Oletko huomannut, että parikymppiset naiset eivät väistä kadulla ja käytävillä ketään?
Kuin heikkolahjaiset emakot he kävelevät vaikka päin muita ihmisiä. Ja kävelevätkin eivätkä pyydä anteeksi. Miksi monista nuorista naisista on tullut sivistymättömiä metsäsikoja? Ihan kuin heidät olisi päästetty ensi kertaa ihmisten ilmoille.
Kommentit (68)
tule Lahteen, täällä on sen verran paljon venäläisiä tms. maahanmuuttajia, että olen jo oppinut olemaan väistämättä. Törmäyksiä tulee!
on keski-ikäiset ja vanhemmat miehet. Varsinkaan naisia eivät väistä
huomannut. Mä kuljen hankalien tuplarattaiden kanssa, joissa on yleensä vauva ja taapero kyydissä kauppareissulla. joten mä en taas väistä ketään muita kuin pyörätuolilla kulkevia tai muita liikuntarajoitteisia....pysähdyn toki jos joku ei tajua väistää, mutta en väistä, sori vaan kanssaihmiset.
ole moista huomannut.
Joskus olen kyllä kävellyt käytävän reunassa ja vastaan on tullut porukkaa käytävän täydeltä. Kukaan ei ole tehnyt elettäkään väistääkseen -pitäisikö minun kääntyä 180 astetta ja lähteä karkuun?
Silloin olen ihan ystävällisessä & opettavassa mielessä taklannut vastaantulijan.
En tiedä parikymppisistä, mutta teinit eivät väistä. Käsittämätöntä sivistymättömyyttä. Viimeksi pari päivää sitten käveli melkein päin lastenrattaitani. Viime hetkessä hyppäsi syrjään.
on keski-ikäiset; sekä naiset että miehet. keski-ikäiset naiset pitää nuoria naisia uhkana eikä heidän arvolleen sovi väistää nuoria likkoja. miehet taas luonnollisesti katsovat alaspäin nuoria tyttösiä, korkeintaan hymyilevät irstaasti kuola poskella, mutta eivät tajua väistää :P
Silloin olen ihan ystävällisessä & opettavassa mielessä taklannut vastaantulijan.
mä teen myös samaa, lastenvaunut toimii hyvänä puskurina kun eräätkin juntit eivät tajua että rappusten vieressä olevat rampit on tarkoitettu invalideille ja vauvanvaunuille. MUAHAHAA.
Tosin lisään siihen, että 15-vuotiaista ylöspäin ja nämä alle 20-vuotiaat ovat lisäksi pahimpia, kun kulkevat laumoissa.
Kerran tuli kolme hentoa tyttöä korkokengissä vastaan jalkakäytävällä. Tilaa ei ollut heidän kulkea rinnakkain ja minun tulla vastaan, mutta tytöt eivät väistäneet yhtään. Ajattelin, että korkokengillä heiluva hento pissis kyllä kaatuu ja minä sotanorsu jatkan matkaani, mutta piru vie, kun oli luinen pissis! Sattui tosi kovaa ja pissistä vaan nauratti, kun läskeihini oli varmaan ihan pehmoinen törmätä! Jos en muuten ole saanutkaan kipinää laihtua, niin tuo kyllä oli hyvä motivaattori. Kohta minäkin luineni kaadan pissikset katuun...
ja niitten parissa olen oppinut kävelemään väistelemättä, tai siis niitä ei kannata kauheesti ite ruveta väistelemään.
Tämä on sit niin juurtunut selkärankaan, että jyrään kaikki ihmisetkin :P Anteeksi.
...leveänä viuhkana etenevä pissisparvi, huh. Onneksi olen pitkä ja lihaksikas, siinä kukkakeppi oppii väistämään, kun saa kunnon taklauksen.
Venäläiset nyt ihan omaa luokkaansa, raahaavat rumia muovipussejaan pitkin Manskua kuin maailmanomistajat. Niitäkin aina kouluttelen väistämään.
joten, mitäpä jos joskus vetäisit pääsi sieltä hevon perseestä ja kävisit tarkkailemassa maailmaa? Tulee kuule se ihminen, joka ei sun hyökkäysvaunutyyliä väistä, ja on pahimmassa tapauksessa paljon isompi kuin sinä. Kaikkee sitä kuuleekin, hevosia päin kävellessä oppii jyräämään ihmisetkin!
Mitähän lie käytöshäiriöisiä kaakkeja sullakin on! Kyllä hevonen osaa varoa ja ei taatusti kävele tahallaan päin ihmistä vaan kunnioittaa laumanjohtajaa.
en oo kyllä huomannut tiettyä ikäryhmää joilta puuttuu käytöstavat. Ainoastaan noi laumana kulkevat toinit tahtoo joskus jyrätä.
Minut on kotona opetettu kohteliaaksi ja käytöstavat ovat hallussa, anteeksi huikkaan aina jos vahingossa hipaisen ostoskorillani ohi kulkevaa ihmistä.
Terv: 24 vuotias
jos ruuhkabussin käytäväpaikat täyttyvät siten, että kaikki seisovat tiiviisti ahtautuneena vain bussin etuosan käytävällä, niin järjestään joka kerta se tulppa siinä keskikäytävällä, joka ei päästä väkeä takaosaan, on joku pissis! Ja se miksei jonkun pikkulikan ohi pääse, on se, että sen on pidettävä sitä hemmetin veskaansa olkapäällään ja tukkii sillä sitten ohitustilan ja samalla huitoo päähän lähipenkeillä istuvia.
jos ruuhkabussin käytäväpaikat täyttyvät siten, että kaikki seisovat tiiviisti ahtautuneena vain bussin etuosan käytävällä, niin järjestään joka kerta se tulppa siinä keskikäytävällä, joka ei päästä väkeä takaosaan, on joku pissis! Ja se miksei jonkun pikkulikan ohi pääse, on se, että sen on pidettävä sitä hemmetin veskaansa olkapäällään ja tukkii sillä sitten ohitustilan ja samalla huitoo päähän lähipenkeillä istuvia.
kun kävelee siitä vaan, kyllä teinipillu väistyy. Pahalla jos ei hyvällä.
ja lyhyet ihmiset joutuvat väistämään pitkiä.
Tässä sitä ihmetellään siitä luonnonlaista tapahtuvaa poikkeusta, että joku pikkutytteli ei väistäkkään isompaansa! Se tässä kummastuttaa.
Todellakin on huomattu tämä! Luulen, että parikymppiset naikkoset on kasvatettu niin itsetietoiseksi että luulevat olevansa kauniimpia ja tärkeämpiä kuin me vähän vanhemmat. Todella naurettavia kun rupsahtavat niin kuin muutkin eikä voi sitten tosiaan sanoa, että käytöstavat kaunistaisivat heitä.
Varmaan siksi, että heidän isänsä ovat opettaneet? Meillä on ainakin töissä lauma ukkoja, jotka seisovat usein keskellä oviaukkoa ja saa odotella ihan rauhassa ennen kuin pääsee ohi. ja siis he todellakin tietävät että joku odottaa siitä pääsyä...
mua kyllä runnovat mielellään monet keski-ikäiset ja vanhemmatkin naiset, ja etuilevat jonoissa. Ihan kuin heidät olisi päästetty ensi kertaa ihmisten ilmoille.
t. parikymppinen nainen