Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, mies paljastui bussikuskiksi... :(

Vierailija
13.12.2011 |

Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies kestä sitä tilannetta. Nainen taas turhautuu.

Vierailija
82/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin Airbus-kapteenit tienaa ihan hyvin

Hihii .. kaverin mies vastaa että on bussikuski, ja tarkentaa myöhemmin (jos jaksaa) että on Airbus-pilotti. On kuulema usein näkemisen arvoisia reaktioita. (Ja kertoo kyllä paljon kuulijoista.)

Toihan onkin hyvä läppä... saattais jotain neitosta joskus osua omaan nilkkaan kun on hylännyt "bussikuskin" ja sit jälkeenpäin kuuliskin ett metsään meni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies kestä sitä tilannetta. Nainen taas turhautuu.

Mun mutsin ensimmäinen mies oli myös korkeastikoulutettu ja erohan siitä kuitenkin tuli. Ei kestänyt, kyllästyi. Tää toinen onkin nyt sitten juuri tuo pahamaineinen bussikuski ja äiti on ollut tosi onnellinen viimeiset 10 vuotta. Siinä sulle sitä kyllästymistä.

Vierailija
84/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutetun miehen ja miesten kauniin naisen, koulutuksella ei väliä. Ja käski NAISTEN muuttaa kriteereitään! Miksei miesten: on kai pinnallisempaa että kriteerinä on ulkonäkö kuin koulutus, joka kuitenkin kertoo jotain ihmisestä (ei kaikkea tietenkään, mutta esim mielenkiinnosta, kunnianhimosta, älykkyydestäkin).

Vierailija
85/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naimisissa bussikuskin kanssa. Ihan onnellisia ovat, on kaunis talo ja kaksi lasta.

Ethän sinä siellä bussissa istu sitä miestä katsomassa...

Vaikka on minutkin yksi raksamies hylännyt, kun olin akateemisesti koulutettu.

Totta kyl etten siellä istu sitä kattomassa, mutta jo se mielikuva on niin hölmö. Siellä se kysyy et lasten vai aikuisten lippu ja availee teineille takaovia ja prutkuttelee lumivallien yli... Ääääääää!

ap

Mieti nyt vaikka tässä mainittua lentäjää. Sehän on kuin bussikuski, mutta ilmassa. Jos saisi samaa palkkaa kuin bussikuski, ei varmaan kelpaisi sekään sulle.

Tai opettaja. Siellä komennetaan toisten räkäisiä kakaroita ja istutaan välitunnilla opehuoneessa puhumassa paskaa.

Tai joku pankinjohtaja. Istuu typerän näköisenä konttorissa kaiket päivät ja epää ihmisten lainahakemuksia ja tekee huonoja sijoituspäätöksiä.

Bussikuskeja tarvitaan. Miten muuten ne ihmiset kyydissä pääsisi työhön ja kouluun?

Mitä väliä sillä ammatilla, kunhan on rehellisesti töissä.

Vierailija
86/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siispä viimein löytyi av-pätevä syy sille, että mun mies on mulle uskollinen... hän on bussikuski, ei kukaan muu huoli :)))))

t. bussikuskin onnellinen akka

Vierailija
87/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tekee 10-11 -tuntista päivää, pärjää helvetin kireän aikataulun kanssa kesärenkailla lumisohjossa ja pääkallokelissä, käsittelee isoa autoa vaikeuksitta, laskee pirun nopeasti päässä, tulee toimeen kenen kanssa vain, on vastuussa päivittäin satojen ihmisten hengestä...

Mikä tässä listassa on mielestänne niin kovasti epäseksikästä?

t. yksi toinen bussikuskin muija

Vierailija
88/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita korkeakoulutettuja naisia oikein huolii? Hyvää seksiä niiltä ei ainakaan saa.

Vierailija
89/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tekee 10-11 -tuntista päivää, pärjää helvetin kireän aikataulun kanssa kesärenkailla lumisohjossa ja pääkallokelissä, käsittelee isoa autoa vaikeuksitta, laskee pirun nopeasti päässä, tulee toimeen kenen kanssa vain, on vastuussa päivittäin satojen ihmisten hengestä...

No ei mitään kauheen vaikeita laskutoimituksia... Ja ei ainakaan mun tuntemat bussikuskit tuu toimeen kenen kanssa vain?! Miksi ihmeessä tulisi? Monet vaan örisee jotain sieltä ratin takaa ku tervehtii. En vaan näe tässä ammatissa mitään seksikästä, tulee vaan mieleen se bussin kusenkatku...

ap

Vierailija
90/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään kauheen vaikeita laskutoimituksia... Ja ei ainakaan mun tuntemat bussikuskit tuu toimeen kenen kanssa vain?! Miksi ihmeessä tulisi? Monet vaan örisee jotain sieltä ratin takaa ku tervehtii. En vaan näe tässä ammatissa mitään seksikästä, tulee vaan mieleen se bussin kusenkatku...

ap

no, jos sinä mittaat ihmisen arvon ammatin seksikkyyden mukaan, niin kannattaa varmaan päästää se mies kiertoon ja ottaa tilalle joku arvokkaampi.

Vierailija
91/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mittaa ihmisen arvoa ammatin seksikkyyden perusteella, idioottia edes väittää noin. En vaan pääse tästä hölmöstä mielikuvasta ja mieti, että olisiko mielikuvani sängyssä tms. iso turn-off.... Mietin että pääseekö tällaisesta hölmöstä ajatuksesta yli...

ap

Vierailija
92/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin bussikuskit ja muut duunarit aiheuttaa samat tunteet. Vaikka olisivat kuinka komeita ja ihania ihmisiä, niin ammatti on hirveä turn-off. Eikä sille tunteelle edes mahda mitään, vaikka kuinka yrittäisi järjellä ajatella asiaa.

No, onneksi kaikki miehet eivät ole duunareita :)

Vierailija
93/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ota sitten mielikuvasti ja juokse lujaa. Mies voi nimittäin löytää paljon paremman vaihtoehdon kuin sinut, pikkusievä kaupunkilaisneiti.

Vierailija
94/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sydämellä että järjellä. Jos mies vaikuttaisi muuten juuri sopivalta sinulle, ja kemiat kävis yksiin, niin olisko se ammatin epäseksikkyys ainut iso miinus? Haittaisiko sinua se, että mies tienaisi hunosti, entä se, ettei mies ole kunnianhimoinen? Onko teillä arvomaailma muulta osin samanlainen?

Miten kovaa valuuttaa koet itse olevasi vapaiden miesten silmissä? Ikä, ulkonäkö, itsevarmuus jne... Lähinnä tarkoitan sitä, että jos sinulla on jo ikää, niin hyvät vapaat miehet slkaa olla vähissä, jolloiin kannattaa hieman miettiä ja tinkiä omia vaatimuksia ja laskea rimaa yhdellä pykälällä.

Kyllä ne seksikkäämmät ja menestynemmätkin miehet muuttuu parissa vuodessa helposti ei niin seksikkäiksi sohvaperunoiksi, vinkkinä vaan!

Vierailija
95/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään mittaa ihmisen arvoa ammatin seksikkyyden perusteella, idioottia edes väittää noin. En vaan pääse tästä hölmöstä mielikuvasta ja mieti, että olisiko mielikuvani sängyssä tms. iso turn-off.... Mietin että pääseekö tällaisesta hölmöstä ajatuksesta yli...

ap

mitenkään ymmärrä, miten sellainen ajatus on edes päähäsi tullut. En minä ainakaan sängyssä ajattele sitä, mitä mies tekee työkseen. Sen verran hyvin hän hoitaa hommansa myös siellä sängyssä.

t. bussikuskin vaimo

Vierailija
96/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kaikinpuolin fiksu, komea ja sympaattinen...mutta ammatti oli STUERTTI.

Vaikka kuinka yritin päästä yli ennakkoluuloistani, niin silti näin miehessä vain ja ainoastaan homon tai ainakin biseksuaalin...:(

Vierailija
97/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
98/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko toimittaja...?

Parempia provoyrityksiä, kiitos.

Vierailija
99/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyisin ei korkeakoulutettujen naisten kannata olla liian nirsoja tai jäävät lehdelle soittelemaan. Teistä nimittäin on ylitarjontaa ja tunnettu tosiasia on, että miehet harvemmin rakastuvat naisen aivoihin, titteliin tai kykyyn päntätä turhia asioita päähänsä.

Mä menin aikoinan naimisiin bussikuskin kanssa, enkä ole päivääkään katunut. Sain ihanimman miehen mitä toivoa saattaa.

Vierailija
100/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyisin ei korkeakoulutettujen naisten kannata olla liian nirsoja tai jäävät lehdelle soittelemaan. Teistä nimittäin on ylitarjontaa ja tunnettu tosiasia on, että miehet harvemmin rakastuvat naisen aivoihin, titteliin tai kykyyn päntätä turhia asioita päähänsä.

Mä menin aikoinan naimisiin bussikuskin kanssa, enkä ole päivääkään katunut. Sain ihanimman miehen mitä toivoa saattaa.

ÄÄÄ. Ärsyttää nyt vääntää rautalangasta! KOULUTUS EI OLE MINULLE ONGELMA! Vaan mielikuvani bussikuskeista, yhtä lailla tämä voisi koskea esim. miesgynekologia!

Stuerttimiehestä kirjoittanut ymmärsi asian ytimen!

TAJUTKAA KIITOS

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä