Kertokaas ne noloimmat vessakokemukset!
Haluan tietää, etten vain ole ainut!
Ensimmäisiä kertoja anoppilassa iski kauhea kakkoshätä, joka johtui kun söin jäätelöä, joka ei ollut laktoositonta. Menin melkein juoksujalkaa vessaan ja pönttöön raikui oikein kunnon pierupommi! Kuulosti silloin kuin kranaatin olisi heittänyt pönttöön! Ja onnekseni asunto oli vielä suht pieni, joten varmasti tuli kaikille selväksi, että paskalla minä siellä olin! Ei huhhuh.. vieläkin puna nousee poskille.
Kommentit (613)
Olimme särkänniemessä perheeni kanssa, ja minä en vaan yksinkertaisesti voi mennä laitteisiin, tulee niin oksettava olo. MENIN KUMMINKIN sitten aikamattoon, mutta kyydissä ei tuntunut miltään, kun nousimme laitteesta, ja olimme kävelleet hiukan, tunsin,että NYT pitää juosta.... Varpuset oli jo ovella. Onneksi vessat oli tyhjiä, paiskoessani oven kiinni, se pamahtikin uudelleen auki kun ei mennytkään kiinni ja samalla sinne sitten tuli joku nainen ja näki kun minä jo olin ehtinyt istahtaa pöntölle ja ekat varpuset oli jo lentäny. Yletyin kumminkin sulkemaan oven, mutta oli se aika kinkkinen tilanne..
Ne noloimmat vessakokemukset tapahtuvat aina unissa... silloinkun on vessahätä eikä löydy vessaa... tai sitten se on sellaisessa paikassa, että kaikki näkevät tms
Ei itselle, mutta mulla on työpaikalla vessa työpisteen vieressä, yäk, ei voi vaihtaa paikan pienuuden takia. Pomo käy siinä vieressä vessassa ja pieree aina tosi kuuluvasti. Eikä tämä työpaikka ole Porvoossa! Mieli tekisi kysyä pomolta, onko sillä jotain laktoosivaivaa, kun käy niin usein vessassa ja pieree niin paljon.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 23:32"]
Mä olin kans poikaystävän äidin ja isän luona kakkoshädällä yöllä (ajankohta syystä, etten kehdannut mennä kaikkien ollessa valveilla) ja tulikin ihan ihmeelliset laastit pönttöön niin, ettei lähteneet kolmannellakaan huuhtelulla.. Ja eihän niillä ollut edes käsisuihkua, jolla huuhdella! Siinä sitten paniikissa koitin vessaharjalla kaapia irti tätä tuotostani, ja huuhtoa sitä pois huonolla menestyksellä. Jätin jälkeeni siis sekä paskaisen vessanpöntön että vessaharjan.
Ja juu, käsisuihku paikantui myöhemmin vessan kaapista.
[/quote]
Tuossa näkyy hyvin miesten ja naisten ero. Luuletko että yhdellekään miehelle tulisi mieleenkään ruveta pesemään vauhtiraitoja pöntöstä vaikka olisi kylässä tyttöystäviensä vanhempien luona:D
Mulla on kaksi! Toinen oli, kun olin baarissa joskus 19v ja mulla oli vaaleanharmaan housut jalassa. Olin aivan kännissä ja huomasin että on kauhea kusihätä. Vessat oli tietty alakerrassa kun tanssilattia ja kaikki ylhäällä. Siinä sitten nopeesti vessaan asti pääsin, mutta housut oli niin kireet,etten saanu nappia heti auki vaan lirahti jonkin verran housuun :D ja sen huomasi erittäin hyvin niistä housuista. No, kello oli kuitenkin niin vähän ja idioottina tahdoin jäädä baariin, joten pidin vaan laukkua siinä mun edessä niin kauan että pääsin pöytään istuu. Jaksoin siinä hetken aikaa odotella että kuivuis ja sitten takas tanssii. En muista huomasko kukaan siellä tanssilattialla, oli jo kuotenkin vähän vaalentunut :D toisesta vähän vähemmän aikaa; oltiin miehen ja lapsen kanssa ruokakaupassa, kun alkoi vähän kourimaan mahasta. No se kauppa oli saman kokoinen kuin kupittaan citymarket, ja mä olin maksajana joten en päässyt kuitenkaan poistumaan vessaan. Sitten nopeesti yritettiin tehdä ostokset, ja heti kassalla maksamisen jälkeen jätin miehen lapsen kanssa pakkaamaan, ja juoksin vessaan. Onneksi siellä sentään oli :D kun pääsin pöntölle niin tuli aivan helvetin kovia pieruja ja ripuli lorisi pönttöön. Kuulin kun naapurikopissa joku naurahti. Joku oli tehnyt myös raskaustestin kyseisessä vessassa (positiivisen) ja jättänyt sinne. Kun tulin vessasta pois. Teinilauma käsienpesualtaalla repesi nauramaab :D en tiedä luulivatko minun kaiken lisäksi tehneen testin.
No itselleni ei ole tapahtunut mitään kamalan noloa. Vielä. Mutta kerran yllätin appiukon laittamassa peräpukamavoidetta itselleen. Oli unohtanut lukita vessan oven. Avasin oven ja suljin sen melko ripeästi. Asiasta ei puhuttu ikinä sanaakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:34"]
Kerran olin asentanut wc raikastimen jotenkin huonosti. Semmosen sinistä nestettä liruttavan tapauksen. Pyyhkiessä paperiin tuli sinistä ja mullahan oli sitte koko torttu sininen:) eikä se väri lähtenyt pesemällä!!! Oli miehelle vähän eksoottisempaa tavaraa hetken tarjolla:)
[/quote]
eiiih!! :'D
mä tipahdin! Sun miehes ilme oli varmaa mahtava! :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:34"]
Kerran olin asentanut wc raikastimen jotenkin huonosti. Semmosen sinistä nestettä liruttavan tapauksen. Pyyhkiessä paperiin tuli sinistä ja mullahan oli sitte koko torttu sininen:) eikä se väri lähtenyt pesemällä!!! Oli miehelle vähän eksoottisempaa tavaraa hetken tarjolla:)
[/quote]Siis miten ihmeessä se väri sun torttuusi pääsi? Oli sitten raikas ja värjätty tavara.
Varmasti näitä enemmänkin löytyy! Nyt kertomaan
asuin silloin ensimmäisessä omassa asunnossani jääkiekkokaukalon vieressä. olin nuori ja lapseton, baareissa tuli käytyä usein. varsinkin siinä räkälässä, jonne oli kotoani kivenheitto. no, kerran sitten könysin sieltä baarista ihan tillin tallin ja päätin oikaista tolppakoroillani kaukalon läpi.. jossa oli tietenkin jo jäätä, kun oli
marraskuu! liukastelin siellä ärräpäitä mumisten kunnes kaaduin, iskin kipeästi häntäluuni ja kusin housuun.
olin viettänyt viikonlopun ystäväni luona toisessa kaupungissa ja jostain syystä kotimatkalle sattui bussi, jossa ei ollut vessaa! tietenkin minulle tuli niin jumalaton pissahätä, että lopulta piti rääkyä kuskia pysähtymään ! olipa siinä sitten kiva lorotella helmat korvissa tien poskessa, kun muut matkustajat kuikkivat ikkunoista...
olin ollut risteilyllä kaveriporukalla ja heittänyt kahdeksi päiväksi terveellisesti syömisen sivuun. rahkaan & kanaan tottunut vatsani sai sipsejä, siideriä, lonkeroa.. kunnon ruokaa vastasi aulan ruokapaikasta haettu pizzaslice. no, tietenkin tästä seurasi hitonmoinen ummetus ja ensimmäisenä iltana kotona sitten.. mies ja lapset olivat jo nukkumassa, itse katsoin vielä tv:tä kun yhtäkkiä alkoi tuntua että "no nyt kakattaa". ja siitä tulikin sitten vessareissu helvetistä!!!!! semmoinen kivikova p""amöhkäle jämähti aukolle eikä tullut millään ulos. en voinut kävellä enkä istua, koko alapääni oli ihan levällään ja se tuntui hitto soikoon enemmän synnytyksestä kuin sontimiselta .. :O roikuin ensin patterissa, sitten lavuaarissa. heitin vaattetkin pois, itkin ja kiroilin. olin varma että saan minä hetkenä hyvänsä aivoverenvuodon! aloin jo harkita miehen herättämistä apuun tai ambulanssin soittamista, kunnes sormin varovasti avustamalla sain rikottua möykyn osíin ja ponnistettua loput ulos. persukseen sattui viikon !
Tämä nyt ei ihan vessakokemus ole, menee pierukastiin. Olin ensimmäistä yötä vuodeosastolla synnytyksen jälkeen, enkä pystynyt pidättämään pieruja. Verhon takana olevalla huonetoverilla oli vissiin imetyksen kanssa ongelmia, hänellä meni varmaan pari tuntia saada vauva tyytyväiseksi ja nukkumaan. Kun hän sai vauvan unille ja oli itsekin saanut unen päästä kiinni, niin multa pääsi aivan jäätävä pieru. Ääni oli niin kova, että sekä se äiti että vauva heräsivät siihen. Vauva alkoi känistä, äiti huokaisi turhautuneesti. Hormonihöyryissä kaiken lisäksi nauroin tukehtumispisteeseen sille pierulleni, taisi mennä useampi minuutti, että sain naurun loppumaan siinä samalla kun sen toisen äidin vauva itki. Kyllä hävetti aamulla, en kehdannut katsoa sitä naista silmiin, koska jos katse voisi tappaa, olisin kuollut :D
Mulla oli esikoisen odotusaikana aivan järkyttävä ummetus. Sitten synnärillä sain peräruiskeen. Olinkin sitten jo 5cm auki mutta paskalle oli luonnollisesti vielä päästävä ennen saliin siirtymistä. Ja voi sitä paskan määrää! Täti tuli jossain vaiheessa ovelle, että pitäisi sinne saliin siirtyä. Olin niin endorfiineissä siitä valtavasta paskamäärän ruiskuamisesta ulos peräsuolesta että hihittelin siellä pytyllä vain että sitä vain tulee ja tulee. Täti sulki oven ja odotteli rauhassa. En ole kyllä koskaan sellaista endorfiiniryöppyä kakalla saanut. Mutta se paskamäärä oli aivan järkyttävä mitä sieltä tuli ulos.
Olin Pasilan rautatieasemalla odottamassa junaa kun mahassa alkoi möyriä ja oli yhtäkkiä kiire vessaan. Pöntön istuinrengas oli kuitenkin niin likainen etten hennonnut istua. Sen verran kiire oli etten kerinnyt miettiä pidempään vaan pudotin vain housut alas ja yritin olla osumatta istuimeen. Suoli tyhjeni mahtavan pierun säestyksellä mutta kun rupesin pyyhkimään huomasin että pönttö oli vesisäiliötä myöten paskassa. Pyyhkimisen jälkeen ennen kuin poistuin kopista kuuntelin että vessa oli tyhjä. Anteeksi siivooja.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:15"]
olin ollut risteilyllä kaveriporukalla ja heittänyt kahdeksi päiväksi terveellisesti syömisen sivuun. rahkaan & kanaan tottunut vatsani sai sipsejä, siideriä, lonkeroa.. kunnon ruokaa vastasi aulan ruokapaikasta haettu pizzaslice. no, tietenkin tästä seurasi hitonmoinen ummetus ja ensimmäisenä iltana kotona sitten.. mies ja lapset olivat jo nukkumassa, itse katsoin vielä tv:tä kun yhtäkkiä alkoi tuntua että "no nyt kakattaa". ja siitä tulikin sitten vessareissu helvetistä!!!!! semmoinen kivikova p""amöhkäle jämähti aukolle eikä tullut millään ulos. en voinut kävellä enkä istua, koko alapääni oli ihan levällään ja se tuntui hitto soikoon enemmän synnytyksestä kuin sontimiselta .. :O roikuin ensin patterissa, sitten lavuaarissa. heitin vaattetkin pois, itkin ja kiroilin. olin varma että saan minä hetkenä hyvänsä aivoverenvuodon! aloin jo harkita miehen herättämistä apuun tai ambulanssin soittamista, kunnes sormin varovasti avustamalla sain rikottua möykyn osíin ja ponnistettua loput ulos. persukseen sattui viikon !
[/quote]
kuolen nauruun!!!!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:40"]
Tämä nyt ei ihan vessakokemus ole, menee pierukastiin. Olin ensimmäistä yötä vuodeosastolla synnytyksen jälkeen, enkä pystynyt pidättämään pieruja. Verhon takana olevalla huonetoverilla oli vissiin imetyksen kanssa ongelmia, hänellä meni varmaan pari tuntia saada vauva tyytyväiseksi ja nukkumaan. Kun hän sai vauvan unille ja oli itsekin saanut unen päästä kiinni, niin multa pääsi aivan jäätävä pieru. Ääni oli niin kova, että sekä se äiti että vauva heräsivät siihen. Vauva alkoi känistä, äiti huokaisi turhautuneesti. Hormonihöyryissä kaiken lisäksi nauroin tukehtumispisteeseen sille pierulleni, taisi mennä useampi minuutti, että sain naurun loppumaan siinä samalla kun sen toisen äidin vauva itki. Kyllä hävetti aamulla, en kehdannut katsoa sitä naista silmiin, koska jos katse voisi tappaa, olisin kuollut :D
[/quote]
Huhhuh :) Mahtavia kyllä tämän ketjun muutkin tarinat.
Olen paksonut housuun elämäni aikana varmaankin yli kymmenen kertaa, joten "been there", mutten kyllä saa niistä yhtä huvittavia tarinoita aikaan. Yleensä olen ollut tulossa kotiin, kaapinut tavarat pönttöön, pistänyt housut pesuun ja käynyt suihkussa. Nolointa on, kun matkalla töihin tuli yhtenä aamuna vetelämpää housuun ja pikkuhousujen roskiin heivauksen ja perseen hinkkauksen jälkeenkin haisin koko päivän. Enkä ikävä kyllä työskennellyt yksin, onneksi työpaikka oli väliaikainen.
Heräsin yksi yö ihan kamalassa kuumehorkassa, oli todella huono olo ja lähdin vauhdilla kohti vessaa. No, ehdin juuri ja juuri housut vetää kinttuihin ja istua pöntölle, kun ei lentänytkään paska vaan yrjö! Edellisen päivän eväät lensivät komeassa kaaressa, koko kylpyhuone tuli siinä rytäkässä kuorrutettua. Oli siinä sitten kämppiksille selittämistä seuraavana päivänä (en kyennyt sairaalta olotilaltani pesemään kylpyhuonetta yöllä), onneksi kumpikaan ei ollut näkemässä itse toimitusta.
Nämä kaikki tarinat ovat varmaan miesten kirjoittamia, koska kaikkihan tietävät, että naiset eivät käy paskalla.
oltiin ulkomailla, mieheni kotimaassa, tuolla idässä kun ei wc:t ole tarkoitettu suurelle määrälle wc paperia ja minähän en sitä ilman osaa käydä :D (paikalliset käyttää vesipesua) NOH ainahan siellä vatsa menee sekaisin ekoina päivinä, tuli sit "muutamat" kerrat käytyy kakkoshädällä, wctä vetäessäni vesi alkoi nousta suihkun lattia kaivosta sekä myös KEITTIÖSTÄ!!!! ei menny aikaakaan ku palolaitos tuli paikalle ku koko paikka tulvi :'DDDDDD kauhulla muistelen tapahtumaa. oli vielä ramadan juhla ja koko suku paikalla :'D silloin ei naurattanu
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 23:35"]
olin baarissa ja ekalla kerralla vessassa käydessä viereisestä kopista kuulu lorottelun lomassa söpöjä pikku pönttötuhnuja ja se muikkeli sano jokaisen tuhnun jälkeen "oho! oho! oho!"
[/quote]
Joo, mikä näitä ohottelijoita motivoi? Luulisi, ettei piereskelyä tarvitse enää pöntöllä istuessa ihmetellä.