Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytiin eilen perhekerhossa

Vierailija
25.11.2011 |

mun taaperon ja toisen pienen mukit meni sekaisin. Tämän toisen äiti sitten hermostui kun huomasi, eikä lapsi saanut enää juoda omastaan tai edes mun lapsen mukista, josta oli juuri juonut. Käyttäytyi jotenkin kuin se olis ollu mun tilani vaikka molemmat siinä vieressä oltiin. Sitten näin hetken päästä, että äiti juotti lasta omasta lasistaan! Äidillä varmasti on karies, mun lapsella ei ollenkaan välttämättä. Eli miksi muka oli parempi jakaa äidin kuin toisen lapsen kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes muista, miten pieniä ongelmat olivatkaan tuon ikäisten lasten äitinä.

Huhheijaa.

Vierailija
2/7 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun taaperon ja toisen pienen mukit meni sekaisin. Tämän toisen äiti sitten hermostui kun huomasi, eikä lapsi saanut enää juoda omastaan tai edes mun lapsen mukista, josta oli juuri juonut. Käyttäytyi jotenkin kuin se olis ollu mun tilani vaikka molemmat siinä vieressä oltiin. Sitten näin hetken päästä, että äiti juotti lasta omasta lasistaan! Äidillä varmasti on karies, mun lapsella ei ollenkaan välttämättä. Eli miksi muka oli parempi jakaa äidin kuin toisen lapsen kanssa?

aloituksessasi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ollut vielä oikeesti mitään todellisia huolenaiheita niin stressattiin jostain karieksesta...

Vierailija
4/7 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhossa tapaa niin monenlaisia ihmisiä, kuten täälläkin:) Aattelin vaan, et jos joku olis osannut valottaa tätä logiikkaa.

Vierailija
5/7 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ollut vielä oikeesti mitään todellisia huolenaiheita niin stressattiin jostain karieksesta...

Ei ilmeisesti karieksesta ainakaan?!

Vierailija
6/7 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ihan täysin vieraita olitte toisillenne niin ehkä ei halunnut ns. vieraita bakteereja, eri oli omat pöpöt kun aika pitkälti varmaan samoja oman lapsen kanssa...

Vierailija
7/7 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo oppinut, että meillä on pillimehutölkki, ei tarvitse itkeä mukien perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi