Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, mies paljastui bussikuskiksi... :(

Vierailija
13.12.2011 |

Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)

Kommentit (187)

Vierailija
21/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelin iltasella bussikuskimieheni naureskeluja siitä, kuinka ne akateemiset ukkelit uusissa mersuissaan eivät uskalla ajaa normaalisti kun on vähän liukasta, ja töpeksivät naamat punaisina kaljut kiiltäen hiestä avuttomina liikenteessä jatkuvasti... :D

Tää on niin perusduunarimeininkiä! Kateuksissaan naureskellaan paremmin menestyneille ja sitten kuvitellaan, että ollaan oikeasti parempia, vaikkei ollakaan. (Mistä edes tiedätte, että nämä mesrukuskit ovat akateemisia?) Sitä paitsi, miehesi on ammattikuski, tottakai hän (ja hänen tulisikin) hallita auto paremmin säällä kuin säällä. Akateemiset tekevät jotain muuta sitten paremmin.

kuten odotinkin. :)))))

Ihan samaa tässä ketjussa on tehty näille duunareille ja bussikuskeille. Naureskeltu, kuviteltu, oletettu. ;)))))

Vierailija
22/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelin iltasella bussikuskimieheni naureskeluja siitä, kuinka ne akateemiset ukkelit uusissa mersuissaan eivät uskalla ajaa normaalisti kun on vähän liukasta, ja töpeksivät naamat punaisina kaljut kiiltäen hiestä avuttomina liikenteessä jatkuvasti... :D

Kaikkein nolointa koulujakäymättämissä on se, että he aina "naureskelevat" akateemisia, kun nämä eivät heidän mielestään osaa yhtään mitään. Yleensä on kyse juuri jostain käytännönasiasta, johon duunari on käyttänyt koko elämänsä ja akateeminen vain murto-osan elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen viettänyt lapsuuteni duunariperheessä, ja pahin painajaiseni on joutua samaan helvettiin takaisin.

Ymmärrän toki että vanhempieni ongelmat eivät johtuneet heidän koulutustaustastaan, mutta...

Niiden ongelmien takia he eivät olisi vaativampiin töihin tai koulutukseen edes kyenneet.

Heidän kaveripiirissään touhu näytti olevan hyvinkin samanlaista, ja suoraan sanottuna pelkäsin sitä porukkaa.

Vieläkin sen tyyppiset ihmiset saavat karvani nousemaan :(

Ajatus duunarista miehenä tuo lapsuuskokemukset liian lähelle, vaikka itse mies olisikin hyvä, fiksu ja kunnollinen.

Ei mahda mitään.

Nykyisessä elämässäni ja suhteessani olen onnelinen, joten tämä asia ei sillä tavalla ole minulle ajankohtainen.

Eiköhän se kuitenkin ole kaikille parasta että jokainen löytää itselleen sopivan kumppanin, jota pystyy arvostamaan ihan luonnostaan.

Vierailija
24/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tää ammatti tuntuu niin epäseksikkäältä, ja mulle tulee heti mieleen sellanen kusenlemuinen slummibussi, jossa istuu humalaisia ja likaisia ihmisiä. Sitten se kuski istuu siellä hölmönä ja kuuntelee teinien solvauksia ja jakelee niitä dorkia lippuja... Ja inho kasvoillaan se kuski sitten päivän päätteeksi sytyttää sätkän ja haukkuu kaikki päivän asiakkaat ja muutkin ja inhoo elämäänsä. Tää on mun mielikuva.... Ehkä olen vaan ennakkoluuloinen? ap

Miten "korkeasti koulutettu" sinä olitkaan?

Olen itse terveyden hoito alan asiantuntija (korkeakoulutus), mutta se ei mielestäni liity tähän millään tavalla. Tämä ei ole koulutuskeskustelu. ap

Vierailija
25/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin perusduunarimeininkiä! Kateuksissaan naureskellaan paremmin menestyneille ja sitten kuvitellaan, että ollaan oikeasti parempia, vaikkei ollakaan. (Mistä edes tiedätte, että nämä mesrukuskit ovat akateemisia?) Sitä paitsi, miehesi on ammattikuski, tottakai hän (ja hänen tulisikin) hallita auto paremmin säällä kuin säällä. Akateemiset tekevät jotain muuta sitten paremmin.

Ihan samaa tässä ketjussa on tehty näille duunareille ja bussikuskeille. Naureskeltu, kuviteltu, oletettu. ;)))))

Sillä en ole aiemmin kirjoittanut mitään tähän ketjuun. Se, että joku on, ei tarkoita, että minä olen. Sun miehesi on harrastanut tätä: naureskellut, kuvitellut ja olettanut. :)

Musta miehesi naureskelu voi olla merkki huonosta itsetunnosta, samoin sun vakuuttelut, kuinka muut ne vaan kiusaa :)

Vierailija
26/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ite oon akateeminen. Mut mulla onkin "iso auto"-fetissi... Ja hän on ihan älyttömän hyvä siinä hommassaan :) Oon oikeesti ylpee mun miehestä eikä mulle oo tullu missään tilanteessa mieleenkään hävetä sen ammattia. :D

Vierailija
27/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] Olen itse terveyden hoito alan asiantuntija (korkeakoulutus), mutta se ei mielestäni liity tähän millään tavalla. Tämä ei ole koulutuskeskustelu. ap

[/quote]

On tainnut opintosi jäädä vähäisiksi, ainakin äidinkielessä:)

Vierailija
28/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin olis ollut jonoon asti ottamassa, kun selvisi että onkin vaan tuuraamassa sukulaisen firmassa. Piti välivuotta ja teki vaan neuvonantokeikkoja oman firmansa kautta.

Välivuoden loppuun oli suunnitellut huisan matkahuipennuksen --------- jolla menimme kihloihin.

Eli mies tykkäsi heti alkuun, kun kekkereissä jossa tavattiin niin yleensä naiset, kun kertoi mitä tekee, jatkoivat matkaansa ties minne, niin mä olin tyyliin seuraava asia ja jatkoin muina miehinä höpöttelyä. :)

Vierailija
29/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä en ole aiemmin kirjoittanut mitään tähän ketjuun. Se, että joku on, ei tarkoita, että minä olen. Sun miehesi on harrastanut tätä: naureskellut, kuvitellut ja olettanut. :)

Musta miehesi naureskelu voi olla merkki huonosta itsetunnosta, samoin sun vakuuttelut, kuinka muut ne vaan kiusaa :)

tajunnut, että heitin vain vieheen veteen, sinä nappasit ja näköjään nielaisit kokonaan.. :)

Vierailija
30/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein nolointa koulujakäymättämissä on se, että he aina "naureskelevat" akateemisia, kun nämä eivät heidän mielestään osaa yhtään mitään. Yleensä on kyse juuri jostain käytännönasiasta, johon duunari on käyttänyt koko elämänsä ja akateeminen vain murto-osan elämästään.

tietämättömästi naureskeltu sitä, kuinka bussikuski tyhmänä istuu ja jakelee matkalippuja? Miksi samaa "huumoria" ei saa harrastaa toisinpäin?

Vierailija
31/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut, että heitin vain vieheen veteen, sinä nappasit ja näköjään nielaisit kokonaan.. :)

Juujuu ;DDD Jatkakaa te vain mersumiehille naureskelua! Kyllä kaikki ammatit ovat tärkeitä, ei teillä ole oikeasti mitään hävettävää, paitsi ehkä asenne, mutta sekin hoidettavissa :)

Vierailija
32/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu ;DDD Jatkakaa te vain mersumiehille naureskelua! Kyllä kaikki ammatit ovat tärkeitä, ei teillä ole oikeasti mitään hävettävää, paitsi ehkä asenne, mutta sekin hoidettavissa :)

mersu itsellänikin, tosin sen verran vanha ettei sillä varmaan voi päteä tässä keskustelussa.

Vierailija
33/187 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskakuskiin tai viemärisukeltajaan. Jälkimmäisii ei oo todellakaa montaa, on senverta erikoinen ammatti.

Vierailija
34/187 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tekee 10-11 -tuntista päivää, pärjää helvetin kireän aikataulun kanssa kesärenkailla lumisohjossa ja pääkallokelissä, käsittelee isoa autoa vaikeuksitta, laskee pirun nopeasti päässä, tulee toimeen kenen kanssa vain, on vastuussa päivittäin satojen ihmisten hengestä... Mikä tässä listassa on mielestänne niin kovasti epäseksikästä? t. yksi toinen bussikuskin muija

Jes - juuri näin!

T. myös bussikuskin vaimo (itse olen akateemisesti koulutettu ja kovasti naureskelin Soinin huolelle ;) )

Vierailija
35/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää yhtään. Varmasti, ensimmäisenä mieleen tulee bussikuskista se lähiliikenteen suhaaja, mutta voi, tuo ammatti on niin paljon muutakin! Tiesittekö, että on myös niitä pitkänmatkan vuoroja? Niitä pikavuoroja, joissa kulkee myös rahtia? Nuo rahdit on tehtävä, säässä kuin säässä ja helvetin tiukassa aikataulussa. Tiesittekö, että on ihan vain niitä tilausajokuskeja? Siinä on jo osattava vähän kieliäkin, jos vaikka asiakas sattuu tilaamaan kuskiksi ulkomaille. Tai muuten vain on selvittävä vaikeissa tilanteissa, hui! ihan itse yksinään, koska asemapaikkakunta voi olla jossain ihan muualla.

Toisekseen, kaikki kuvittelevat, että nuo bussikuskit tienaa huonosti. No, ehkäpä se lähiliikenteen 8-16 välisenä aikana töissä olevaa tienaakin, mutta tuolla duunarilla lähtöliksa on 12e/tunti. Siihen päälle lisät. Joita tulee aika helposti kun ajaa niitä pitkiä matkoja. Autoa kun ei miten paljon tahansa saa ajaa. Siihen on olemassa säädökset ja niitä säädösten noudattamista valvoo piiirturinkiekot tai nykyisin, digitaaliset kortit. Päivistäkin tulee äkkiä pitkiä. On päivärahat ja muut kohdillaan. Palkkakin äkkiä nousee.

Jonkun mies oli nauranut mersumiehelle. Meillä ei mies naura, meillä mies osti ihan oman mersun. Vieläpä uuden. JA voi ei! Hän on tuo pahamaineinen bussikuski! Joo, työajat ovat välillä mitä ovat, mutta ihan hyvin toi ukko kuitenkin tienaa. En siis valita, että joutuu välillä olemaan pitkiäkin aikoja poissa kotoa. Sitä se elämä on ja elämä on valintoja. JOten voisitteko välillä vähän tarkistaa mitä haukutte?

Vierailija
36/187 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sit kaipaat?

Vierailija
37/187 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida näillä akateemisilla naisilla leikata sen vertaa että 13.12.2011(huom päivämäärä) oli aukeaman juttu toisessa iltapäivälehdessä ko. aiheesta..eli oiskohan provo. Tosin on tullut huomattua useita kertoja että akateemisilla naisilla ei ole ollut mitään jakoa tälläistä "vaan" bussikuskia vastaan missään äly- tai yleissivistyspelissä, eikä liioin väittelyissä, eli ihan turha yleistää. Itse en tosin ottaisi mitään toimistohiirtä..

Tässä on taas menny teillä puurot ja vellit sekaisin! En kaipaa mitään akateemista miestä! Eikä koulutuksella oo mulle merkitystä, vaikka oonki itse korkeakoulutettu. Esim. puuseppä ois musta hieno ammatti, mut toi bussikuski vaan jotenki tökkäsee ja se on mustaki outoo, et ajattelen niin... nään tän kuskin pe, ehkä viimestä kertaa......?

ap

kerro nyt mitä sä sit kaipaat?

Vierailija
38/187 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sit kaipaat?

ei mulla ole mitään tarkkoja kriteerejä, olen kuitenkin jokseenkin avoin tässä miehen haussa. Mutta ilmeisesti en hae bussikuskia...

ap

Vierailija
39/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee, itse en edes astu bussiin sisään, enkä haluaisi sen kuskiakaan sisään

Vierailija
40/187 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sit kaipaat?

ei mulla ole mitään tarkkoja kriteerejä, olen kuitenkin jokseenkin avoin tässä miehen haussa. Mutta ilmeisesti en hae bussikuskia...

ap

syvä epävarmuus:

-"tarkkoja"

-"jokseenkin"

-"ilmeisesti"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi