Mistä johtuu että naiset aina puhuvat sukupuolen kautta kaikesta?
Miehet puhuvat asioista. Täällä naiset puhuvat aina naisista, miehistä ja tasa-arvosta, mutta eivät puhtaista asioista.
Kommentit (36)
Ai naiset puhuvat 😅
Miehethän täällä koko ajan suoltavat tasoteorioitaan, uhkuvat naisvihajuttujaan jne.
Ja mitä sinä itse juuri teit? Aloitit sukupuolikeskustelun 🙄
Miksi sinä luulet kaikkien naisten puhuvan noista asioista? Minä en puhu.
Mistä johtuu, että ap syrjäydyit yhteiskunnasta ja ihmissuhteista?
F60/F20?
Itse aloitat, että "naiset aina", ja sitten syytät että naiset puhuvat sukupuolen kautta.
Taidat olla lapsi.
Naiset puhuu asiaa, ap länkyttää pillunpuutteestaan.
Naisista suurin osa on vasemmistolaisia ja narratiiviin kuuluu se, että keskustelu siirretään asiasta henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Naisista suurin osa on vasemmistolaisia ja narratiiviin kuuluu se, että keskustelu siirretään asiasta henkilöön.
Onneksi miesvauva ei yleistä yhtään 😄
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitat, että "naiset aina", ja sitten syytät että naiset puhuvat sukupuolen kautta.
Taidat olla lapsi.
Ap on miesvauva.
Naiset puhuvat naisvaltaisten alojen pienemmistä palkoista. Miehet eivät puhu miesvaltaisten alojen pienemmistä palkoista (teollisuus,maatalous,turvallisuusala) tai suuremmista vaaroista.
Ap
Ap, sinä olet sitä pohjasakkaa, joka poistetaan geenipoolista tässä sukupolvessa.
Bye.
Arvasin jo etukäteen mihin tämä keskustelu menee ja miten naiset siihen reagoi, kirjoitin jo 3 kommettia etukäteen, menivät melkein sanatarkasti oikein.
Vierailija kirjoitti:
Naiset puhuvat naisvaltaisten alojen pienemmistä palkoista. Miehet eivät puhu miesvaltaisten alojen pienemmistä palkoista (teollisuus,maatalous,turvallisuusala) tai suuremmista vaaroista.
Ap
Naiset eivät puhu kyrvänpuutteesta, miehet puhuvat pillunpuutteesta taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
😂😂😂
Menepä takaisin kouluun ja yritä sisäistää kirjoittamaasi sen jälkeen uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tajuavat että sinä olet yksin vastuussa paskapuheistasi. Ei niistä voi tosiaan kaikkia miehiä syyttää, va jak ki.
Sinulla on vakava persoonallisuushäiriö. Luulet olevasi "kaikki miehet".
Vierailija kirjoitti:
Arvasin jo etukäteen mihin tämä keskustelu menee ja miten naiset siihen reagoi, kirjoitin jo 3 kommettia etukäteen, menivät melkein sanatarkasti oikein.
Miksi sitten jatkat päivästä toiseen tätä naisvihaspämmiäsi kun tiedät jo vastaukset? Mitä siitä saat?
Vierailija kirjoitti:
Syyllisyys on yksilön, ei kollektiivin. Sinä olet yksilö, syrjäytynyt ja harhainen.
Hyvää matkaa sukupuuttoon. Sinua paremmat miehet jatkavat sukua.
Mun kaveripiirissä miehet tosiaa puhuu usein harrasteista kuten autoista, bändeistä, urheilusta.
Usein käy niin (vaikka juhlissa), että naiset tulevat aina keskeyttämään ja ihmetteleemään miksi me miehet vain sitä ja miksi me miehet vani tätä?
T. Sukupuolilänkyttäjä-incel, jonka paskaspämmit alkaa aina näin: "Naisena en ymmärrä..."