Oletko huomannut, että parikymppiset naiset eivät väistä kadulla ja käytävillä ketään?
Kuin heikkolahjaiset emakot he kävelevät vaikka päin muita ihmisiä. Ja kävelevätkin eivätkä pyydä anteeksi. Miksi monista nuorista naisista on tullut sivistymättömiä metsäsikoja? Ihan kuin heidät olisi päästetty ensi kertaa ihmisten ilmoille.
Kommentit (68)
Tuossa on käsitelty sitä miksi kimppuun hyökätään. Kävelytapa on yksi, joka viestittää hyökkääjälle että tuo kannattaa ryöstää.
http://kickasssuec.blogspot.com/2011/10/victim-selection-its-all-in-way…
Opetelkaa uusi kävelytapa.
T: N43
Kuin heikkolahjaiset emakot he kävelevät vaikka päin muita ihmisiä. Ja kävelevätkin eivätkä pyydä anteeksi. Miksi monista nuorista naisista on tullut sivistymättömiä metsäsikoja? Ihan kuin heidät olisi päästetty ensi kertaa ihmisten ilmoille.
Olen, nämä nuoret leidit kävelevät vastakarvaan ja missään nimessä ei väistetä. Minä olen jysäyttänyt pari kertaa kunnolla päin, huonostihan näille pikkuleideille on käynyt :D
katson aina vähän sivuun ja kävelen eteenpäin. Ihmiset hyppivät sivuun, etteivät jää alleni.
T. Katujyrä.
ovat kyllä väistäneet minua kun sanoin kuuluvalla äänellä "anteeksi" heidän takanaan.
Kauppakeskuksessa kolme mammaa painalsi rinnakkain lastenvaunujen kanssa ja tukki koko käytävän. Heiltä sain mulkoilua yrittäessäni ohittaa.
ovat kyllä väistäneet minua kun sanoin kuuluvalla äänellä "anteeksi" heidän takanaan.
Kauppakeskuksessa kolme mammaa painalsi rinnakkain lastenvaunujen kanssa ja tukki koko käytävän. Heiltä sain mulkoilua yrittäessäni ohittaa.
Mikset vaatinut hyvitystä kunnian menetyksestä?
Vaikka haastamalla heidät kaksintaisteluun kadun herruudesta.
Ihmettelinpä vain heidän itsekkyyttään.
joka aurailee bobcatilla lunta Helsingissä, juuri valitteli sitä, että helsinkiläiset naiset (kaiken ikäiset) ei yhtään väistä eikä varo vaan esim. kävelevät täyden kauhan alta, joka nostettu ylös jne. On ihan pöyristynyt, ei siksi, että hankaloittaa heidän työtään vaan siksi, että kulkevat todella vaarallisesti mistään välittämättä.
monesti menen hyvissä ajoin seinää vaste nettä mahtuvat kulkemaan kadulla. Ulkona on niin liukasta että miettivätköhän he ollenkaan miten tälläisen kolmekymppisen lonkka kuntoutuu, jos murtuu näillä säillä?
Kyllä nuoren on hyvä törmäillä, kun ei luut murru.