G: Missä synnytit ja olitko tyytyväinen sairaalan toimintaan?
Mö synnytin Seinäjoella, ja olin tyytyväinen sekä synnytyssalin että vierihoito-osaston toimintaan ja hlökuntaan. Todella mukavaa porukkaa molemmissa. Kyllä mulla jotain kritisoitavaakin on, mutta enimmäkseen mulla on vain positiivista sanottavaa.
Olin prenalla ja vh-osastolla yht. lähes viikon.
Kommentit (131)
Kätilöopisto x3. Olen ollut tyytyväinen aina, sekä salin että osaston puolella.
Elävä, terve vauva 3 ja itse istun tätä kirjoittamassa eli 10+
PHKS:aan en ollut tyytyväinen.synnytys ok,kätilö kyl aika töykee ja hoitohenkilökunta osastolla ei neuvonu nuorta tyttöä missään.ei jääny hyvä maku.hyvinkäällä x2 ja tosi tyytyväinen.
Kätilöt olivat kaikki ihania ja tsemppaavia, etenkin se, jonka vuorolla vauva sitten vihdoin tuli maailmaan. Myös osastolla oli kivat hoitajat/kätilöt. Vain yksi lastenlääkäri oli ihan järkky tapaus, toinen sitten sitäkin parempi.
kätilö syvältä,17 tikkiä tuli eppariin,hoito syvältä jokainen eri mieltä asioista.Ohi on ja tyttö 8 vuotta
Osa henkilökunnasta ei puhunut tai ymmärtänyt suomea. Muuten hyvää toimintaa.
Kätilöt ihania ja nykyaikaisia, mutta jotkut lastenhoitajat vähän 70-luvulta oppeineen...
en ollut tyytyväinen kätilö perseestä
Oli huikean ihana paikka synnyttäjälle. Sain todella asiantuntevaa hoitoa salissa ja osastolla. Oli paljon ongelmia imetyksen ja mielialan kanssa, mutta upeasti hoidettiin! Kiitän.
Olen varmaankin todella huono ihminen ja noin mutta voisitteko laittaa muutakin kuin lyhenteen sairaalan nimestä?
Kiitos!
Synnytyssalikokemukset kaikista hyvät, osastolta vähän paskemmat muistot esikoisen kohdalla.
Toisella kerralla en ollut tyytyväinen salin toimintaan, muuten ok-kokemukset.
esikoisen n. vuosi sitten. Tässä vaiheessa voin jo olla sitä mieltä, että kun kaikki päättyi kuitenkin hyvin, niin kai se oli ihan ok. Mutta olihan se helvettiä, kun kirjaimellisesti kaikki hoitotoimenpiteet yms. kusi huolella. Parhaansahan ne silti yritti ja kun jäätiin molemmat henkiin, niin kaikki ok. Virheitä sattuu. Kipuhoitaja oli enkeli! Ihan hyvillämielin lähden uudestaan synnyttämään, tuskin kaikki virheet voi kasaantua yhden niskaan taas. :D
Etinen istukka, sairaalaan rv 32 ja lääkärit vaihtui jatkuvasti.
Voimakas verenvuoto alkoi rv 35 vessassa ja sieltä sänkyyn ja mies lekuri KÄSKi PITÄMÄÄN JALKOJA YHDESSÄ ei saa liikkua.
Onneksi pian paikalle tuli naislekuri ja pääsin leikkuriin, tehtiin hätäsektio.
Olen ollut tyytyväinen synnäriin ja osastoon.
synnärin toiminta täysi 10, lapsivuodeosasto ala-arvoinen.
Olin tyytyväinen, yksi hoitaja osastolla oli inhottava, mutta jätin omaan arvoonsa.
kaksi sektiota ja tyytyväinen olen, tokakerralla leikkaussalin hoitajat tympeitä (pelkopotilas kun olin) mutta kätilö sekä molemmat lääkäri ihania. Samoin osastolla hurjan hyvä hoito vaikka kiireisiä olivatkin.
ei olut minun mielestäni läheskään maineensa veroinen.
kolme sektiota ja aivan äärettömän tyytyväinen olen!! :D Ihana henkilökunta, lääkkeissä ei pihistelty ja kaikkea sai mitä halusi.
Kaksi nuorimmaista olivat tehohoidossa ja myös siellä oli aivan mielettömän ihanat hoitajat.