Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanjassa +44, ihmisiä kuollut helteeseen

Vierailija
26.06.2026 |

Yli 200 ihmistä kuollut espanjassa, ranskassa mittaushistorian kuumin päivä eilen. Täällä meillä ihmiset kuolee henkisesti jos on yli +25? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko oikeasti kuoli helteen takia ja moniko siksi, että sairasti sydämen vajaatoimintaa?

Vierailija
2/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää on. 25 on ok, jo 35 kamalaa, 45 tappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko oikeasti kuoli helteen takia ja moniko siksi, että sairasti sydämen vajaatoimintaa?

Tuskin ne Ranskan kolme pikkulasta sydänvikaisia oli 

Vierailija
4/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko oikeasti kuoli helteen takia ja moniko siksi, että sairasti sydämen vajaatoimintaa?

Jos on vähänkään sydämessä heikkoutta tai korkea verenpaine, niin tuo lämpötila on tappava. Kuolema on niiden yhdistelmä.

Vierailija
5/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ollaan? Mikä maa? / Joku neuvoi "Käytä pesetaa" / Näin käydä voi, kun kastanjetit soi / Ja nautittu on paljon Lumumbaa

Vierailija
6/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämmintä, olispa täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kustantaa pari hellehullua sinne hehkuttamaan, käsiä ylös?

Vierailija
8/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteissä ei ole mitään hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko oikeasti kuoli helteen takia ja moniko siksi, että sairasti sydämen vajaatoimintaa?

Jos on vähänkään sydämessä heikkoutta tai korkea verenpaine, niin tuo lämpötila on tappava. Kuolema on niiden yhdistelmä.

Eli lähes kaililla vanhoilla on riski.

Vierailija
10/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko oikeasti kuoli helteen takia ja moniko siksi, että sairasti sydämen vajaatoimintaa?

Tuollainen kuumuus pahentaa monia sairauksia eli kyllä se helle tappaa. Normaaleilla kesälämmöillä olisi moni vielä hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan lämmintä, olispa täälläkin.

Et halua. Voit kokeilla mennä 45 asteiseen saunaan muutamaksi tunniksi niin ettet välillä pääse pois. 

Vierailija
12/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan lämmintä, olispa täälläkin.

Et halua. Voit kokeilla mennä 45 asteiseen saunaan muutamaksi tunniksi niin ettet välillä pääse pois. 

Siri, mikä on ilmalämpöpumppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko oikeasti kuoli helteen takia ja moniko siksi, että sairasti sydämen vajaatoimintaa?

Jos on vähänkään sydämessä heikkoutta tai korkea verenpaine, niin tuo lämpötila on tappava. Kuolema on niiden yhdistelmä.

Eli lähes kaililla vanhoilla on riski.

Iäkkäillä ihmisillä todellakin on varmaan kaikilla riski, mutta sydänsairauksia on nuorillakin ihmisillä.

Vierailija
14/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi talvisin ei ole jatkuvia sensaatiomaisia uutisotsikoita kylmyyteen kuolevista ihmisistä, vaikka kylmyys tappaa euroopassa 8 kertaa enemmän kuin kuumuus? Ei sovi ilmastohysterian lietsomiseen?

 

According to the study, the total mortality burden attributable to excessively hot or cold temperatures currently (baseline period 1991-2020) amounts to 407,000 deaths per year across Europe. Some 363,500 people die annually from cold, while 43,700 die from excessive heat. 

 

https://joint-research-centre.ec.europa.eu/jrc-news-and-updates/tempera…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan lämmintä, olispa täälläkin.

Et halua. Voit kokeilla mennä 45 asteiseen saunaan muutamaksi tunniksi niin ettet välillä pääse pois. 

Siri, mikä on ilmalämpöpumppu

Olispa ihanaa että olis niin kuuma että pitäis viilentää.

Vierailija
16/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko oikeasti kuoli helteen takia ja moniko siksi, että sairasti sydämen vajaatoimintaa?

Jos on vähänkään sydämessä heikkoutta tai korkea verenpaine, niin tuo lämpötila on tappava. Kuolema on niiden yhdistelmä.

Eli lähes kaililla vanhoilla on riski.

Iäkkäillä ihmisillä todellakin on varmaan kaikilla riski, mutta sydänsairauksia on nuorillakin ihmisillä.

piikit toimii?

Vierailija
17/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan lämmintä, olispa täälläkin.

Et halua. Voit kokeilla mennä 45 asteiseen saunaan muutamaksi tunniksi niin ettet välillä pääse pois. 

Siri, mikä on ilmalämpöpumppu

Ilmalämpöpumppu saunassa?? Sitä paitsi jos joutuu pysyttelemään sisätiloissa 24/7, kun ulkona on liian kuuma, niin eiköhän ole kuitenkin miellyttävämpää täällä hitusen viileämmässä ilmanalassa.

Vierailija
18/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset weeetee ihmiset matkustaa tonne ja polttaa itsensä oranssiksi. Sitten palataan Suomeen niin ylpeänä, kun on oltu lomalla ja hankittu se loma rusketus : D

Vierailija
19/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan lämmintä, olispa täälläkin.

Et halua. Voit kokeilla mennä 45 asteiseen saunaan muutamaksi tunniksi niin ettet välillä pääse pois. 

Siri, mikä on ilmalämpöpumppu

Ilmalämpöpumppu saunassa?? Sitä paitsi jos joutuu pysyttelemään sisätiloissa 24/7, kun ulkona on liian kuuma, niin eiköhän ole kuitenkin miellyttävämpää täällä hitusen viileämmässä ilmanalassa.

Tiesitkö ettei siellä oo vuorokauden ympäri tuota 44 vaan se on vaan päivän ylin. Yöllä on joku kakskyt astetta viileämpää

Vierailija
20/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tämä hellekuolemista panikointi. Flunssakaudella, kylmällä ilmalla rään valuessa, Espanjassa kuoli pelkästään syystalvella 2025 yli 9000. Päälle vielä kodittomien paleltumiskuolemat ja kylmän ilman rasitus verenkiertoelimistöön (paine nousee) niin varmasti yli 10000 menee että heilahtaa. Mutta hellepaniikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän