Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisitte mieheltänne luvan käydä ulkona kävelyllä,

Vierailija
28.12.2011 |

menisittekö? Siis jos mies lupaisi olla lasten vahtina ja antaisi ehkä välipalaakin lapsille. Laittaisitte vaikka sen valmiiksi jääkaappiin, lähtisittkö ulos?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun elämä on just tällasta :( Käyn vaan töissä, MITÄÄN omaa aikaa ei ole. Esimerkkinä...olin varannu kampaajan ja kysyny moneen kertaan sopiiko miehelle, että menen ja kattoo lapsia, 2kpl. 25min ennen kun mun aika oli, niin mies "päätti käyttää valtaansa" ja sanoi, ettei suostu kattomaan lapsia. Niin vaan peruin ajan, taas kerran ja selittelin jotain sairastumisesta....En varaa enää aikoja, ostin sellasen leikkaukoneen kotiin, onneks on lyhyt tukka. Tässä vaan pieni ote mun elämästä... Surullista, mutta totta. Mies käyttää lapsia ja niihen hoitoa vallan välineenä. Itse en IKINä tuohon pystyisi ja mies tietää tän...

Vierailija
22/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun elämä on just tällasta :( Käyn vaan töissä, MITÄÄN omaa aikaa ei ole. Esimerkkinä...olin varannu kampaajan ja kysyny moneen kertaan sopiiko miehelle, että menen ja kattoo lapsia, 2kpl. 25min ennen kun mun aika oli, niin mies "päätti käyttää valtaansa" ja sanoi, ettei suostu kattomaan lapsia. Niin vaan peruin ajan, taas kerran ja selittelin jotain sairastumisesta....En varaa enää aikoja, ostin sellasen leikkaukoneen kotiin, onneks on lyhyt tukka. Tässä vaan pieni ote mun elämästä... Surullista, mutta totta. Mies käyttää lapsia ja niihen hoitoa vallan välineenä. Itse en IKINä tuohon pystyisi ja mies tietää tän...

että tuo ei ole totta:(( jos on JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, jos ei olis totta.....mutta valitettavasti on :(

Lasten takia tässä ollaan. Olen ite avioeroerheestä ja saanut sen jälkeen kokea helvetin äidin uudet miehet jne....En ikinä halua sitäkään lapsilleni..

Vierailija
24/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen ei ole varaa, kysy neuvolasta apua. Heillä voi olla hoitaja, joka voi tulla joskus sua auttamaan tai joissakin kaupungeissa käytetään maksusitoumuksia, joilla saat hoitajan halvemmalla. Kyllä sulla tarvii joskus olla omaa aikaa.

Vierailija
25/25 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lenkkeillään yhdessä koko perheen voimin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi