Voisitko seurustella itsesi pituisen miehen kanssa?
Voisitko seurustella itsesi pituisen miehen kanssa? Vai tuntuisiko se oudolta?
Kommentit (131)
Häh? Miten se pituus liittyy mihinkään jos seurustelusta on kyse, tottakai.
-172cm-
Tuntuisi oudolta, kun on koko ikänsä tottunut siihen, että miehet ovat itseäni pitempiä. Mulla pituutta siis 161.
Ja tapailen miestä, joka on alle keskimitan, eli en ole niitä naisia, jolle miehen pitää olla pitkä.
Yleensä on ollut saman mittaisia tai lyhyempiä.
En voisi. Olen 163 cm. Lyhyin mies, jonka kanssa olen seurustellut, on ollut 171 cm ja lyhyeltä sekin tuntui. Nykyinen mies on 182 cm.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Olen 163 cm. Lyhyin mies, jonka kanssa olen seurustellut, on ollut 171 cm ja lyhyeltä sekin tuntui. Nykyinen mies on 182 cm.
Miksi et voisi?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi oudolta, kun on koko ikänsä tottunut siihen, että miehet ovat itseäni pitempiä. Mulla pituutta siis 161.
Ja tapailen miestä, joka on alle keskimitan, eli en ole niitä naisia, jolle miehen pitää olla pitkä.
Jos saisitte lapsia, niistäkin tulisi lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän löytäisi 158 cm miehen?
Kiinasta.
Olisi kyllä kivaa vaihtelua, edellinen oli 155cm (intialainen).
T. 173cm nainen
No enpä tiedä enää. Olen ollut vain samanpituisen kanssa, seuraavaksi ois kiva jos olis reippaasti pidempi.
Voisin, mulle pituus ei oo koskaan merkinny mitään.
Kyllä voisin ja olen seurustellutkin.
t.N176cm
Wtf? Tietysti voisin.
Miehen pituus ei ole minulle mikään oleellinen kriteeri, mutta ihanteellinen pituus olisi juurikin about saman pituinen kuin minä itse (plus/miinus 5cm).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisitte lapsia, niistäkin tulisi lyhyitä.
Ei välttämättä.
Mä olen 152cm ja mies 172cm, meidän aikuinen poika on 178cm ja aikuinen tyttö 166cm.
Eivät tietenkään ole mitenkään erityisen pitkiä, mutta eivät kuitenkaan niin lyhyitä kuin me vanhemmat.
Joo, ei ole pituudella väliä loppupeleissä. Yleensä pidän lyhyempiä viehättävinä, max 170 cm miehiä. Mutta jos on mukava tyyppi niin ei haittaa jos on pidempikin.
Olen niin lyhyt että harvoin tapaan itseni pituisia miehiä. Mutta kai voisin jos muuten synkkaa.