Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
41/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin sitten pähkinäsuklaata kaapista ja tietenkin söin siitä puolet... >:/ miten ihmeessä pääsis tästä makeanhimosta eroon? mitä te syötte kun tekee mieli jotain hyvää? T.Tuhkimo

Vierailija
42/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittoja sitten, aamulla ne täytyy ottaa, ainakin vyötäröltä... :D

Ruusunpuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin sitten pähkinäsuklaata kaapista ja tietenkin söin siitä puolet... >:/ miten ihmeessä pääsis tästä makeanhimosta eroon? mitä te syötte kun tekee mieli jotain hyvää? T.Tuhkimo

Osta paljon erilaisia hedelmiä ja maitorahkaa! Kun makeanhimo yllättää niin leikkele hedelmiä palasiksi ja sekoita rahkaan. On täyttävää ja hedelmät on makeita niin vievät makeanhimon. Ja kannattaa myös pitää herkut kaapeista pois, minä ainakin syön samantien jos jotain herkkuja sattuu löytymään, mutta kun niitä ei ole niin ei voi syödäkään. Rusinat on myös yksi hyvä vaihtoehto makean tilalle. Ja pahin makeanhimo menee kyllä ohi parissa päivässä.

Yksi mitä myös joskus käytän jos on IHAN PAKKO saada jotain suklaata niin ostan sitten jonkun nutrilett tmv patukan, on se ainakin terveellisempi ja täyttävämpi kuin tavallinen suklaapatukka, ja mielestäni ne ovat ihan hyviäkin.

Ruusunpuna

Vierailija
44/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin hankkia rahkaa kaappiin, ja varmuuden vuoksi sellainen nutrilett patukka.

Tuhkimo

Vierailija
45/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö 75

Lantio 102

Reisi 57

Aika samanlaiset mitat, kuin Auroralla, päärynävartalo siis täälläkin. :D

Lähtöpainon katson huomenna aamulla.

Vierailija
46/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No innostuimpa minäkim mittaamaan.

paino 78, pituus 165

reisi 53cm

vyötärö 95

lantio 108

Tavoitteena on vielä 11kg, syksystä on lähtenyt 4 kg. tarkoituksena ei ole laihduttaa, vaan saada elämäntavat muutettua liikkumisen ja terveellisen ruoan suuntaan. Mulla kaikki kertyy tohon vyötärölle, mallia pallo...

cinderella

Vierailija
47/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm/73kg ja tavoitteena kunnianhimoisesti -10kg. Minulla on tällä hetkellä kaapit täynnä ihania vaatteita, joihin en mahdu, joten laihdutus olisi todellakin tarpeen. Aion harrastaa liikuntaa monipuolisesti ja syödä terveellisesti, paljon kasviksia ja proteiinia.

En ole varmaan kovin eriskummallinen tässä asiassa, mutta minulle kaunis ulkomuoto on suoraan verrannollinen itsetuntooni ja mielialaani. Tiedän, että voisin paremmin hoikempana. Eiköhän se tästä lähde!

Keijukainen

Vierailija
48/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähtee 5 kg.

59 kg > 54 kg. Olen 160 cm pitkä.

En pane pahakseni, vaikka lähtisi se 9 kg:kin. Mietityttää vain, miltä naama alkaa näyttää sen jälkeen... Muutenhan laihana on ihana olla ja helppo liikkua.

(ja tähän sitten se nimi... höm.... Vanamonkukka :)

Vierailija
49/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis olen mukana myös.

Lähtöpaino noin 72kg ja tavoite noin -8kg juhannukseksi.

Kalenteria katsellessani totesin, että huomenna on tasan 19 viikkoa aikaa juhannuspäivään, joka on siis sekin toki lauantai. Aivan mahtavan paljon aikaa tehä kiloilleen vielä vaikka ja mitä! :)

Huomisaamuna laitan minäkin virallisen lähtöpainon ja ehkä vähän mittanauhamittojakin.

Pysytään menossa mukana, ei saa luovuttaa!

