Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ??• ???? ? Jumalattariksi kesäksi ? ??• ?????

Vierailija
10.02.2012 |

No niin, otsikko on ehkä vähän yliampuva :-).

Eli tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat uikkarikuntoon kesäksi. Ja kukin siis määritelköön uikkarikuntonsa itse. Tavoitteena pudottaa 5-10 kg, tai yli sen tai ali sen.

Nimimerkit on nyt lapsuuden ihannenimistä tai mistä tahansa muusta keksitty, mutta tässä ketjussa vältettäköön halveeraavia nimiä, kuten Ikuinen läski, Ihrapallo tai Tankki.

-Aurora, tavoite -8 kg

Kommentit (352)

Vierailija
21/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempiksi muille. Ainakin itselläni tekee mieli lähteä urheilemaan, kun luen tai kuulen, että joku muukin on niin tehnyt.

Mun liikkumiset on varmaankin kävelylenkkejä ja kahvakuulaa. Jollakin toisellakin oli kahvakuula menossa mukana. Mukava laji!

Tsemppiä tähän päivään kaikille! Viikonlopun ei tarvitse kulua herkutellessa. :)

Villiina

Vierailija
22/352 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin eilisestä hieman takapakkia. Perheellä oli syytä suureen juhlaan ja päätin osallistua samppanjan juontiin ja ruokailuun. Nyt jatkan dieettiä ihan kuin ennen

Lähtötilanteeni

164cm

vy 98cm

reisi 68cm

paino 100,4kg

Tavoitteeni on päästä alle 90kg kesään mennessä.

Madeleine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tavoite suurin piirtein eli -8 kg.

Emma

Vierailija
24/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitteena tiputtaa 3-4kg, ja ennen muuta kiinteytyä että kehtaa laittaa bikinit päälle. Nyt roikkuu takamus ja maha niin että jotain pitää tehdä.

-Ramona, tavoite -4kg

Vierailija
25/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä saako näin positiivinen ketju täällä kirjoittajia... mutta siis itse olen 1v 4kk lapsen äiti ja ne kilot on vielä tässä roikkumassa. Nyt aion ottaa nopean startin nutraamalla pari viikkoa ja sitten kiinteyttää ja urheilla itseni kuntoon kesäksi. Pudotettavaa on 10-15kg, vähintään se 10kg kuitenkin, 15kg jos haluan tasan samoihin mittoihin kuin ennen lasta.

-Marika

Vierailija
26/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla siis tavoite on 4-5kg vielä pois, tähän mennessä lähtenyt 1,8kg. Aloituspaino 55,7kg, tänä aamuna 53,9kg.

Ruusunpuna

Vierailija
27/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä saako näin positiivinen ketju täällä kirjoittajia... mutta siis itse olen 1v 4kk lapsen äiti ja ne kilot on vielä tässä roikkumassa. Nyt aion ottaa nopean startin nutraamalla pari viikkoa ja sitten kiinteyttää ja urheilla itseni kuntoon kesäksi. Pudotettavaa on 10-15kg, vähintään se 10kg kuitenkin, 15kg jos haluan tasan samoihin mittoihin kuin ennen lasta.

-Marika

raskauskiloja tässä pudottelen, jotenkin katkesi ajatus kesken lauseen :)

Vierailija
28/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenisen kiloa kun saisin pois, olisin tyytyväinen. ei tosin tarvitse tapahtua just ennen kesää, vaan voin jatkaa tätä pitemmällekin, jos tarvis on.

mehku

Vierailija
29/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella ja kesäksi -7kg. Tällä hetkellä on kiloja karissut jo 3-4. :) Loppulinen tavoite olisi kokonaisuudessaan -14kg eli seitsemän päälle vielä toiset seitsemän, mutta keäski tuo ensimmäinen puolikas olisi jo tosi hyvin! "Raskauskiloja" siis karistelen.

Vierailija
30/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Kiitos, Aurora!

Menen naimisiin syyskuussa ja haluaisin olla edes pikkaisen kevyempi, vaikka en ihannemittoihin pääsisikään. Nyt olen jo onnistunut pinnistelemään eroon jouluna syntyneestä mässäilynhimosta - vain yksi suklaakarkki eilen ja edellispäivänä!

Aloitin tällä viikolla kuntoilun kevyesti tekemällä päivän aikana pari lyhyempää kävelylenkkiä. Eilen starttasin salilla.

Kaikenkaikkiaan pitäisi pudottaa - 30 kg. Mutta jokainen syyskuuksi pudotettu kilo on plussaa!

Haen terveellisiä elämäntapoja ja siinä suhteessa kokonaista muutosta, en pelkkää laihtumista.

Tuuve. -5 kg- -30 kg

Vierailija
31/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 160,painoa 59-60kg. Tarkoitus olisi saada mahaa ja jenkkakahvoja pienemmiksi ja peppua kiinteämmäksi sekä rasvaprosenttia pienemmäksi.Kilotavoitetta en tähän laita, koska käyn ahkeraan kuntosalilla ja treenaan kunnon painoilla. Nytkin oli paino vähän noussut, vaikka vyötärö oli kaventunut sentillä. Ajattelin kyllä että muutan punttitreeniä tuossa huhtikuussa ja alan juoksemaan joten ehkäpä tuollaiset 3 kiloa voisi olla hyvä tavoite jos se lähtee pelkästä rasvasta.

