Podcast: Erika Vikmanilta suora tilitys suomalaisten käytöksestä – Alexander Stubbin teko oli viimeinen niitti
Suomen kansan olisi pitänyt tukea enemmän Erikaa ja seistä hänen takanaan. Nykyään Erika onneksi pystyy moikkaamaan Kaj'ta kadullakin.
Kommentit (31)
Olet myöhässä. Tästä väännettiin jo eilen.
Suomen ja suomalaisten ongelma on se, että täällä ei tunnisteta eikä arvosteta todellista laatua, tai sitten sille ollaan kateellisia.
Pride-lippu olisi ollut hyvä veto. Oikein ahdasmielisille suomalaisille ja vielä menivät kannattamaan Ruotsia, vaikka yleensä vihaavat sitä. Kiitos Erikalle.
Joutilaat ja aikaansaamattomat vätykset haukkuvat muita, kun itse eivät uskalla tehdä mitään eikä ole kykyjä menestyä missään lajissa. Ovat kateellisia ennen kaikkea. Huono kasvatus tuollaisia tekee.
Ei semmosen kamalan laulun esittäjää voi tukea. Olisi laulanut jotain nättiä ja kaunista.
Asian voisi kääntää toisinpäin. Tukiko Erika Stubbia esimerkiksi viime presidentinvaaleissa?
On harhaa ajatella, että joku euroviisuedustaja olisi koko kansan edustaja. Eivät kaikki suomalaiset seuraa Euroviisuja tai ole niistä kiinnostuneita. Kysessä ei ole mikään virallinen edustustehtävä, jonka puolesta kaikkien suomalaisten pitäisi ryhmittäytyä Erikan taakse. Eikä Erikan esitys ollut kaikkien kuulijoiden mielestä parempi kuin Kajn.
Kyllä sen toki ymmärtää, että tilanne on ollut vakava Erikalle itselleen. Suurimmalle osalle suomalaisista Euroviisut on kuitenkin camp-henkinen karnevaali, jossa on ihan ok kannattaa vaikka Italian esitystä.
Mun mielestä olisi ollut outoa, jos Stubb ei olisi kannustanut suomenruotsalaista porukkaa. Kyllähän hän sitten kannusti Erikaakin.
Suomalaisilla ollut mitään velvollisuutta tukea Erikaa. Emmehän me voineet edes äänestää häntä Euroviisuissa. Olin vähän enkä ihan vähänkään vahingoniloinen kuin Erikan laskelmoidun momentuminen vei KAJ.
"Queer-väki tuki Erikaa..."
Mikähän fiksaatio Erikalla on luulla moista?
Ei häntä hetero-miehet haukkuneet vaan queer-feministit, joiden mielestä naisesta tehtiin taas seksikone.
Vierailija kirjoitti:
"Queer-väki tuki Erikaa..."
Mikähän fiksaatio Erikalla on luulla moista?
Ei häntä hetero-miehet haukkuneet vaan queer-feministit, joiden mielestä naisesta tehtiin taas seksikone.
Jänniä nämä tuntemasi queerfeministit, itse tunnen toisenlaisia..
Kaj toi hyvää mieltä, he olivat todella kohteliaita ja nöyriä ja ottivat kaikki mukaan juttuunsa. Erika keskittyi enemmän provosointiin, uhriutumisen ja valittamiseen.
Kaj teki ihan mielettömän jutun, mitä tuskin kukaan olisi uskonut. Menestys jatkuu edelleen Ruotsissa. Aika hölmöä olisi ollut, jos Stubi ei olisi kannattanut heitä.
Vierailija kirjoitti:
Asian voisi kääntää toisinpäin. Tukiko Erika Stubbia esimerkiksi viime presidentinvaaleissa?
On harhaa ajatella, että joku euroviisuedustaja olisi koko kansan edustaja. Eivät kaikki suomalaiset seuraa Euroviisuja tai ole niistä kiinnostuneita. Kysessä ei ole mikään virallinen edustustehtävä, jonka puolesta kaikkien suomalaisten pitäisi ryhmittäytyä Erikan taakse. Eikä Erikan esitys ollut kaikkien kuulijoiden mielestä parempi kuin Kajn.
Kyllä sen toki ymmärtää, että tilanne on ollut vakava Erikalle itselleen. Suurimmalle osalle suomalaisista Euroviisut on kuitenkin camp-henkinen karnevaali, jossa on ihan ok kannattaa vaikka Italian esitystä.
Mun mielestä olisi ollut outoa, jos Stubb ei olisi kannustanut suomenruotsalaista porukkaa. Kyllähän hän sitten kannusti Erikaakin.
Kaikki presidentinvaalien ehdokkaat edustivat Suomea, joten huono vertaus.
Minusta tuo oli verrattavissa siihen, että Stubb olisi kertonut kannattavansa lätkän MM-kisoissa Ruotsin joukkuetta. Mitähän kansa olisi siitä tuumannut? Pentti Kiuruulta toki saa kannattaa ihan ketä haluaa, mutta presidentin olettaisi olevan Suomen puolella myös euroviisuissa.
Meni maku Erikasta tämän viimeisimmän ulinan jälkeen. Tosiasia on, että Ich komme -kappale on huono. Kiitos siitä taas kuuluu herrasväki Roosbergille.
Suomalaiset pettivät Erikan. Naisviha elää ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kaj teki ihan mielettömän jutun, mitä tuskin kukaan olisi uskonut. Menestys jatkuu edelleen Ruotsissa. Aika hölmöä olisi ollut, jos Stubi ei olisi kannattanut heitä.
Mä oon menossa kattomaan taas heitä tässä kesällä. Millainen helmi ollut piilossa täällä Suomessakin meiltä suomenkielisiltä niin monta vuotta.
Nyt toinen "varma voittaja" eli Linda L vihjaa, että viisuäänestyksessä olisi ollut vilppiä, kun Suomi ei voittanut ja Ruotsin plagiaatti oli vasta 20:s.
Miksi olisi pitänyt kannattaa sellaista esitystä, jonka aidosti kokee vastenmielisenä?
Musiikkimausta ei voi kiistellä . Ehkä ymmärtää paremmin ruotsinkielistä musiikkia .
Meni Vikmanista maku, kun jaksaa tyhjää jauhaa. Ne viisut meni jo..
Kaikki tuki upealle Erikalle. Suomi ei ollut valmis vahvaan naiseen.