Äh, mies paljastui bussikuskiksi... :(
Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)
Kommentit (187)
mutta nykyisin ei korkeakoulutettujen naisten kannata olla liian nirsoja tai jäävät lehdelle soittelemaan. Teistä nimittäin on ylitarjontaa ja tunnettu tosiasia on, että miehet harvemmin rakastuvat naisen aivoihin, titteliin tai kykyyn päntätä turhia asioita päähänsä.
Mä menin aikoinan naimisiin bussikuskin kanssa, enkä ole päivääkään katunut. Sain ihanimman miehen mitä toivoa saattaa.
ÄÄÄ. Ärsyttää nyt vääntää rautalangasta! KOULUTUS EI OLE MINULLE ONGELMA! Vaan mielikuvani bussikuskeista, yhtä lailla tämä voisi koskea esim. miesgynekologia!
Stuerttimiehestä kirjoittanut ymmärsi asian ytimen!TAJUTKAA KIITOS
ap
Mä en tajua mitä mielikuvaa sä tarkoitat. Ei mulla ole bussikuskeista mitään mielikuvaa. Ne ajaa bussia. Ok?
Ei bussikuskit ole naismaisia, ei homoja, ei vieraissa juoksevia. Mikä ihmeen mielikuva sua nyt vaivaa?
Jotenki tää ammatti tuntuu niin epäseksikkäältä, ja mulle tulee heti mieleen sellanen kusenlemuinen slummibussi, jossa istuu humalaisia ja likaisia ihmisiä. Sitten se kuski istuu siellä hölmönä ja kuuntelee teinien solvauksia ja jakelee niitä dorkia lippuja... Ja inho kasvoillaan se kuski sitten päivän päätteeksi sytyttää sätkän ja haukkuu kaikki päivän asiakkaat ja muutkin ja inhoo elämäänsä. Tää on mun mielikuva.... Ehkä olen vaan ennakkoluuloinen?
ap
Ennenhän lääkärit tunnetusti polttivat paljon. Ja nykyisin vetävät ties mitä mömmöjä. Sekö on parempi?
Taidat olla vain ennakkoluuloinen.
Lisäplussa on se, että on sentään työvaatteet, ettei tarvitse omissa vaatteissa istua kusenhajussa.
mutta nykyisin ei korkeakoulutettujen naisten kannata olla liian nirsoja tai jäävät lehdelle soittelemaan. Teistä nimittäin on ylitarjontaa ja tunnettu tosiasia on, että miehet harvemmin rakastuvat naisen aivoihin, titteliin tai kykyyn päntätä turhia asioita päähänsä.
Mä menin aikoinan naimisiin bussikuskin kanssa, enkä ole päivääkään katunut. Sain ihanimman miehen mitä toivoa saattaa.
ÄÄÄ. Ärsyttää nyt vääntää rautalangasta! KOULUTUS EI OLE MINULLE ONGELMA! Vaan mielikuvani bussikuskeista, yhtä lailla tämä voisi koskea esim. miesgynekologia!
Stuerttimiehestä kirjoittanut ymmärsi asian ytimen!TAJUTKAA KIITOS
ap
Mä en tajua mitä mielikuvaa sä tarkoitat. Ei mulla ole bussikuskeista mitään mielikuvaa. Ne ajaa bussia. Ok?
Ei bussikuskit ole naismaisia, ei homoja, ei vieraissa juoksevia. Mikä ihmeen mielikuva sua nyt vaivaa?Jotenki tää ammatti tuntuu niin epäseksikkäältä, ja mulle tulee heti mieleen sellanen kusenlemuinen slummibussi, jossa istuu humalaisia ja likaisia ihmisiä. Sitten se kuski istuu siellä hölmönä ja kuuntelee teinien solvauksia ja jakelee niitä dorkia lippuja... Ja inho kasvoillaan se kuski sitten päivän päätteeksi sytyttää sätkän ja haukkuu kaikki päivän asiakkaat ja muutkin ja inhoo elämäänsä. Tää on mun mielikuva.... Ehkä olen vaan ennakkoluuloinen?
ap
jos ei ota duunarimiestä. Tuokin oli uutta, että korkeakoulutetuilla on "kykyä päntätä turhia asioita". Olen kuvitellut, että akateemisesta koulutuksesta on hyötyä.
Jotenki tää ammatti tuntuu niin epäseksikkäältä, ja mulle tulee heti mieleen sellanen kusenlemuinen slummibussi, jossa istuu humalaisia ja likaisia ihmisiä. Sitten se kuski istuu siellä hölmönä ja kuuntelee teinien solvauksia ja jakelee niitä dorkia lippuja... Ja inho kasvoillaan se kuski sitten päivän päätteeksi sytyttää sätkän ja haukkuu kaikki päivän asiakkaat ja muutkin ja inhoo elämäänsä. Tää on mun mielikuva.... Ehkä olen vaan ennakkoluuloinen?
ap
Miten "korkeasti koulutettu" sinä olitkaan?
Stuerttimiehestä kirjoittanut ymmärsi asian ytimen!
TAJUTKAA KIITOS
ap
Mutta oma isäni olikin maanviljelijä, eli haisi navetalle tai moottorisahalle ym. joka päivä. Saunassa ne hajut lähti.
Tottakai sulla voi olla omat mielikuvasi bussikuskeista, mutta se ei ole bussikuskien vika. Elä vaan sitten yksin mielikuviesi kanssa, vaikka mielikuvitusmiehen, niin saat sellaisen kuin haluat!
ap
Miten "korkeasti koulutettu" sinä olitkaan?
Olen itse terveyden hoito alan asiantuntija (korkeakoulutus), mutta se ei mielestäni liity tähän millään tavalla. Tämä ei ole koulutuskeskustelu.
ap
Paikallisbussia satunnaisesti käyttävänä nuo mielikuvasi tuntuu tosi oudoilta. Ei täällä Tampereella ainakaan kusi haise ja 99 % matkustajista on ihan normaalisti käyttäytyviä tyyppejä, matkalla töihin, kouluun, kotiin tai asioille. Mitä ihmeen dorkia lippuja?
Sulla on nyt itsetutkiskelun paikka. Kehottaisin pohtimaan sitä, kuinka paljon ihmisen ammatti oikeasti merkkaa kumppania valitessa. Itsekin olen korkeakoulutettu, mutta jos rakastuisin duunarimieheen, niin en todellakaan jarruttelisi.
etten juuri käytä bussia. Mutta lapsena asuimme kamalalla alueella ja kuljin bussilla, ja kauheaahan se oli. Mies ajaa yleensä linjaansa juuri samantyyliselle, "pahamaineiselle" alueelle... Siitä mielikuvat.
ap
terveyden hoito alan asiantuntij..
taidat olla korkea koulutettukin vielä?
taidat olla korkea koulutettukin vielä?
ja pointtisi oli?!
ap
Minusta tässä on kyse muustakin kuin miehen ammatista.
Sinuna miettisin ap tarkkaan, haluatko olla ihminen, joka luokittelee ihmiset ammattinsa mukaan ja valitsee rakastettunsa sen pohjalta. Jos se on sinulle ok, niin kerro se miehelle ja jatka matkaasi.
Moni asia voi kuitenkin olla muuttunut siitä, kun viimeksi hyppäsit bussiin ja reissasit "slummialueelle". Jos se sinusta ok, että annat kenties vanhentuneiden mielikuvien vaikuttaa, niin sitten teet niin.
Harvempi kuitenkaan ajattelee esimerkiksi rakastellessa sitä, mitä siippa työkseen tekee. Jotkut kuitenkin kaipaa sitä ammatin tuomaa statusta, jota bussikuskin ammatissa ei ilmeisesti sinulle tarpeeksi ole. Jos niin on, niin etsi ihmeessä jatkossa toisentyyppistä seuraa. Minusta tuollaiset ennakkoluulot tuntuu aivan kummallisilta, mutta enhän olekaan tässä seurustelukumppania valitsemassa.
Etköhän sä kertonut itsestäsi jo ihan tarpeeksi. Kamalin ammatti naisella ja miehellä on joku valtion tai kunnan virkamies, ne on kunnon poliittisia suojatyöpaikkoja ja ainoita totaalisia turn offeja. Suurin osa korkeakoulutetuista etenkin humanistisella puolella on täysiä idiootteja, todistit taas tämän väitteen oikeaksi.
Etköhän sä kertonut itsestäsi jo ihan tarpeeksi. Kamalin ammatti naisella ja miehellä on joku valtion tai kunnan virkamies, ne on kunnon poliittisia suojatyöpaikkoja ja ainoita totaalisia turn offeja. Suurin osa korkeakoulutetuista etenkin humanistisella puolella on täysiä idiootteja, todistit taas tämän väitteen oikeaksi.
Joku ministeriön virkamies tai ympäristökeskuksen työolosuhteiden tarkkailija saisi kyllä olla aika hunkki ettei työpaikka muodostuisi turn offiksi...
jollekin sydämestään fiksulle naiselle. Ei tule sitten kenellekään pahaa mieltä näin joulun alla.
Et ole todennäköisesti kulkenut bussilla vuosikausiin, jos koskaan. Bussit ovat viimeisen päälle hyvässä kunnossa ja siistejä. Tottakai on eroja onko lähiliikenne vai kaukoliikenne, mutta kuskit ovat molemmissa siistejä ja myös nuoria komeita miehiä löytyy. Tottakai myös niitä ällöttäviä, mutta niitä löytyy joka ammatista.
Ps. Tuttava bussikuski lähti juuri viikoksi Pariisiin työmatkalle. Ei mun mielestä mitenkään epäseksikästä :)
En todellakaan ole humanisti! Olen enemmänki "luonnontieteilijä"
ap
Vaikka minäkin tajusin?
t. vain peruskoulun käynyt
taidat olla korkea koulutettukin vielä?ja pointtisi oli?!
ap
mä itse yritän kovasti päästä typeristä ajatuksistani eroon, eikä mulla itsellä ole mitään millä päteä jne eikä kukaan mua huolikaan, mutta jos nyt ihan vain teorian tasolla ajattelen eri ammatteja, niin mulle tulee tuollaisista bussikuskin tyyppisistä rutiinihommista mieleen, että miten se älyllisesti jaksaa sellaista työtä? Siis että vaikea kuvitella kenenkään saavan mitään hirveitä kiksejä bussin ajamisesta, ja kuitenkin sitä sitten joutuu tekemään suurimman osan ajastaan. Että millainen ihminen sitä oikein jaksaa vuositolkulla tehdä.
että miehiä kiinnostaa kaunis nainen enmmän kuin ruma. nainen ei sitten saisi olla pinnallinen miehen ammatin suhteen? tämäkö on jotenkin ultimate pinnallista vai?
Ei bussikuskit ole naismaisia, ei homoja, ei vieraissa juoksevia. Mikä ihmeen mielikuva sua nyt vaivaa?