Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et ulkoile paljoa lasten kanssa

Vierailija
20.11.2011 |

kertoisitko elämästäsi ja miksi näin on? Minun onvaikea ymmärtää erästä uutta tuttavaani, siksi kyselen. Vähäisellä ulkoilulla tarkoitan sitä, että viikon aikana on useita päiviä ihan kotona, 3-4. Miksi ei ole tärkeää, että lapset pääsevät ulos liikkumaan ja hengittämään raikasta ilmaa joka päivä. Ymmärrän sen, että joskus satunnaisesti on päivän kotona, mutta jatkuvasti, joskus niin, ettei ulkoile viikon aikana kuin kerran pari.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat jo 19v, 11v ja 10v ja meillä ei ole pakkoulkoiltu. On toki aina sienestetty, marjastettu, hihdetty, luisteltu ym ja kesät melkein asuttu pihalla mutta talvisin pakkasella ja kurakeleissä ei ole lähdetty ulos. Hyvin ovat lapset kasvaneet, raitista ilmaa saa kun avaa ikkunan ;) Minä olen aikanani saanut tarpeeksi lapin paukkupakkasia ja intissäkin tuli raitisilmamyrkytystä pitkäksi aikaa joten ihan rennosti olen lasten kanssa ottanut ja fiiliksen mukaan menty. Nykyään nuo viihtyvät keskenään pihalla todella hyvin, onneksi on pihalla trampat ja uima-altaat niin on tekemistä.

Vierailija
62/65 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri ei ulkoile lapsensa eikä koiransa kanssa koskaan. Talossamme asuu pari  työtöntä, jotka istuvat parvekkeella tupakalla tunnin välein, eivätkä ole koskaan nähneet kyseisen naisen ulkoilevan lapsensa eikä koiransa kanssa. Sitten lapsi (1v) vielä huutaa joka yö. Miksiköhän. Ehkä siksi, ettei saa koskaan raitista ilmaa. Miksi kyseinen ämmä ei vie lastansa päiväkotiin. Siellä lapsi saisi ulkoilla kunnolla 2 x päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ulkoilusta, mutta ulkoilen siitä huolimatta, koska mielestäni lapselle on hyväksi leikkiä ulkona päivittäin. T. VTM, painoindeksi 22

Vierailija
64/65 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla kelillä ei mennä ulos. Jos sataa, tai on kauhean kova pakkanen, mitä sinne menee kärvistelemään? Mies käy vapaapäivinään mielellään lasten kanssa leikkipuistossa. Minä en jaksa ulkona turhanpäiden kökkiä, teen sit puutarhahommia, kun lapset oli pieniä, ei voinut tehdä. Mulla ei ole niin lämpimiä vaatteita että pystyisin kovin kauan olemaan pihalla talvisaikaan, ja on kahden lapsen pukeminenkin jo talvisin sellainen rumba, että en kahta kertaa päivässä ainakaan halua sitä tehdä. Hyvin on lapset pärjänneet vaikka eivät ole kahta kertaa päivässä ulkona, terveitä ovat aina olleet.

Vierailija
65/65 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla suurin syy siihen on se että olen masentunut tällä hetkellä ja tosiaan sekin että lapsi menee myöhemmin nukkuu päikkärit joten se aika menee todella nopee kun yht äkkiä huomaa että taas pitää ruoka tehdä j asitten klo onkin jo paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän