Politiikan tutkija: Petteri Orpo vaikuttaa heikolta johtajalta
Kommentit (77)
Sanna Marin oli niin vahva johtaja että hänen jälkeensä keskivertokin tuntuu heikolta.
Höh. Hän vaikuttaa heikolta, koska ei huutele mediassa? Mihin tämä maailma on menossa...
Vierailija kirjoitti:
Ihan lapanen Petteri on.
Suomen seksikkäin mies
Vierailija kirjoitti:
Höh. Hän vaikuttaa heikolta, koska ei huutele mediassa? Mihin tämä maailma on menossa...
Ei kun siksi, ettei saa hallitustansa kuriin. Eikä osaa näyttää Suomelle mitään suuntaa. Velkalaiva ei käänny, ostovoima kääntyy laskuun. Konkursseja tulee, työttömyys kasvaa. Ja Orpo pyytää kansalta vihjeitä mitä tehdä, kun ei itse keksi. Voi raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun siksi, ettei saa hallitustansa kuriin. Eikä osaa näyttää Suomelle mitään suuntaa. Velkalaiva ei käänny, ostovoima kääntyy laskuun. Konkursseja tulee, työttömyys kasvaa. Ja Orpo pyytää kansalta vihjeitä mitä tehdä, kun ei itse keksi. Voi raukkaa.
Sun pitää sit ite hakea politiikkaan ku oisit parempi. Katotaan saatko vaalivoittoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hallitusta kuulu saadaa ns. kuriin. Sitä kutsutaan demokratiaksi, että hallitus saa ilmaista erimielisiä näkemyksiään. Ei Suomi nyt diktatuuri ole.
Miten helvatassa sinä käännät velkalaivan, mutta pidät ostovoiman ylhäällä? Kerro toki.
Ei pidä paikkaansa. Orpo on vahva johtaja. Orposta tulisi myös hyvä presidentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää sit ite hakea politiikkaan ku oisit parempi. Katotaan saatko vaalivoittoa
Ei mun tarvi. Hyviä ehdokkaita on riittämiin. Mutta ne ei löydy kokpersujen listoilta.
Välillä kyllä tuntuu että Purralla on enemmän valtaa. Miksi Orpo jaksaa myötäillä, hän alkaa näyttää jo ihan pelleltä...
Tarvittiinko tuohonkin oikein tutkija? Miksi penkoa itsestään selvyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Politiikassa jos jokin näyttää joltain, niin sitä se sitten myös on.
No ei oikeastaan ole, vaan nykypolitiikassa tunnutaan mediassa lähtevän siitä että jos he väittää jotain niin asia myöskin on niin ja faktoista viis.
No shit Sherlock!