Kuinka monessa maassa olet käynyt? ikäsi?
Laskin itse äsken ja tulokseksi tuli 27 ja olen 28. Aika järjetön määrä, mutta interrail-ja aasia reppureissuilla maita kertyy. Nyt on sellainen olo, että olen nähnyt tarpeeksi :). Suurin osa maailman ihmisistä eivät ole koskaan käyneet ulkomailla.
Kommentit (92)
ja vaan 3 maassa.
Ruotsi
Viro
Espanja
Ruotsi, Viro, Saksa, Tanska, Hollanti, Belgia, Ranska, Espanja (Kanariansaaret), Italia, Itävalta, Tsekki. Italiassa ja Saksassa matkustanut eniten.
ja sitten täällä on tällainen kysymys! :) Eli 16 maata ja ikä 32.
Laskin itse äsken ja tulokseksi tuli 27 ja olen 28. Aika järjetön määrä, mutta interrail-ja aasia reppureissuilla maita kertyy. Nyt on sellainen olo, että olen nähnyt tarpeeksi :). Suurin osa maailman ihmisistä eivät ole koskaan käyneet ulkomailla.
40 maata ja 24v. eli vielä paaaljon nähtävää.
eipä tuo 27 maata edes mikään tavattoman suuri luku, tuo tosiaan tulee helposti jos ikinä on reilannut tai muuten reissannut euroopassa.
Ranska, Saksa, Belgia, Hollanti, Italia, Itävalta, Sveitsi, Tanska, Ruotsi, Norja, Viro, Latvia, Skotlanti.
Joissakin olen käynyt kyllä aika monta kertaa.
En todellakaan paljon, mutta en kuitenkaan kuulu niihin, jotka ovat tehneet kerran elämänsä aikana ulkomaanmatkan.
Jos Vatikaani lasketaan, maita on 28. ja ikää edelleen kolkyt.
26 maata ja olen 33. Hassua, en ole kyllä koskaan ajatellut, että olisin matkustanut paljon :)
ja ikää on 33 vuotta.
Tuosta "vaatimattomasta" luvusta huolimatta matkustan mielestäni paljon. Olen esimerkiksi käynyt Espanjassa parikymmentä kertaa ja Alpeillakin ainakin viisitoista kertaa. Lontookin on tullut nähtyä lähemmäs kymmenen kertaa.
En siis keräile uusia maita, vaan käyn useita kertoja niissä joihin ihastuin.
tuosta 26:sta ainakin Vatikaani, Luxemburg ja Liechtenstein :) ja mäkin olen ollut monissa paikoissa useita kertoja, esim. just Lontoossa 8 kertaa, Berliinissä 4, Italiassa 3, Japanissa 2 kertaa. Mutta mulla on silti sellainen tunne, että olen suhteellisen vähän matkustanut. Kumma juttu? Meillä on varmaan eri viiteryhmät (tuntuu että omat kaverit on olleet ties missä vapaaehtoistyössä useilla keikoilla ja kiertelee tyynenmeren saaria).
26 maata ja olen 33. Hassua, en ole kyllä koskaan ajatellut, että olisin matkustanut paljon :)
tuosta 26:sta ainakin Vatikaani, Luxemburg ja Liechtenstein :) ja mäkin olen ollut monissa paikoissa useita kertoja, esim. just Lontoossa 8 kertaa, Berliinissä 4, Italiassa 3, Japanissa 2 kertaa. Mutta mulla on silti sellainen tunne, että olen suhteellisen vähän matkustanut. Kumma juttu? Meillä on varmaan eri viiteryhmät (tuntuu että omat kaverit on olleet ties missä vapaaehtoistyössä useilla keikoilla ja kiertelee tyynenmeren saaria).
Että mä olen käynyt viimeisen VUODEN aikana Italiassa tuon kolme kertaa...
Minusta voi hyvinkin sanoa, että matkustaa paljon jos käy neljä kertaa vuodessa ulkomailla. Tietenkin ne, jotka matkustavat työkseen käyvät useammin. Mutta tuskin nyt keskiverto suomalainen kovin paljon useammin ulkomailla käy vuodessa.
mä just sanoin, etten koe matkustaneeni kovin paljon.
Että mä olen käynyt viimeisen VUODEN aikana Italiassa tuon kolme kertaa...Minusta voi hyvinkin sanoa, että matkustaa paljon jos käy neljä kertaa vuodessa ulkomailla. Tietenkin ne, jotka matkustavat työkseen käyvät useammin. Mutta tuskin nyt keskiverto suomalainen kovin paljon useammin ulkomailla käy vuodessa.
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro,Venäjä, Espanja, Turkki, Bulgaria ja helmikuussa uutena maana Saksa.
vain yksi maista Euroopan ulkopuolella (Etelä-Amerikassa)
Ruotsi, Norja, Viro, Saksa, Bulgaria, Kreeta, Kypros, USA, Hollanti (lentokenttä).
9 maata ja 42v
22 maata ja ikää 28 vuotta. Parissa maassa olen käynyt kolme kertaa, parissa kahdesti. Mantereita kolme.
Ihan ok määrä maita ottaen huomioon, että Ruotsia pidemmällä kävin ensimmäisen kerran 16-vuotiaana ja että kaikki matkat on yhtä Ruotsin reissua lukuunottamatta itsenäisesti suunniteltuja ja matkustettuja (ei siis lapsuuden perhematkoja tuossa), kahta reissua lukuunottamatta itse maksettujakin. Ei reilauksia.
Ruotsi,Norja,Viro
Saksa,Hollanti,Ranska,Italia,Vatikaani,Kreikka,Espanja,Portugali,Malta,Turkki, Englanti
Unkari,Tsekki
Thaimaa,Singapore,Indonesia,Japani,Malediivit
Peru,Argentiina,Brasilia,Meksiko
Yhdysvallat (Kalifornia,Arizona,New Mexico, Texas, Missisippi,Illinois, Iowa, New York)
Ei interrailia, yksi road trip. Kolmessa maassa olen asunut pidemmän aikaa.
Maita 12