? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????
No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).
Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.
Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.
-Aurora, tavoite -8 kg
Kommentit (352)
Kesään on vielä sen verran pitkä aika, että vielä ehtii hyvin etsiä motivaatiota. Peli ei ole vielä menetetty!
Syömisten suhteen menestyksellisen viikkoni jälkeen on tämä viikko alkanut sitten heikosti ja jatkunee synttärijuhlinnan takia samalla tavalla. Kuntoilun puolella olen sitten yrittänyt kunnostautua, joten ehkäpä seuraava viikko sitten olisi yhdestelmä kahdesta edellisestä. Siis ruokailut ja liikunnat kohdillaan! :) Yritys ainakin siihen suuntaan.
Huomenna on karkauspäivä ja kunto plussan sivuilla on kilonpudotusohjelma karkauspäivälle. Innostuisiko joku teistä kokeilemaan sitä? http://kuntoplus.fi/treeni/energiankulutus/24-tunnin-laihdutuskuuri_lock Itse en pysty, mutta ajattelin tehdä oman sovelluksen siitä. Kiloa sillä en tule tiputtamaan, mutta ainakin olen hengessä mukana!
-Kirsikka
Tuli myös todettua että yksi herkuttelupäivä on kaksi viikkoa takaisin.
Eli nyt en herkuttele enää. En pääse samaan, kuin viime lauantaina.
T: 11cm mies
ja sain kuulla, että keuhkot+ sydän kuulostavat terveiltä. Pelkäsin jo vajaatoimintaa ja vaikka mitä.
Virallinen painoni 97,4kg tänään, se on -3,9kg eilisestä illasta......... Sain nesteenpoistolääkereseptin.
??•Madeleine??•
jatkaa nutraamista
Mulla on "kaloripäivä" lauantaisin eli mun karkkipäivä. Ainakin tähän asti paino pudonnut aina, vaikka lauantain herkuttelenkin. Muut päivät pyrin olemaan ilman ylimääräistä makeaa, joka on ollut aina mun kompastuskivi. Suolaisista herkuista erossapysyminen ei ole ollut koskaan ongelma.
Pian taas punnitaan eli reippaana lauantaita kohti! Ja viikonloppuna taas lenkkeillään kaksi kunnon lenkkiä. :)
Mulla on tosi positiivinen mieli tän laihdutuksen kanssa. Tätä tatsia olen hakenut viime syksystä asti ja nyt se tuntuu vihdoin löytyneen. Kesään mennessä toivon olevani monta kiloa kevyempi ja ihan erinäköinen nainen. :)
Villiina (-2.2kg/2vkoa)
Lähtö 71.6kg
Tavoite -8kg
karkeista erossa, jos pikkuisen itselleen sallii. (Kerran viikossa). Ja elimistöä tavallaan voi huijata syömällä vaikka yhtenä päivänä vähän yli kulutuksenkin. Ei ehkä noin alussa, kuin itse olet tarvitse syödä ylimääräisiä kaloreita. Mutta mulla ei ole oikeastaan nyt neljän kilon jälkeen ei ole tapahtunut mitään...niin itse otan ensi viikolla säntillisen "kaloripäivän" käyttöön.
-Päivänsäde
73,1 kg. Viime pe oli siis 73,9, on näköjään edellisestä viestistäni jäänyt nimimerkki pois... Se oli joku 160 tms toi mun ed. viestini.
T. Tuisku :) Ja toivottelen kaikille onnistuneita punnituksia ja iloista mieltä :) Tänään minä syön suklaata......
Vaa'alla en ole viime viestini jälkeen käynyt mutta vyötärö näyttää 113cm ja reisi 67cm, eli jotain on tapahtunut.
Hyvä ja virkeä mieli ja hauis totisesti isompi :)
- Murmeli
Varotan kaikkia, jotka aikovat pitää herkuttelupäivän. Se on kaksi askelta taaksepäin ja yksi eteen.
Herkuttelupäivänä on tarkoitus syödä maltillisesti
herkkuja ei kolmea kiloa. Tarkoitus on opetella syömään herkkuja maltillisesti ja sivistyneesti.
Parempi syödä joka päivä normaalisti. Sunnuntaisin otan kahvin sokerilla. Tänä aamuna oli paino samassa, kuin viikko sitten. Selvisin täpärästi. Viikko tosin menetettiin, mutta olen aikataulussa muutenkin edellä ettei se nyt haitannee.T: 11cm mies
Entä tavoite?
Hyvä fiilis on saanut jatkua edelleen, eikä luovuttaminen käy mielessäkään. :)
Matkaa tavoitteeseen 5.4kg. Ei temppu eikä mikään!
Vielä eivät ensimmäisetkään vanhat farkut mahdu päälle, joten matka jatkuu...
Villiina
mitään, mutta viime viikon saldona 3 salipäivää ja 1 rangeharjoittelu+golfsimulaattorilla pelaamista 2h. Eilen treenasin jalat pitkästä aikaa ja sen huomasin tänä aamuna...AUTS! Illalla olisi käsitreenien vuoro ja päälle taas aerobista. Kyllä tää tästä!
t.Kuki
Eli viikko sitten vaaka näytti 74,4 kg, tänään aamupaino 74 kg. ei mikään hurja pudotus mutta kumminkin :D
Viime viikolla tuli parina päivänä herkuteltua mutta kyllä oon myös jumpissa ahkerasti ravannu, eli ihan tyytyväinen oon.
Katsellaan jos ens viikolla olis lahteny vähän enemmän :)
Kiloja pudonnut neljä ja rapiat, alkupaino oli 73 kg. Eilen olin farkkuostoksilla, kun ennen suht. pinkeet farkut olivat kuukauden aikana muuttuneet yhdeksi suureksi säkiksi.
Farkkukoko oli numeroa pienempi kuin ennen, eli jotain ON todellakin tapahtunut, vaikka matkaa toki vielä on (pahin ongelmakohtani on juuri keskivartalon alue). Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa. Hauskaa kevättalvea "kollegoille"! :)
~Helga
Eilen oli "hiilari"/herkuttelupäivä... Vähän kai plussalla käytiin, kun painokin oli noussut reilun kilon (nesteitä). Mutta hyvin jaksoi hiihdellä tänään 17 km/1 h 10 min vauhdilla. No hiilareita tänääkin syöty (pasta carbonaraa isolla kasalla pecorinoa ja parmesaania :) Ei kai noista niin huonoa omatuntoa kanna, kun noin paljon urheilinkin (pitäisi laskea kalorin kulutus...)
-Päivänsäde
Kunnonkohotus-/läskinkarkoituskampanja alkoi kaksi viikkoa sitten.
Lähtöpaino 68 kg
Pituus 168 cm
Tavoite --> 59 kg (eli 9 kiloa pois)
Viimeisen kahden viikon aikana olen kävellyt, uinut ja ollut kuntosalilla paljon. Olen liikkunut 1-2 h päivässä. Lisäksi karkit, pullat ja limsa jääneet lähes kokonaan. Puolitoista kiloa tosta 68 kg:sta on jo lähtenyt.
Etunojapunnerruksetkin menevät kevyemmin. Tein 7kpl eli henkilökohtaisen ennätykseni. Toivottavasti onnistumiseni kannustaa muita jatkamaan touhua.T: 11cm mies
yhdellä vai kahdella kädellä?
-Päivänsäde
sai puolitoista kiloa (tai kilon??)lisää viikkoon, mutta selitys lienee menkoissa.
Eli eilen punnituspäivänä painoin 69.2 tai 69.7 kg
-Päivänsäde
Vyötäröstä uupuu vielä 5cm ja painoni on nyt 60,8kg.
Eli noin 3kg vielä pudotettavana. Rasvaprosentti alkaa olemaan noin 6 kieppeillä.
170 cm pitkä ja 58 kg painoinen mies on aika anorektinen :/ mielestäni.
painolla.
kiitos kun jaksoit kannustaa surkeata. En käsitä miksi paino heittelee noin paljon. Tänään taas 97,5kg. Tulee helposti olo, että luovutan kokonaan...
Mutta yksi iloinen juttu tänään! Löysin itselleni kevättakin ihan tavallisesta markettivalikoimasta! Koko 46. Ihmeellistä saada vetskari kiinni jostakin. Se piristi kyllä.
??•Madeleine??•
Eli viikko sitten vaaka näytti 74,4 kg, tänään aamulla 72,7 kg, eli kyllä se paino siitä tippuu!
Ja oli iloinen yllätys kun luulin ettei tällä viikolla ollut lähtenyt mitään kun on ollut synttäreitä ja juhlia ja kakkua paljon tällä viikolla :D
Mutta kakun vastapainona käynyt jumpillakin ahkerasti eli kyllä kannatti! Jee!
Ensi viikolla taas tiukka kuri herkkujen suhteen.
Tähtäimessä siis saavuttaa 70 kg, mielellään alle! :)
-Emppuli-
Vielä ehtii pudottamaan kesäksi 5-8 kg, tai ainakin toivon niin. Mittani ovat nyt 166 cm ja 66.5 kg, ja tarkoitus olisi päästä mielellään alle 60 kg. Läskiä on varsinkin vatsan seudulla ja reisissä ja vaatekoko pitäisi saada yhtä kokoa pienemmäksi jotta mahdun kesävaatteisiini! Muutamien päivien ajan olen jo vähentänyt reippaasti rasvaa ja sokereita sekä lisännyt arkiliikuntaa. Lenkkeilyn aloittamista suunnittelen, mutta koitan kohentaa kuntoa aluksi ihan kävelemällä. Tiistaisin on punnitus ja mittauspäivä :)
Desirée
Painoni on 103kg ja pituutta 166cm, kevääseen(toukokuun loppuun mennessä) haluaisin tiputtaa 13kg. Ja siitä sitten jatkaa ilman aikataulutuksia mutta päättäväisesti. Jätän herkut kokonaan pois. Käyn myös ravitsemusterapeutilla.
Terv. SL