? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????
No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).
Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.
Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.
-Aurora, tavoite -8 kg
Kommentit (352)
että kun minunkin vyötäröni toimisi noin...
Mulla on alkanut tulla tuonne taakse läski pallukat, jenkkikset kai...
T Lumikki jolla BMI 23 ja vyötärö 73
Vyötäröltä on poistunut aloituksesta lähtien 6cm.
Nyt vyötärö on 80cm.
Tavoitteena olisi se 73cm.
Tein äsken kolme punnerrusta ja neljä vatsalihasliikettä ja seitsemän kyykkyä. Nyt pitää relata että jaksaa lähteä lasten kanssa puistoon.
T: 11cm mies
- 4 kg nyt ja vähintään saman verran vois ottaa.
Olen vain huolissani naamastani... Se on sileämpi, jos on vähän pyöreyttä poskissa. Näytän helposti vanhalta kurpalta laihana :( :D
Paino 11.2. 71.6kg
Paino 18.2. 69.9kg
Paino tänään 25.2. 69.4kg
eli puoli kiloa taas hävinnyt! Ja olen tyytyväinen. Sairastellessa meni lauantai-tiistai, liikunnat jäi keskiviikon tunnin kävelylenkkiin, mutta tänä viikonloppuna meinaan kuitata "liikuntavelkoja" parilla lenkillä. :)
Ihanaa laihduttaa ja ihanaa laihtua! Tuntuu, et elämä on nyt hallinnassa. :)
Villiina
Täällä olisin kans innokkaana, juuri puntarilta tulleena.
- 18.2. 73,1 kg
- 25.2. 72,0 kg
Tavoite 65kg.
-Inkku
164cm
vy 98cm
reisi 68cm
paino 100,4kg
silloin kun tämä ketju aloitettiin. Viime viikon lauantaista paino on noussut +500g.
Tänään siis edelleen
vy 98cm
reisi 67cm (-1cm)
paino 98,5kg (Eilen iltapäivällä 96,7kg)
Eessuntaassun heilutaan.
Yritän olla lannistumatta kokonaan kuitenkaan. Haluan painaa kesäkuun alussa
Yllättävää että kahden päivän armoton mässäily tuo 3kg takaisin. Suurin osa on varmasti nestettä. Toivotaan niin.
Yllättävää että kahden päivän armoton mässäily tuo 3kg takaisin. Suurin osa on varmasti nestettä. Toivotaan niin.
2 kg karkkia on paljon. Mitä muuta söit?
vieläkin on vatsa täynnä ja lievästi oksettaa.
Päätin vähän irrotella, kun huomasin la aamulla kilon taas lähteneen. Saa nähdä mitä vaaka näyttää huomenna. Aika paljon sokeria ja rasvaa tuli nautittua. Ja pierettää.
Kuinka paljon oikein söit???????
1,5l pepsiä, 2kg irtokarkkia, yksi megahamburilaisateria ranskalaisilla ja 8 olutta.
Ei mielestäni paljoa. Ei tuosta pitäisi tulla 3kg. Voihan yhtenä päivänä herkutella. Käsittämätöntä!?
Kyllä se siitä tasaantuu.
Nyt tosin menkat vielä lisäturvotuksena, mutta loppuviikko otetaan ruuan suhteen iisisti!
Eilen kävin reippaalla kävelylenkillä rattaiden kanssa 70min. Ja kohta lähden taas lenkille, tavoitteena noin tunteroinen.
Mukavaa uutta laihtumisviikkoa ja tervetuloa uusille! Jo vain tänne mahtuu mukaan. :)
Villiina
Kuinka paljon oikein söit???????
1,5l pepsiä, 2kg irtokarkkia, yksi megahamburilaisateria ranskalaisilla ja 8 olutta.Ei mielestäni paljoa. Ei tuosta pitäisi tulla 3kg. Voihan yhtenä päivänä herkutella. Käsittämätöntä!?
Suolaista ruokaa ja juomiset siihen päälle. Sulla on nestettä kertyny kroppaan.
Täysin samalainen kun mun "tarina"! Mulla kans tyttö, muutaman kuukauden nuorempi. Mistä päin ootte? Kilotkin pitää paikkansa. :D
Pikailmoituksena kerron vaan, että viimeisin paino lauantailta oli 69,9 kg. Jipii. :)
~Helga
Ihan "vahingossa" on lähtenyt viikossa 2 kiloa ja innostuin. Nyt tekisi mieli vaan liikkumaan ja liikkumaan, toisaalta nälkä kalvaa ja vaanii koko ajan.
Olen syönyt lähes joka päivä herkkuja mutta vähemmän. Normaalisti olen oikea syöpöttelijä ja mielestäni aika hyvin olen saanut hillittyä itseäni.
Alkupainoa oli 96kg.
Eilen illalla vaa'alla tulos 94kg.
JEE! :)
En aseta itselleni painotavoitetta sillä teen lihasmassaa kasvattavaa saliohjelmaa, yritän kiinteytyä, en niinkään laihtumalla laihtua. Voin ottaa itsestäni ennen ja jälkeen kuvat jotka julkaisen jos vain onnistun :)
Tällä hetkellä mitat
Vyötärö: 114cm
Reisi: 69cm.
Lantio: 117cm.
Ja pituutta tällä akalla 162cm.
-Murmeli
Jätin viime viikon punnituksenkin väliin... Koska sairastelun takia ei ole lähtenyt grammaakaan, en ole jaksanut niin vahtiakkaan. Olipa kyllä sitkeä flunssa. Nyt kuitenkin jatketaan, seuraavaan punnituspäivään taas osallistun!
Ruusunpuna
diettinne seurauksena? Minulla on! Varmaan biologista (elimistö huutaa lisää ruokaa).. Lisäksi luulen, että rasvaprosenttini on nyt aika lailla biologisesti hyvä (eli sen 22 %)
- Päivänsäde
ja änkeän nyt vihdoin tähänkin.
Lähtöpaino 69kg, harmittaa vietävästi, kun se viime kesänä oli 63kg ja sain tuolloin siis reilun 7kg pois... Mulla osaksi tämän heiluriliikkeen aiheuttaa kilpirauhasen vajaatoiminta, joka ei ihan ole kuosissa ja toisaalta taas ajoittainen liikkumattomuus, joka kostautuu iltasyöpöttelynä. No, viime viikko meni lapissa punaviinissä marinoituessa, välillä näkyivät vaan varpaat sipsipussin reunalta... Tänään piti mennä salille, mutta mies on työreissussa, enkä viitsinyt pitkän päivän jälkeen jättää lapsia keskenään enää illalla. Kahvakuulan olen ajatellut ostaa juuri näitä päiviä varten, kahvakuulailu on uusin innostukseni! Lomallakin kävin sentään pari kertaa hotellin salilla kahvakuulassa, oli mahtavaa!
Mittoja: 92-77-90, huokaus
-Kuki-
vieläkin on vatsa täynnä ja lievästi oksettaa.
Päätin vähän irrotella, kun huomasin la aamulla kilon taas lähteneen. Saa nähdä mitä vaaka näyttää huomenna. Aika paljon sokeria ja rasvaa tuli nautittua. Ja pierettää.T: 11cm mies
Nyt vatsaa vääntää ja pirettää. Onneksi activia auttaa.
T: Mimosa
-Flora-