T: Lumikki

Vierailija
32/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Marika

Täysin samalainen kun mun "tarina"! Mulla kans tyttö, muutaman kuukauden nuorempi. Mistä päin ootte? Kilotkin pitää paikkansa. :D

Vierailija
33/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Marika

Täysin samalainen kun mun "tarina"! Mulla kans tyttö, muutaman kuukauden nuorempi. Mistä päin ootte? Kilotkin pitää paikkansa. :D

Bella

Vierailija
34/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että laihdun ihan hiihtämällä ja reilusti vähentämällä herkkuttelua. Tavoitteena kiinteytyä (vyötärön kun sais 78 senttiin) ja pudottaa paino 60 kiloon. Paino on nyt 63kg, mutta lihaksia ihan liian vähän ja löllöä selkäkin täynnä...

Liina

Vierailija
35/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se että joka la-aamu paino laitetaan esille kaikkien ihmetykseksi hienosti toteutuneesta itsekurista? Alkaa siis virallisella alkupainolla huomisaamuna?

165/76

Tuisku

Vierailija
36/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ikä meni kuukaudella pieleen...olen valvonut viime yön, joten se sallittakoon :) Tytöllä ikää nyt vuosi ja 3kk.

Mua harmittaa ihan hirveästi mun raskauskilot, kun noin vuosi ennen raskautta laihdutin ja tein elämäntaparemontin ja olin todellisissa ihannemitoissa! Sain ostaa vaatteita kokoa 38, joita olen ostanut viimeksi rippikouluikäisenä :D Noh, raskauden myötä repsahdin taas herkuttelemaan ja lapsen myötä ei ole ollut aikaa ja motivaatiota kuntoillakaan samaan tahtiin kuin ennen. Nyt aion skarpata ja hiljaksiin alkaa kuntoillakin. Painoa aion pudottaa alkuun nutraamalla ihan vaan motivaatioksi, eli on kiva jatkaa laihduttamista kun on saanut alkuun jo mukavasti kiloja pois :)

-Marika

Vierailija
37/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ikä meni kuukaudella pieleen...olen valvonut viime yön, joten se sallittakoon :) Tytöllä ikää nyt vuosi ja 3kk.

Mua harmittaa ihan hirveästi mun raskauskilot, kun noin vuosi ennen raskautta laihdutin ja tein elämäntaparemontin ja olin todellisissa ihannemitoissa! Sain ostaa vaatteita kokoa 38, joita olen ostanut viimeksi rippikouluikäisenä :D Noh, raskauden myötä repsahdin taas herkuttelemaan ja lapsen myötä ei ole ollut aikaa ja motivaatiota kuntoillakaan samaan tahtiin kuin ennen. Nyt aion skarpata ja hiljaksiin alkaa kuntoillakin. Painoa aion pudottaa alkuun nutraamalla ihan vaan motivaatioksi, eli on kiva jatkaa laihduttamista kun on saanut alkuun jo mukavasti kiloja pois :)

-Marika

Vierailija
38/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se että joka la-aamu paino laitetaan esille kaikkien ihmetykseksi hienosti toteutuneesta itsekurista? Alkaa siis virallisella alkupainolla huomisaamuna?

165/76

Tuisku

Vierailija
39/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittoja. Minulla on BMI 23, joka ei näytä kovin pahalta, mutta olen laihaläski (vaikka en nyt niin kovin laiha :-) ).

Kehonkoostumusmittari kertoo, että minulla on epäterveellisen paljon läskiä, eli siis ei normaalin rajoissa. Olen löysä ja lölleröinen. Nuorena olenkin ollut aivan rimpula. Lihaksia minulle ei kerry helposti, eli kaikki paino on todellakin sitä itseään, eli läskiä.

Kaivoin äsken mittanauhan esiin ja tässä tuloksia:

persus 105

vyötärö 76

reisi 60 (voi apua!)

olkavarsi 30

Näistä mitoistakin huomaa, että olen päärynämallia. Vyötärö kohtuullinen, mutta reisissä jo megalomaaninen hyllyntä. Reidet yhtä paksut kuin ekaluokkalaiseni vyötärö...

Kivaa kun moni on tullut mukaan. Mielestäni on myös kivaa, että jokainen voi itse päättää, missä painossa ja kunnossa on mielestään sopiva.

Eli tervetuloa tähän ketjuun kaikki erikokoiset ja -tavoitteiset keventäjät!

Aurora

Vierailija
40/352 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Marika

Heh, mäkin laihdutin ennen raskautta ja olin melkein jo ihannemitoissani. Sitten tuli raskaus ja annoin mennä. Väsymys ja kaikki muut mahdolliset syyt ja paino vaan nousi. Olisi kiva käyttää omia vaatteita, mikään ei oikein mahdu päälle. Meillä siis hyvin samalainen tarina ja lapset, me ollaan pirkanmaalta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan