Äh, mies paljastui bussikuskiksi... :(
Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2011 klo 14:03"]Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)
[/quote]
Jaaha... Toivottavasti se epäseksikkäässä ammatissa oleva fiksu mies huomaa typeryytesi ja löytää jostai fiksumman.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2011 klo 14:03"]Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)
[/quote]
Nyt sehän on joku ihana mamu? Sehän tasapainottaa eikö?
Minulla on suurempi arvostus bussikuskeja kohtaan kuin ap:ta. Vaikka vanha ketju onkin.
perkele. älä ees kusekaan siihen päin :/ Tyhmyys tarttuu. Kohta oot itekkin jossain hesburgerissa duunissa
Siis ei ole mikään tyhmä mies! Mutta se ajatus siitä siellä kuskin penkillä! Se on vaan jotenki tosi.. hullunkurinen!? Ei sillee kauheen seksikästä tms. Outoa, mikä mua vaivaa.....
ap
taksikuskikin olisi paljon parempi.
Itse en ehkä pystyis deittaamaan bussikuskia.
BTW, onko sillä iso?
Yks mun läheinen lapsuudesta asti "matkassa kulkenut" kaveri on kanss bussikuski, maailman reiluin ja kivoin mies... vaikea oli hänenkin tyttöystävää löytää kun jotkut nirppanokat oli samaa mieltä kuin sä.
Onneksi sitten lopulta löysi jostain nettideittisysteemistä fiksun naisen (joka on ihan kansainvaälisessä yrityksessä johtotehtävissä).
Älä enää tapaile, mieshän on selvästi fiksumpi kuin sinä "korkeekouluttautunu", ainakin viestisi perusteella...
Se on PAKKO. Vaikka olisit korkeakoulutettu. Ja etenkin silloin.
pitkää linjaa, pikavuoroa tms? Minusta siinä on vissi ero.
Mun oma mies on bussikuski ja tulee tienaamaan paremmin kuin minä ja minä myös korkeasti kouluttaudun. Täytyy myös muistaa, että mun mies on myös lukion käynyt. Se, että on bussikuski ei suinkaan tarkoita, että mies olisi jollain tavalla epäkelpo! Toki, kyllähän ihmisistä näkee reaktiot kun kertoo ukkonsa ammatin. Valitettavasti.
No ajaa just noit kaupunkivuorolinjoja, ja pääosin viel sellasta "slummilinjaa", vaik ei kai sillä enää oo mitään väliä tässä....
on naimisissa bussikuskin kanssa. Ihan onnellisia ovat, on kaunis talo ja kaksi lasta.
Ethän sinä siellä bussissa istu sitä miestä katsomassa...
Vaikka on minutkin yksi raksamies hylännyt, kun olin akateemisesti koulutettu.
Ja ihmisten mieliin. Se kaveri kyllä osaa, ap ainakin tarttui hyvin syöttiin ja julistaa sanomaa näin av:lläkin.
No ajaa just noit kaupunkivuorolinjoja, ja pääosin viel sellasta "slummilinjaa", vaik ei kai sillä enää oo mitään väliä tässä....
Finnairin Airbus-kapteenit tienaa ihan hyvin
Hihii .. kaverin mies vastaa että on bussikuski, ja tarkentaa myöhemmin (jos jaksaa) että on Airbus-pilotti. On kuulema usein näkemisen arvoisia reaktioita. (Ja kertoo kyllä paljon kuulijoista.)
on aika hikisiä :8 Tiedä minkä taudin se sieltä mukanaan tois. itse ajan omalla autolla ei tarvii kenenkään spurgun kusessa kengillä kävellä
on naimisissa bussikuskin kanssa. Ihan onnellisia ovat, on kaunis talo ja kaksi lasta.
Ethän sinä siellä bussissa istu sitä miestä katsomassa...
Vaikka on minutkin yksi raksamies hylännyt, kun olin akateemisesti koulutettu.
Totta kyl etten siellä istu sitä kattomassa, mutta jo se mielikuva on niin hölmö. Siellä se kysyy et lasten vai aikuisten lippu ja availee teineille takaovia ja prutkuttelee lumivallien yli... Ääääääää!
ap
Paljastuiko myös maahanmuuttajaksi. On siinä järkytystä kerrakseen
[quote author="Vierailija" time="13.12.2011 klo 14:21"]
Hihii .. kaverin mies vastaa että on bussikuski, ja tarkentaa myöhemmin (jos jaksaa) että on Airbus-pilotti. On kuulema usein näkemisen arvoisia reaktioita. (Ja kertoo kyllä paljon kuulijoista.)