Villiina

Vierailija
50/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu juttu tää pino!Mä olen mukana!

Kesään mennessä pitäis saada ainakin se 10 kg pois.

Pituutta mulla on 173 ja painoa 94 kg. Viime syksystä olen saanut 11 kg jo pois eli homma jatkuu.

Ihaaa kun on mukavaa seuraa :)

Libelle

Vierailija
51/352 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kivaa, että täällä on vihdoinkin tällainen positiivinen ketju! :)

Painoa on nyt 54 kg, tavoite 50 kg (noo, myös jo 52 kg oisin tyytyväinen :) Pituutta on n. 158 cm.

Tsemppiä kaikille!

-Kanttarelli

Vierailija
52/352 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uskaltauduin vaa'alle ja hui - lukema oli 98,2kg! Tosin punnittu nyt vasta illalla ja vaatetta päällä, mutta silti... Oletin, että olisi ollut jotain 88 kg. :(

No, pohjalta ei pääse kuin ylöspäin ja noista killoista alaspäin. Lähes 100 kiloa, apua, ei ihme, ettei mitkään vaatteet mahdu päälle...

Torstaina aloitin kuntosalilla. Eilen tein tunnin kävelylenkin. Tänään olin tanssitunnilla ja päälle puolen tunnin kävelylenkki. Tästä se lähtee!

Eilen söin yhden suklaakarkin ja tänään maistoin yhden teelusikallisen miehen jätskiä. Ei oikeestaan tee edes makeaa mieli! Onneksi.

Vierailija
53/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias, pituutta hädin tuskin 157 cm ja painoa 67 kg tänään aamulla mitattuna. Kymmenisen kiloa siis haluaisin pudottaa, edes viisi. Liikuntaa aloin harrastaa muutamia viikkoja sitten tunnin reippaalla lenkillä kerran-kahdesti päivässä. Syömiset minulla on vielä ihan rempallaan, iltaherkuttelu on kamalaa... Lenkkeilystä olen saanut hirmuisen hyvän olon, se tyrkkää minua lähtemään joka aamu ja usein iltaisinkin tien päälle. Olen jo huomannut kunnon paranemisen, lenkkiä olen saanut pidennettyä huimasti eikä enää puuskututa ylämäissäkään.

Tsemppiä kaipaan, sitä löytynee kohtalotovereilta :)

Katsotaas mitä tästä tulee, tuumaa

Simpura

Vierailija
54/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei onnistu.

Vierailija
55/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vkonloppu meni persiilleen, nyt aloitan ja enkä sortuile. Mulla tavoite kans -8kg!!

Mitat 165cm ja lähtöpaino 66kg :(

-piika

Vierailija
57/352 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille uuteen päivään ja uuteen viikkoon! Lauantaita kohti! ;)

Vierailija
58/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei onnistu.

Vierailija
59/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis olen mukana myös.

Lähtöpaino noin 72kg ja tavoite noin -8kg juhannukseksi.

Kalenteria katsellessani totesin, että huomenna on tasan 19 viikkoa aikaa juhannuspäivään, joka on siis sekin toki lauantai. Aivan mahtavan paljon aikaa tehä kiloilleen vielä vaikka ja mitä! :)

Huomisaamuna laitan minäkin virallisen lähtöpainon ja ehkä vähän mittanauhamittojakin.

Pysytään menossa mukana, ei saa luovuttaa!

Villiina

sitä, että ns. virallisterveellisellä 0,5 kg/viikko laihdutustahdilla saa pudotettua liki sen 10 kiloa juhannukseksi. Eli ei tarvita kaalikeittoa eikä sairaala- tai lentoemäntäkidutuksia. Hurraa!

Eli nyt on mahdollisuudet siihen "järkevään" elämäntapamuutoslaihikseen! Joten leidit, nyt pidetään kiinni tästä!

-Aurora

Vierailija
60/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksena olisi pudottaa 8kg ja päästä siihen ruhtinaalliseen 57kg painoon, jossa näytän namulta.

T: 11cm mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi