Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisitte mieheltänne luvan käydä ulkona kävelyllä,

Vierailija
28.12.2011 |

menisittekö? Siis jos mies lupaisi olla lasten vahtina ja antaisi ehkä välipalaakin lapsille. Laittaisitte vaikka sen valmiiksi jääkaappiin, lähtisittkö ulos?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan ulos sanon sen miehelle ja oletan, että hän kykenee ruokkimaan lapset tarvittaessa oma-aloitteisesti

Vierailija
2/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes tiedä. Lapsi yksin kotona. Ja lupa pitäis kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisi, sillä se joisi ne siiderit itse!

Vierailija
4/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupa?!? Ei meillä ole tapana kysyä lupaa puolin tai toisin, riittää kun sanoo lähtevänsä ulos ilman lapsia, että toinen tietää. Meillä ei jätetä lapsia yksin kotiin.

Vierailija
5/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lapset saattavat tarvita minua milloin vain ja olen korvaamaton lapsilleni.

Aloitan kävelyt pikku hiljaa sitten kun kuopuskin aloittaa koulun.

Vierailija
6/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde mukaan enää millään, käyvät mieluummin lenkillä ilman äitiä. T: 3

Vierailija
7/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on aikoihin eletty?!?:O

Vierailija
8/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan lähtisi, ellei lapset ole jo AINAKIN 6 vuotiaita. Mielestäni on vastuutonta lenkkeillä ennen sitä yksinään.

Vierailija
9/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde mukaan enää millään, käyvät mieluummin lenkillä ilman äitiä. T: 3

surullista :)

Vierailija
10/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan?

:D

Vierailija
11/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaa heru, mutta teoriassa voisin mennä jos mulla olisi katkeamaton puhelinyhteys lapsiin ja mieheen.

Vierailija
12/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välipalan valmiiksi jääkaappiin??

no just olin lenkillä. Sillä aikaa mies oli omatoimisesti käynyt lapsen kanssa suihkussa ja mennyt laittamaan iltapalaa.

Vierailija
13/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lenkkeileekin:=

Vierailija
14/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies EHKÄ antaisi välipalaa lapselle. Kyllä lapsen toiveiden toteuttamiseen käy vain äiti, ei isillä ole samanlaista herkkyyttä huomata niitä. Äidin apuna voi mies toki häärätä, muttei koko vastuuta voi ikinä jättää miehelle.

menisittekö? Siis jos mies lupaisi olla lasten vahtina ja antaisi ehkä välipalaakin lapsille. Laittaisitte vaikka sen valmiiksi jääkaappiin, lähtisittkö ulos?

Vierailija
15/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan ei meinaa uskaltaa kysyä

Vierailija
16/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo huono äitisuhde ollut tosissaan?

:D

Vierailija
17/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille ei lähdetä jos ei ole lapset mukana. Ruuat laittaa äiti ja kaikki nautitaan siitä yhdessä samalla aikaa.

Vierailija
18/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on asentanut takapihallemme pyykinkuivaustelineeseen koiran valjaat, jotka voin pujottaa ylleni ja reippailla siinä. Valjaitten remmi on 10 metriä pitkä, joten pääsen kyllä ihan mukavasti siinä liikkumaan enkä vanhingossa erehdy yhtään kauemmas. Jos lapset tarvii välipalaa tai pitää vaihtaa miehelle tv:n kanavaa niin hänellä on onneksi pilli, johon hän voi puhaltaa ja minä kuulen sen pihalle. Olen niin onnellinen, että minulla on mies joka huomioi tarpeeni ja antaa minulle luvan ulkoilla näin

Vierailija
19/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miksi vaivata miestä moisella pikkuasialla kun voin hoitaa asian itse. Hommaan valjaat kauppareissulla (tietysti lapset mukana) ja asennan ne lasten kanssa. Mies voi rauhassa keskittyä omiin puuhinsa. Pilli meillä jo onkin, säästää miehen ääntä, kun ei tarvitse huutaa.

Meillä mies on asentanut takapihallemme pyykinkuivaustelineeseen koiran valjaat, jotka voin pujottaa ylleni ja reippailla siinä. Valjaitten remmi on 10 metriä pitkä, joten pääsen kyllä ihan mukavasti siinä liikkumaan enkä vanhingossa erehdy yhtään kauemmas. Jos lapset tarvii välipalaa tai pitää vaihtaa miehelle tv:n kanavaa niin hänellä on onneksi pilli, johon hän voi puhaltaa ja minä kuulen sen pihalle. Olen niin onnellinen, että minulla on mies joka huomioi tarpeeni ja antaa minulle luvan ulkoilla näin

Vierailija
20/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tainnut oikeasti lähteä. Poistuin kotoa ilman lasta / lapsia oikeastaan vain töihin. Muistan jonkun kerran, kun tulin kotiin, ja pieni lapsemme oli nukkumassa lattialla lelumaton päällä. Ihmettelin, että miten se siinä nukkuu, johon mies totesi, että ai se nukahti. Ja se lapsi ei kuulkaa ikinä nukahtanut muualle kuin syliin ilman jumalatonta huutoa.

Niin, ei kai tartte selittää, miksi se mies on entinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi