Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäisten treffien jälkeen, mies haluaa tavata uudestaan seuraava päivänä, tai kahden päivän päästä

Vierailija
28.06.2023 |

Niin pian. Onko outoa, vai vaan hyvä merkki?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se lähtökohtaisesti hyvä merkki jos haluaa nähdä pian uudestaan.

Vierailija
2/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan esitä vaikeasti tavoiteltavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on, jos haluaa tavata esim. hautausmaalla.

Vierailija
4/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla eräs mies halusi nähdä mahdollisimman pian uudestaan ensimmäisten treffien jälkeen. No ne ekat treffit olivat kyllä tosi kivat ja mies vaikutti muutenkin mukavalta. No suostuin sitten näkemään parin päivän päästä ja mies tuli jopa käymään kotonani. Nyt sitten on oltu naimisissa kohta 25 vuotta ja kasvatettu kaksi lasta aikuisiksi. Jokainen voi sitten itse päätellä että haluaako moista kohtaloa vai ei.

Vierailija
5/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla eräs mies halusi nähdä mahdollisimman pian uudestaan ensimmäisten treffien jälkeen. No ne ekat treffit olivat kyllä tosi kivat ja mies vaikutti muutenkin mukavalta. No suostuin sitten näkemään parin päivän päästä ja mies tuli jopa käymään kotonani. Nyt sitten on oltu naimisissa kohta 25 vuotta ja kasvatettu kaksi lasta aikuisiksi. Jokainen voi sitten itse päätellä että haluaako moista kohtaloa vai ei.

Hänkin ehdotti minun kotikulmia, kävimme jo hänen suunnalla.

Hän pahoitteli että yritti suudella minua ja pyysi ulos toisille treffeille jo kun olin kotimatkalla ensimmäisiltä :D

6/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE vaan tarkoittaa sitä, että mies on tosi kiinnostunut ja innoissaan.

Vierailija
7/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vielä hieman siementä pussiin.

Vierailija
8/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et antanut pesää ekoilla treffeillä niin pakkohan miehen on heti pyytää saalisehdokas uudelle yritykselle.

Vierailija
9/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et antanut pesää ekoilla treffeillä niin pakkohan miehen on heti pyytää saalisehdokas uudelle yritykselle.

Hän etsii parisuhdetta.

Vierailija
10/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et antanut ekoilla treffeillä pimppii niin mies haluaa pian yrittää uudelleen ja jos et anna toisilla treffeillä niin sitten mies etsii toisen naisen ja unohtaa sinut.

Vierailija
11/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Jos et antanut ekoilla treffeillä pimppii niin mies haluaa pian yrittää uudelleen ja jos et anna toisilla treffeillä niin sitten mies etsii toisen naisen ja unohtaa sinut.

Edelleenkin, hän etsii parisuhdetta ja tämän suhteen on käytös ja puheet täysin linjassa.

Vierailija
12/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Edelleenkin, hän etsii parisuhdetta ja tämän suhteen on käytös ja puheet täysin linjassa.

Höpöhöpö, kolo se on kaikilla ketuilla mielessä

Vierailija
13/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Höpöhöpö, kolo se on kaikilla ketuilla mielessä

onko siinä joku ongelma?

Vierailija
14/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiinnostunut. Nyt kannattaa miettiä oletko sinä kiinnostunut aidosti miehestä, vai aiheuttaako vain miehen kiinnostus sinua kohtaan tunteen, että haluat nähdä uudestaan. Huonoa omatuntoa ei kannata potea, vaikka kiinnostus ei olisi molemminpuolinen.

Vierailija
15/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on liian lyhyt pariutumispelailuihin ja vaikean esittämiseen

Vierailija
16/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi olo, että eikö miehellä ole muuta elämää lainkaan. Turn off, jos haluaa olla joka päivä yhdessä.

Vierailija
17/17 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kiinnostunut. Nyt kannattaa miettiä oletko sinä kiinnostunut aidosti miehestä, vai aiheuttaako vain miehen kiinnostus sinua kohtaan tunteen, että haluat nähdä uudestaan. Huonoa omatuntoa ei kannata potea, vaikka kiinnostus ei olisi molemminpuolinen.

Kiitos! Olen kyllä kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi