Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monessa maassa olet käynyt? ikäsi?

Vierailija
02.12.2011 |

Laskin itse äsken ja tulokseksi tuli 27 ja olen 28. Aika järjetön määrä, mutta interrail-ja aasia reppureissuilla maita kertyy. Nyt on sellainen olo, että olen nähnyt tarpeeksi :). Suurin osa maailman ihmisistä eivät ole koskaan käyneet ulkomailla.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi, ruotsi, viro, turkki, kreikka, espanja, hollanti, belgia, ranska, sveitsi, italia, slovenia, kroatia, slovakia, itävalta, unkari, tsekki, saksa, tanska, norja. (järj.)

Kauemmas en ole päässyt raha puutteen vuoksi, jos nyt armeijan jälkee pääsis tienaamaan ja tyttöystävän kanssa toteuttamaan pidempiä matkoja.

Tuntuu, että olen kerennyt matkustaa vain vähän, vaikka todellisuudessa kukaan tuntemani ikäiseni ei ole matkustanut yhtä paljon..

Vierailija
2/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla Virossa ja Ruotsissa ja nekin vasta viimeisen kahdenkolmen vuoden aikana. En ikipäivänä nouse lentokoneeseen, joten se "hieman" rajoittaa.

Mä en ymmärrä aurinkorantoja enkä ostosparatiiseja, ei oo mun juttu. Mutta tuollanen vaellusretki vaikka Norjaan voisi olla. Ensi vuonna viikoksi Lappiin, siellä on hyvä harjoitella :)

Olen 26v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 41 v.

Tosin voi olla että olen unohtanut jonkun.

Vierailija
4/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asunut 3:ssa. Ikää 34, lisää maita ei juuri tulossa tällä lapsilaumalla.

Vierailija
5/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Tanska, Norja, Venäjä, Viro, Latvia, Saksa, Hollanti, Belgia, Englanti, Ranska, Espanja, Kreikka, Turkki, Bulgaria, Serbia, Moldova, Marokko, Kanada, Yhdysvallat, Meksiko, Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica ja Panama.

Tuskin tulee lähivuosina paljoa uusia, ehkä jossain vaiheessa useampi Etelä-Amerikan maa kerralla. Aasiassa en ole koskaan käynyt eikä erityisemmin ole innostustakaan.

Vierailija
6/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 30 maata, ikää mittarissa 35.

Vierailija
7/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta matkustelen.

Vierailija
8/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 maata. Olen 38 vuotias. Saattaa puuttua jokin, mutta ei montaa.

Vierailija
9/92 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 10 maata, ikää 24 vuotta. 2 vuotta elämästä mennyt reissussa.

Vierailija
10/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi

Viro

Tanska

Espanja

Venäjä

Vierailija
11/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maassa, jota ei enää ole, olet käynyt elämäsi aikana?

Vierailija
12/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laskin vain ne maat joista minulla on muistikuvia. Joskus pikkutenavana olen ollut joillain aurinkorannoilla, mutta en ottanut lukuun.

ap

Vierailija
13/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 maassa ja ikää on 35 vuotta. Suurinosa matkoista on tapahtunut viimeisen 7 vuoden aikana. Tulen todella köyhästä perheestä ja opiskeluajan jälkeen olen vasta omalla rahalla päässyt matkustelemaan.

Itse koen, että paljon olisi vielä nähtävää. Koskaan en ole esim. Amerikan mantereilla käynyt. Ja vaikka Euroopan maita on tuossa luvussa mukana 15, vielä on sieltäkin monia herkkuja näkemättä, mm. Italia ja Portugal, Islanti.

Vierailija
14/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 maassa ja ikää on 35 vuotta. Suurinosa matkoista on tapahtunut viimeisen 7 vuoden aikana. Tulen todella köyhästä perheestä ja opiskeluajan jälkeen olen vasta omalla rahalla päässyt matkustelemaan.

Itse koen, että paljon olisi vielä nähtävää. Koskaan en ole esim. Amerikan mantereilla käynyt. Ja vaikka Euroopan maita on tuossa luvussa mukana 15, vielä on sieltäkin monia herkkuja näkemättä, mm. Italia ja Portugal, Islanti.

Vierailija
15/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on jo yli 40v. Enkä ole interlainannut. Euroopan ulkopuolisia maita on vain 2 (Egypti ja Usa).

Vierailija
16/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä näistä asuinkin kauan.

Euroopan ulkopuolella olen käynyt Yhdysvalloissa, Etelä-Afrikassa ja Marokossa.

Vierailija
17/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(laskin Saksan vain yhdeksi), Tsekkoslovakia (laskin sen kahdeksi, kävin molemmissa puolikkaissa), Neuvostoliitto (tosin kävin Neuvosto-Virossa, joten laskin sen vain Viroksi ja Venäjän reissun sitten erikseen). Maita jotka ei enää ole ollenkaan samanlaisia kuin ennen on listalla mm. Puola ja Unkarikin, kävin niissä ennen demokratiavallankumousta. Unkarissa olin oikein mukana jossakin sen ajan mielenosoituksessa ja Puolassa tapasimme opiskelijoina salaa solidaarisuusliikkeen jäseniä. Maailmalla kannattaa liikkua. :)

Ikä on jo yli 40v. Enkä ole interlainannut. Euroopan ulkopuolisia maita on vain 2 (Egypti ja Usa).

Vierailija
18/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena vastakin jatkaa samaa rataa eli vähintää yksi uusi maa per vuosi.

Vierailija
19/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 maassa (joista yksi on Neuvostoliitto), ikää 34. Viime vuosina ei ole kiinnostanut mennä ulkomaille, sillä saan melkoisen morkkiksen lentämisestä.

Vierailija
20/92 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Saksa, Ranska, Sveitsi, Italia, Belgia. Ikää 35.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi