Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan presidentinvaaleista! Ketä äänestät ja miksi?

Vierailija
25.11.2011 |

Itse olen kahden vaiheilla, Väyrynen tai Soini. Mietinkin mikä tekijä ratkaisee näiden kahden välillä. Suurin kysymys mielessäni koskee EU:ta ja siihen toivon presidentin vaikuttavankin. Kaikilta osin en ole persujen kanssa arvokysymyksissä samoilla linjoilla, mutta EU-kysymyksen takia voisin kuvitella persun presidenttinä. Persujen voitto viime vaaleissa on myös mielestäni historiallinen ja osoitus siitä, että meillä toimii vielä suht aito demokratia (vertaa esim. yhdysvallat...). Väyrysessä taas miellyttää sekä EU-kriittisyys että talous- ja polittisten keskittymien vaihtaminen aitoon hajautukseen. Mitäs muut mammat ajattelee?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on paras vaihtoehto. Kansainvälinen ja samalla tämä on kannanotto ahdasmielisille ihmisille.

Vierailija
62/69 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Väyrystä.

Olen arvoiltani vihreä ja mieluummin oikeistoon kuin vasemmistoon kallellani, mutta en voi sietää Niinistöä enkä Soinia, ja Haavistolla ei ole mahdollisuutta menestyä.

Itse asiassa pidän Väyrysestä, koska kaiken sen venkoilun ja vilpillisyyden on kuitenkin mies joka on ollut uskollinen itselleen ja enimmäkseen aviopuolisolleenkin. Koska ihmistähän tässä vaalissa äänestetään, en välitä että ehdokkaani on kepuilija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälistä kokemusta, rauhallinen ja maltillinen. Hänessä on sitä arvojohtajan ainesta.

Vierailija
64/69 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän ketä en äänestä: Väyrystä tai Soinia, ja syynä se että olen heidän kanssaan eri mieltä liian monessa asiassa.

Vierailija
65/69 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihan peruspukeutumista ei edes hallita. Soinille tekisi hyvää pukeutumisneuvojan luona vierailu. Ne oksettavat tursuavat nenäkarvat voisi myös trimmata ja hiusmallin päivittää tälle vuosituhannelle. Pitäisköhän käydä ostamassa Timpalle nenäkarvatrimmeri ja laittaa joulupakettiin..?

Myös karismaa ja tyyliä tarvitaan. Solmio pitää osata sitoa oikein, sillä mies (Timo Soini) jonka paidan ylänappi näyttää olevan kokoajan auki, solmio löysällä ja roikkuu jatkuvasti munissa, ei voi olla missään pöydissä vakavasti otettava, saati presidentti.

Vierailija
66/69 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ok, ulkonäöllä on vähän väliä...

mut kyllä mä mielummin silti äänestän ihan mielipiteiden vuoksi.

Vierailija
67/69 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ja humaani tyyppi, oikeasti älykäs.

Toisella kierroksella tuleekin oikeiden valintojen aika.

Vierailija
68/69 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
69/69 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin tulee edes tokakierrosta tällä kertaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme