? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????
No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).
Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.
Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.
-Aurora, tavoite -8 kg
Kommentit (352)
Pituus 157cm
vatsa 83
pylly 99
reisi 59
paino? (ei vaakaa)
Meillä on aika samansuuntaisia nuo mitat. :)
Mun pituus 165cm.
Villiina
Tosin olet 8cm pidempi..
JENNIFER
Olen laihaläski ja tavoitteena kiinteytyä timmiksi kesäksi. Pari kiloakin saisi lähteä pois. Perustin bloginkin mutten sitä viitsi mainostaa, se on itselleni kuin päiväkirja ;D
Hyvin on lähtenyt käyntiin, aloin salilla käymään ja hiukan olen ruokavaliotakin saanu parannettua.
Tavoitteensa samanlainen kroppa kuin Innallakin ;D
-angelita
nutraamalla olisi tarkoitus. Lähtökiloja 86.
Vähäläski
Totta. Sun painon täytyy olla aika monta kiloa vähemmän kuin mulla. Luulisin näin.
Mun tavoite oli 72kg:sta -8kg ja nyt kun lähtöpaino oli 71.6kg, tavoitepainoni olkoon 63.6kg. :)
Villiina
mittoja.
75 kg ja tarkoitus päästä 67 kiloon. Pituutta 179 cm.
aurora
Vaikkakin te muut vaikutatte ihan normaalin kokoisilta minuun verrattuna. Mutta ei vertailla!
Pituutta mulla on 167 cm ja painoa 104 kg.
Pienikin painonpudotus olisi terveydelle välttämätöntä, mutta otetaan nyt tavoitteeksi alkuun vaikkapa 90 kg.
Kesäkeiju
Haaveena olisi saada pois 5-8kg kevään aikana. Taitaa olla haave vain =), nykyään kun koko ei niin vaan pienenekään helposti... Olen huomannut, että minun motivaatio on on-off laatua. Välillä saan kunnon sportti ja ravinto spurtin, mutta sen ylläpitäminen onkin toinen juttu ;). Tuloksia kun pitäisi syntyä nyt ja heti...tuo on se mun sudenkuoppa! Ja iän myötä oon ruvennut lepsuilemaan ja olemaan itselleni "armollisempi".
Mistä draivi ja siihen pysyvyys, kunnon startti? Vinkkeja, kiitti! =)
Pienikin painonpudotus olisi terveydelle välttämätöntä, mutta otetaan nyt tavoitteeksi alkuun vaikkapa 90 kg. Kesäkeiju
Tavoitteena ei siis ole pudottaa 90 kg, vaan olla sen painoinen :)
Kesäkeiju
tai mä lähinnä haluan kiinteyttää, olen jonkunverran urheillut tollaisella laittella joka jäljittelee vähän niinkuin hiihtoa, on tosi hauska laite, sitten olen tehnyt vatsoja jonkun verran. pari kuukautta olen jumpannut noin 4-6 krt viikossa. mutta yks mitä ihmettelen, mun vyötärö on kaventunut mutta lantio leventynyt =O miten mahdollista, myös reisi kaventunut sentillä. rinnanympärys sama kuin ennen. mun pitäisi vielä laittaa ruokavalio kuntoon, oon aika perso herkuille :D
voisin laittaa vielä mun mitat, mä siis lähinnä kiinteytän mutta muutama kilo vois vielä lähteä.
rinta 91cm
vyötärö 70cm
lantio 100cm!=O
reisi 52,5cm
Tuhkimo
Itelläni ein niinkään ole kiloista väliä, mutta kiinteyttä peppuun, reisiin ja käsiin.. Aloitettu jo kahvakuulalla treenaus tammikuun alussa, painoa en olie katsonut alkuun, mutta varmaan joku 57kg laihtua en halua, mutta kiinteyttä lisää!
t. Henriikka
sitten virallisena aloituspäivänä 75,4 kg ( arvio oli eilen 76 kg )
Ja pituus on 165
Mittanauhaa en tällä vatsalla vielä tohdi laatikoista penkoa, katsellaan keväämmällä... :)
Nyt arvon siskot, nämä ilmoittamamme numerot pienenmään! Ja jos tulee huonompi päivä, niin seuraavasta voi tehdä vain paremman!!!
Tuisku
Tämän aamun mitat:
Pituus 158cm
Paino 57,6kg
Vyötärö (kapeimmasta kohdasta) 75cm
"Vyötärö" eli kohta, johon housut tulevat 85cm
Lantio (takapuoli) 96cm
Rinta 90cm
Reisi 53cm
Pohje 37cm
Minulla tavoitteena olisi ennenkaikkea kiinteytyä. Tuntuu, että olen pelkkää löysää joka puolelta. Mittojenkin toivoisin muuttuvan sen verran, että istuvien housujen osto tulisi mahdolliseksi. Nyt muuten istuvat housut eivät mene vyötäröltä kiinni. Painoa pudotan 3-4kg.
-Kirsikka
vielä unohtui, eli 56kg. T. Tuhkimo
Paino oli tänä aamuna sama 53,9kg kuin eilenkin, mutta tässäpä näitä mittoja:
Vyötärönympärys 65,5cm
Lantionympärys 94cm
rinnanympärys 89cm
reisi 54cm
Kauhistus nähdä miten on senttejäkin tullut viime kesästä lisää! "Normaalit" mittani olisivat vy 62cm, ly 92cm, ry 88cm. Vyötäröllä näyttää siisi suurin osa ylimääräisestä sijaitsevan... Nuo mittani ovat siis tavoitteeni ja painotavoite on alle 50kg. Pituutta löytyy 162cm.
Ruusunpuna
tänään 63,3kg.
Se vastaa aika hyvin totuutta ja se olisi tarkoitus saada tasan 60kiloon.
Vyötärön mittasin eilen, mutta koska se mitta oli kapeimmasta kohdasta ja tuota alamahan pömppöä pitäisi saada pienennettyä, niin otin uuden mitan navan korkeudelta ja se on
84cm.
Tänään kotijumppailua ja hiihtolenkki.
Hyvä me! :)
-Ramona
Villiinan lähtölukemat tulevat tässä :
Paino tänään 71.6kg
(veikkasin 72kg eli vähän alakanttiin olikin oikea paino)
Otin myös mittanauhan käyttöön. Tosin aika hankalaa itse mittailla.
Esim. mistä kohdasta otetaan vyötärömitta? Otin noin 2cm navan yläpuolelta eli en ihan kapeimmasta kohdasta.
lantio 99cm
vyötärö 82cm
reisi 60cm
olkavarsi 34cm
pohje 38cm
Semmosia. :)
Ilmoitelkaahan muutkin omanne!
Villiina