Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Missä synnytit ja olitko tyytyväinen sairaalan toimintaan?

Vierailija
18.01.2012 |

Mö synnytin Seinäjoella, ja olin tyytyväinen sekä synnytyssalin että vierihoito-osaston toimintaan ja hlökuntaan. Todella mukavaa porukkaa molemmissa. Kyllä mulla jotain kritisoitavaakin on, mutta enimmäkseen mulla on vain positiivista sanottavaa.

Olin prenalla ja vh-osastolla yht. lähes viikon.

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi kättärillä. Ikävä muisto, töykeä kätilö jolta ei kipulääkkeitä herunut kun vasta niin lopussa ettei apua ehtinyt siitä saamaan. Myöskään imetykseen ei ohjattu nuorta äitiä lainkaan. Seuraavat kaksi syntyivät naistenklinikalla, olivat riskiraskauksia ja kuopus tarvitsi tehohoitoa. NKL kaikki sujui mallikkaasti, kivunlievitystä sai ja apua kun sitä tarvitsi. Ehdottomasti äänet naistenklinikalle!

Vierailija
22/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenklinikalla mokasivat synnytyssalissa ja antoivat synnytystä nopeuttavaa ainetta (en muista nyt nimeä) liian myöhään ja synnytys kesti 17 tuntia (heikot supistukset). Oli siis nuori kätilö. Ja kun ponnistusvaihe oli kestänyt jo 50 min, niin pakottivat vaan työntämään vaikka en enää jaksanut ja ajantajukin hävisi. Onneksi lopulta tekivät epparin, kun pyysin ja vauva syntyi vihdoin.

Salissa oli yksi ärsyttävä kätilö auttamassa ja suhtatui nuivasti siihen, kun en päässyt enää sängystä ylös (lonkat avatui liikaa, olivat löysät).

Vuodeosastolla oli ongelmia sen takia, koska jouduin koko ajan pyytämään apua, koska en lonkkien takia päässyt yksin sängystä ylös. Hoitajat olivat kiireisiä. Ja minulle sattui yksi ällö "kaikkitietävä" hoitajaopiskelija. :( Asiat paranivat vasta sitten, kun yksi tosi mukava hoitaja otti minun asiani hoitaakseen.

Olin vajaan viikon synnärillä.

Toisella kerralla olin Kättärillä. Salissa meni kaikki ok ja oli tosi mukava kätilö. Vuodeosastolla hoitajat oli kiireisiä ja kun pyysin apua imetykseen, niin minulle sattui yksi vanha hoitaja joka oli tosi inhottava ja sain pyytämällä pyytää vauvalle lisämaitoa kun itseltä ei tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on prenataali, siis se osasto, jossa ollaan ennen synnytystä.

Vierailija
24/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on prenataali, siis se osasto, jossa ollaan ennen synnytystä.

Vierailija
25/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat muistot jäi kahdesta synnytyksestä. Ensimmäisessä kätilö oli tosi tympeä, mutta osastolla kohtelu oli ystävällistä ja ruoka hyvää ;)

Vierailija
26/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska henkilökunta yhtä kätilöä lukuunottamatta.

Vierailija
27/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keski-pohjanmaan keskussairaala, 05/2010, tykkäsin kyllä, yksi tympeä vanha hoitaja siellä oli, mutta sekin on jo jäänyt kuulemma eläkkeelle:D Joten hyvillä mielin menen tätä toistakin vauvaa synnyttämään sinne:) nyt rv 39+4

Vierailija
28/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tyytyväinen.

Vierailija
29/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla saliin tyytyväinen ja osastoon tokalla en kumpaakaan =( tai no periaatteessa.. tokan kerran osastohoidossa jätettiin ihan oman onnennojaan ja kukaan ei tiennyt mitä tehdään ja mitä pitäs tehdä...onneks jouduin olemaan siellä vaan kaks päivää...

Vierailija
30/131 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarsaaren Malmska, hätäsektio, tosi hienosti meni, lääkärit erinomaiset ja suurin osa hoitajista ihania.

Vierailija
31/131 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin sairaalassa synnytin 2012 ja hoito sieltä tännepäin ihan joka lähtöön... Lääkärit laiskoja ja tympeitä, kohalle osuneet vanhemmanpuoleiset kätilöt tosi kireitä ja osastolla lähes oman onnen nojassa. en suosittele tommoista menoa kellekään!!!

Vierailija
32/131 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tyytyväinen jokaiseen kertaan. Yhdessä synnytyksistä vauva tarvitsi heti syntymän jälkeen tehohoitoa ja tehohoito mahdollisuus oli ihan vieressä mikä oli tosi hyvä asia.

Vierailija
33/131 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa, ja olen ollut tyytyväinen. Ainut miinus toisella kerralla neljän hengen huone, mutta sen ymmärtää, koska oli ruuhkaa.

Vierailija
34/131 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittamista löytyy. Ekan syynnytyksen pelasti lopulta kätilön vaihto kesken synnytyksen, toinen synnytys sillä paskalla henkilökunnalla aiheutti kovan synnytyspelon.

Vierailija
35/131 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi kättärillä. Ikävä muisto, töykeä kätilö jolta ei kipulääkkeitä herunut kun vasta niin lopussa ettei apua ehtinyt siitä saamaan. Myöskään imetykseen ei ohjattu nuorta äitiä lainkaan. Seuraavat kaksi syntyivät naistenklinikalla, olivat riskiraskauksia ja kuopus tarvitsi tehohoitoa. NKL kaikki sujui mallikkaasti, kivunlievitystä sai ja apua kun sitä tarvitsi. Ehdottomasti äänet naistenklinikalle!

Vierailija
36/131 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen, ei valittamista.

Vierailija
37/131 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyssalin toimintaan tyytyväinen, osaston en todellakaan!

Vierailija
38/131 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla oli vähän natsi kätilö, muilla kerroilla hyvät ja jopa tosi mukavat kätilöt. Myös synnyttäneiden osastolla hyvä palvelu, ohjaus ja apu saatavilla ja mukava henkilökunta.

Vierailija
39/131 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kerta, normipuoli

Vierailija
40/131 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tyytyväinen