Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mustasukkainen exästä

Vierailija
15.04.2023 |

Tuleekohan tästä suhteesta mitään? Olen aikaisempien kokemusteni myötä hyvin epävarma ja mustasukkainen vanhempi nainen. Tapasin reilusti itseäni nuoremman miehen. Hän ihastui joihinkin piirteisiini ja aloitimme seurustelun. Miehellä eri todella pitkästä liitosta noin 2,5 v sitten. Silti hän ei ole päässyt yli exästä. Exä oli se joka jätti. Minun epäonnekseni exä on minua valtavan paljon nuorempi. Todella kaunis, menestynyt, suosittu ja heillä on yhteisiä lapsia. Olen ollut niin mustasukkainen ettei mitään rajaa. Stalkkaan exää netissä. Itken ja voin pahoin kun näen hänen upeita kuviaan. Tiedän, että mies joutuu olemaan exään yhteydessä, mutta en halua olla paikalla jos exä soittaa tms. Olemme miehen kanssa eronneet jo pari kertaa mustasukkaisuuteni vuoksi. Tiedän myös olevani miehelle pelkkä laastari, vaikka hän sanoo pitävänsä minusta. Hetkittäin olen onnellinen, koska minä olen se jonka kanssa hän on juuri nyt. Mutta pelkään, että mies lähtee sillä sekunnilla jos exä yrittäisi saada hänet takaisin. Exä on sinkku.

Onko meillä mitään tulevaisuutta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä itse luulet? Teillä on molemmilla niin isot traumat taustalla että tuskin saatte käsiteltyä. Miehelle olet sopivasti laastari, sinun traumat vain pahenevat tästä.

Vierailija
2/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Taas näitä suuria ikäeroja. Uskokaa jo, että ei ole normaalia että Dannyn ikäinen ukko "seurustelee" itseään 60 vuotta nuoremman juuri ja juuri teini-iän ohittaneen työtön kanssa. Älkää ottako siitä "suhteesta" mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kerroit että kyseessä on EXÄ.

Vierailija
4/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihastui joihinkin piirteisiisi ja aloititte suhteen? Et kertonut yhtään mistään tunteistasi miestä kohtaan muusta kuin mustasukkaisuudesta eksää kohtaan. Teidän suhde ei ole terveellä pohjalla ja siksi epävarmuutesi ja paha olosi on oikeastaan väistämätöntä. 

Tee itsellesi palvelus ja hoida itsesi kuntoon ja sitten yritä tervettä ja tasapainoista suhdetta, kun olet sellaiseen valmis. 

Vierailija
5/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olet laastari jos vain pitää sinusta. En ymmärrä miksi jatkat tuollaista itsesi rääkkäämistä?

Vierailija
6/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kannattaa ilmoittautua seuraavalle Sinkut Paljaana kaudelle, ellet sitten valitse paremmaksi vaihtoehdoksi self helppiä ja terapiaa (ja unohda suhteet oman kasvusi ajaksi!).

Vierailija
7/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamaasi tilannetta olisi kenenkään vaikea kestää, saati jos olet jo valmiiksi mustasukkainen luonne. Mies on ottanut vanhemman naisen juuri siksi, että saisi ajatukset irti tästä nuoresta exästä. Mutta kun arki koittaa, jäät aivan varmasti yksin. Ja katkeroidut taas lisää. Vain itse voit päättää onko kaikki sen arvoista?

Vierailija
8/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekkin tiedät, että tuosta ei tule kun sydänsuruja. Jos kyseessä olisi sinunkin puolelta kevyt laastarisuhde, niin ikäeron ja toisen tunteet exään pystyisi hyväksymään ja molemmat saisivat suhteesta sen riittävän. Jos olisin tuo mies niin katkaisisin kyllä suhteen jo mustasukkaisuutesi takia. Sinun pitäisi kyllä hoitaa itsesi kuntoon ensin ja yrittää löytää tasapuolisempi suhde.

Näin itse 50 v naisena (juuri eronneena miehen tahdosta) en kuvittele pystyväni minkäänlaiseen suhteeseen pitkään aikaan ja tiedostan myös sen, että jos joskus jonkun löytäisin niin tämän ikäisillä on aina jo historiaa takana, sen kanssa pitää osata elää ja hyväksyä toisenkin mennyt elämä kolhuineen. Elämä on kyllä todella raastavaa välillä.

Vierailija
9/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱 Säälittävän typerä aloittaja!!! 🐒

Vierailija
10/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kurja mihin kaikkeen ihminen suostuu saadakseen huomiota ja toisen ihmisen läheisyyttä. Aloittajasta tulee yksinäinen, katkera vanhus kun elämä on noin hajalla ja aikaisemmista kokemuksista huolimatta hän sortuu tuollaisiin suhteisiin

Vierailija
11/11 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi:

Olenko oikeasti onnellinen?

Vastaus kertoo jo itsessään, mitä sinun pitää oman itsesi takia tehdä.