? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????
No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).
Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.
Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.
-Aurora, tavoite -8 kg
Kommentit (352)
No jos sen -5kg saisi pois niin olisin helvetin tyytyväinen.
Kilot voi saada pois mutta siinä tavoitetussa painossa pysyminen onkin sitten eri juttu. :(
Mukava pudotus sulla. :)
Tulin juuri reippaalta kävelylenkiltä, 1h 6min. Mahtavan aurinkoinen keli ja talitinttien ti-ti-tyy pisti haaveilemaan jo kesästä..! Samalla mietin, kuinka monta kiloa ehdin vielä tiputtamaan maalis-huhtikuunkin aikana. :)
Huomenna sitten taas lenkille.
Nyt lähden lasten kanssa kauppaan ja valitsen itsellenikin jonkun suklaan tai karkkipussin. Kohtuudella. :)
Itse otan mittanauhamitat noin kuukauden välein eli viikon päästä olisi ajankohtaista se homma.
Hyvä mieli reippaasta päivänaloituksesta!
Villiina
Taas on pudonnut paino. Kilo vähemmän.
Tätä pitää juhlia saunaoluella! :D Älkää luovuttako.
T: 11cm mies
olisi yksi halukas liittymään mukaan, mutta mun lähtöpaino on kolminumeroinen, että tunnen olevani ihan väärässä ketjussa :(
Mukaan vaan kuules! :)
Kyllä minustakin vitosella alkavat kilolukemat tuntuvat kovin pieniltä, kun oma paino on rapiat 70kg. Mutta samassa veneessä ollaan sikäli kaikki, että jokainen hakee pienentymistä "omassa luokassaan".
Ruusunpuna taisi olla myös flunssassa. Sama homma iski minulle päälle tänään, tosi kurja olotila! Olen silti pysytellyt ruodussa ja jos vointi suinkin sallii, käyn viikonloppuna kävelylenkillä tai parilla. Sama se, niistääkö sisällä vai pihan puolella... :)
Villiina
Äläs lannistu!
Mullakin on tänään harmittanut, kun paino tuli alaspäin vaivaiset 0.1kg, kun odotin paljon kovempaa tulosta. Toisaalta : eipähän tullut plussaa! Tämän päivän oon pitänyt taas suunnitellusti karkkipäivää : karkkipussi ja yksi suklaapatukka ja monta siivua tuoretta ohrarieskaa kermajuustolla. Huomenna taas ruotuun ja lenkille!
Uutta sisua sullekin uuteen viikkoon!
Villiina
- jolla tavoitteeseen 5.2kg. Ei näytä pahalta näin, mutta hitaalta tuntuu putoamistahti. Putoaa kuitenkin... :)
kuningattareksi kesäksi kuningatar valitaan huomenna klo 20.
ja finalistit ovat:
Minä olen sinnillä jatkanut urakkaani, vaikka välillä tökkii.
Lähtöpaino 11.2. oli 71.6kg ja menneen viikonlopun lauantaina eli 28.4. 66.9kg eli kyllä se putoaa hitaasti, mutta varmasti. Kokonaispudotusta nyt -4.7kg. Kahdeksan on edelleen tavoite juhannukseksi.
Olen jättänyt leivän, perunan, valkoiset jauhot, riisin ja pastan pois jo kolmisen viikkoa sitten.
Villiina, joka vain jatkaa ja jatkaa... :)
Tiputettavaa on paljon! Tässä menee koko kesä. Mutta on paha olla tässä kropassa. Olen nyt viikon ollut dietillä, välttelen hiilareita ja lasken kaloreita. Tavoitteen 23 kilon pudotus eli 69 kiloon. Etenen pienin tavoittein. Ensimmäinen tavoite on saada paino alle 90. Mittani ovat 173/92. Nälkä ei ole, mutta ruuanhimo on hirveä. Terv Marjo
Jos nyt aloittaisi, olisikohan tikissä ensi kesänä?
164cm
109 kg
Jo pudotettu:19kg (toukokuusta)
Neiti Neptunus
Onkohan alkuperäiset jo jojottaneet?
Itselläni on sellainen ihan tavallinen ja kyllä silläkin saa lihakset kipeiksi kun pyörittelee tarpeeksi telkkaria katsellessa. Mutta olen myös kokeillut tuollaista painavampaa, ja meinannut jopa itselle sellaisen ostaa. Ainoa huono puoli siinä on että se saattaa välistä sattua ja jopa tehdä mustelmia vyötärölle. Jälleen kerran siskollani on tällainenkin vekotin, ja sitä olen siis testaillut. :D
Minun paino oli tänäaamuna 53,3kg, vaikka eilinen oli vähän huono päivä, syöpöttelin ruisleipää, ja se ei yleensä kuulu minulla laihdutusruokavalioon. Olen myös listannut kiloklubiin syömisiä, ja minulla tulee n.800-900kcal päivässä. Mutta onko kellään muulla sellaista ongelmaa että kiloklubin ruoka-osio ei toimi maanantaisin? Minulla on sama ongelma joka maanantai! Aina kun menen sille sivulle mihin ruokia pitäisi luetella niin koko kone jumahtaa ihan kokonaan! ja tämä sattuu aina maanantaisin. Eilen oli kolmas maanantai putkeen! Aika outoa.
Ruusunpuna