Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, mies paljastui bussikuskiksi... :(

Vierailija
13.12.2011 |

Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt ei jaksa lukea koko ketjua mutta onko teillä kaikilla sitten joku akateeminen mies ja ovatko lähes kaikki bussikuskit sun muut alemmat ilman naisystävää? Miten teille kaikille nirppanokille edes riittää niitä akateemisia miehiä. En tiedä onko täällä palkasta ollut puhetta mutta bussikuskithan eivät ole niitä kaikkein huonoiten palkattuja. Tietääkseni vuorotyöllä pääsee kolmeentonniin ja ylikin. Ei mikään hyvä palkka mutta kohtuullinen.

Vierailija
182/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen akateeminen mies, mutta niin vaan yksi bussikuski nappasi nenäni edestäni naisen, josta olimme molemmat kiinnostuneet.

Pisteet siitä hänelle.

Ovat tietääkseni olleet jo 21 vuotta naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen bussilla Hesassa melkein joka päivä. Kertaakaan ei ole kusi haissut, ja ihmisillä on matkakortit. Erittäin harvoin joku maksaa rahalla. Mulla ei ole mitään muuta mielikuvaa kuljettajista kuin se,että yhdeksän kymmenestä on ulkomaalaistaustaisia komeita ja kohteliaita nuoria miehiä.

Vierailija
184/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vanhan ketjun nostamisesta. Itse vaihdoin muihin töihin, kun alkoi bussinkuljettajan ammatti hävettämään siinä määrin. Nyt olen diplomi-insinööri, joka saa työtarjouksia pari-kolme vuodessa ja ura nousujohteessa. Onneksi ymmärsin bussinkuljettajan markkina-arvon nätimpien naisten keskuudessa alle 30 vuotiaana, kun oli vielä mahdollisuus kouluttautua. Yli 40 vuotiaana olisin varmasti naru kaulassa. Käytännössä en koskaan kehdannut mainita silloista ammattia kenellekään. Reaktiot oli aina samat "kunnianhimoton luuseri". Tietysti se ammatti tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin, vaikka kuinka asiaa piilottelisi. Ex-kolleegoista kyllä näki, että karu fakta on se, että bussinkuljettajiksi menee ne ,joista ei muuhun ole. 

M32. 

Sehän on hienoa että olet päässyt elämässäsi eteenpäin ja nyt akateemiset kaunottaret kilpailevat sinusta.

Vierailija
185/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ennen nykyistä miestäni DI:n kanssa. Varallisuus ei koskaan ole merkinnyt minulle paljoakaan vaan ihmisen muut ominaisuudet ja ns. perinteinen miehekkyys. 

Vierailija
186/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki tää ammatti tuntuu niin epäseksikkäältä, ja mulle tulee heti mieleen sellanen kusenlemuinen slummibussi, jossa istuu humalaisia ja likaisia ihmisiä. Sitten se kuski istuu siellä hölmönä ja kuuntelee teinien solvauksia ja jakelee niitä dorkia lippuja... Ja inho kasvoillaan se kuski sitten päivän päätteeksi sytyttää sätkän ja haukkuu kaikki päivän asiakkaat ja muutkin ja inhoo elämäänsä. Tää on mun mielikuva.... Ehkä olen vaan ennakkoluuloinen?

ap

Miten "korkeasti koulutettu" sinä olitkaan?

Olen itse terveyden hoito alan asiantuntija (korkeakoulutus), mutta se ei mielestäni liity tähän millään tavalla. Tämä ei ole koulutuskeskustelu.

ap

Vaikket tarkkaa koulutustasi kertonutkaan, niin suomen kielen taitosi perusteella arvelen sen olevan korkeintaan sairaanhoitaja peruskoulupohjalla. Voiko sitä nyt sitten mainostaa korkeakoulutukseksi, enpä usko. Ehkä sinun kannattaisi unohtaa koko asia.

Vierailija
187/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, ikivanha provoni pomppasikin etusivulle. Olipa sattuma, palstailen enää harvoin. Ehkä tämä oli vähän mauton provo, pahoittelen loukkaantuneille!

Provoileva ap vuosien takaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä