Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää neuvojat, joiden mukaan liikuntaan löytyy kyllä aikaa jos vaan haluaa

Vierailija
11.11.2011 |

Helppo se on 50 vuotiaan jo aikuisten lasten äitinä neuvoa toista, jolla on 2 pientä lasta, mies reissuhommissa, eikä isovanhempia apuna. Meillä palkattu hoitaja apuna, mutta hän on ollut nytkin 2 viikkoa sairaana.

Mutta lenkille toki voi aina lähteä, jos vain haluan, hah!

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti uhraa oman aikansa lasten takia, niin se vain on.

Vierailija
2/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti uhraa oman aikansa lasten takia, niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex etsi mulle netistä steppitunteja, kun löysin kaapista vanhan laudan eikä todellakaan ole varaa maksullisille tunneille.

Olen nyt kolmatta kuukautta herännyt vähän aikaisemmin, laitan 45 min ohjelman pyörimään ja pompin siinä naapureitten katseiden alla vähintään 4 krt vkossa.

En ole laihtunut, mutta olen kiinteytynyt ja niska-selkä voi paremmin, paljon paremmin.

Onhan toi aika jostain pois mutta taatusti liikunnasta saama energia tulee tuplana takaisin.

Vierailija
4/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ap pystyy palstalla pyörimään

ap.

Vierailija
5/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen laiskuuttani jättänyt muutaman treenin väliin ja olo on ollut aivan hirveä! Olo on tukkoinen ja vetelä. Kynnys palata treenin pariin kasvaa koko ajan tauon pitkittyessä. Kun liikun säännöllisesti olen energinen, päätä ei särje, hartiat eivät ole jumissa, olen terveempi. Voisi melkein sanoa, että mitä enemmän liikun sitä enemmän jaksan. Tietenkin tälläkin on rajansa.

Hankkikaa kahvakuula! Sopiva kuula maksaa muutaman kympin, ei vie tilaa, on aina saatavilla ja tehokas treeni vie puoli tuntia kolme kertaa viikossa. Ja on muuten hiljainen ellei sitä paisko pitkin seiniä.

Vierailija
6/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et mene lenkille harrastusten aikana?

Kotiin välillä ja taas hakemaan.

Vierailija
7/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää päivää töissä niin ei todellakaan viitsi vielä lapsia vielä illaksikin hoitoon. Joo, lenkille pääsee aina, mutta lapset ei istu enää rattaissa, eivät osaa vielä pyöräillä, ei oikein ole pulkkakelit... lenkkeile siinä sitten - etanavauhtia. Päälle toki vielä kodin siivoukset, ruokakauppareissut, pyykinpesut, lasten iltapesut yms. Kyllä kovin pieneksi jää se aika kun olisi aikaa liikkua. Tuommosen rumban jälkeen ei enää jaksa kympiltä lähteä yksin lenkille, vaan kyllä nukkumatti kutsuu.

Vierailija
8/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan ottaa loppupäivän vapaata ja käydä lenkillä ennen päiväkodille menoa. Onnistuu se näinkin, järkevämpää kun täällä nitkuminen.

heippa!

Vierailija
9/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et mene lenkille harrastusten aikana?

Kotiin välillä ja taas hakemaan.

ai niin, ei voikaan kun pitää tyhjentää se tiskikone just silloin.

Vierailija
10/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en esimerkiksi tänä syksynä päässyt ollenkaan kummankaan lapsen vanhempainiltaan, enkä toisen lapsen harrastuksen vanhempain iltaan, enkä yhdellekään kilpailumatkalle. 2 vuoteen ei ole pesty ikkunoita, varaston järjestämisestä tai komeiroista puhumattakaan. Viikkosiivous ei ole puoltakaan siitä mita haluaisin, vaikka mun vaatimustaso ei ole kovin korkea. En silitä mitään ja tv:stä katson uutiset jos ehdin ja lehden luen jos ehdin, joka päivä en ehdi. Kaikki vaate-, lahja-, apteekksi- ym ostokset ja kela-asiat juoksen ruokatunnilla. Mies hoitaa kaikki ruokaostokset. On niin paljon asioita mitä pitäis tehdä, mutta ei vain pysty, ei vaikka miten haluaisi. Mutta neuvojia kyllä riittää, mutta ei auttajia (sukulaisissa varsinkin)

ap.

Vierailija
11/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en esimerkiksi tänä syksynä päässyt ollenkaan kummankaan lapsen vanhempainiltaan, enkä toisen lapsen harrastuksen vanhempain iltaan, enkä yhdellekään kilpailumatkalle. 2 vuoteen ei ole pesty ikkunoita, varaston järjestämisestä tai komeiroista puhumattakaan. Viikkosiivous ei ole puoltakaan siitä mita haluaisin, vaikka mun vaatimustaso ei ole kovin korkea. En silitä mitään ja tv:stä katson uutiset jos ehdin ja lehden luen jos ehdin, joka päivä en ehdi. Kaikki vaate-, lahja-, apteekksi- ym ostokset ja kela-asiat juoksen ruokatunnilla. Mies hoitaa kaikki ruokaostokset. On niin paljon asioita mitä pitäis tehdä, mutta ei vain pysty, ei vaikka miten haluaisi. Mutta neuvojia kyllä riittää, mutta ei auttajia (sukulaisissa varsinkin)

ap.

jos se tekee 2 kertaa viikossa ostokset, niin miksi se ei voi tehdä kotitöitä, kokata, käydä asioilla jne jos sinä kerran haluaisit käydä jossain välissä liikkumassa?

Vierailija
12/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on kaksi erityislasta ja kolmas lapsi vaippaikäinen. Hänen miehensä on patalaiska, eikä tee mitään kotitöitä kodin ulkopuolisista töistä puhumattakaan. Tukiverkkoja ei hirveästi ole ja tämä ystävä kodin ja lasten hoidon ohella sai itsensä laihdutettua 140 kiloisesta 65 kiloiseksi.

Mutta eihän tämän pitäisi olla mahdollista? Eihän?!

Vierailija
13/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ijos se tekee 2 kertaa viikossa ostokset, niin miksi se ei voi tehdä kotitöitä, kokata, käydä asioilla jne jos sinä kerran haluaisit käydä jossain välissä liikkumassa?

[/quote]

kuten avauksessani mainitsin.

ap.

Vierailija
14/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille on tehtävä jotain.

Mies pois niistä reissuhommista ja jotain muuta tilalle.

Hoitaja paremmaksi, kun ei siitäkään tunnu paljon apua olevan.

Oikeasti tehkää jotain jos teillä on noin hankalaa!

Vierailija
15/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on kaksi erityislasta ja kolmas lapsi vaippaikäinen. Hänen miehensä on patalaiska, eikä tee mitään kotitöitä kodin ulkopuolisista töistä puhumattakaan. Tukiverkkoja ei hirveästi ole ja tämä ystävä kodin ja lasten hoidon ohella sai itsensä laihdutettua 140 kiloisesta 65 kiloiseksi.

ettei vaan ihan syömistä vähentämällä tai jopa karppaamalla (hui)

Vierailija
16/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ijos se tekee 2 kertaa viikossa ostokset, niin miksi se ei voi tehdä kotitöitä, kokata, käydä asioilla jne jos sinä kerran haluaisit käydä jossain välissä liikkumassa?

kuten avauksessani mainitsin.

ap.

ja häipyy taas? Hih, on teillä siinä mahtava perhe, ei muuta kuin onnea ja menestystä. Ruikuti ruikuti

Vierailija
18/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille on tehtävä jotain.

Mies pois niistä reissuhommista ja jotain muuta tilalle.

Hoitaja paremmaksi, kun ei siitäkään tunnu paljon apua olevan.

Oikeasti tehkää jotain jos teillä on noin hankalaa!

johan jäis aikaa itselle

Vierailija
19/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies reissuhommissa ja meillä kolme lasta. Pitkän työpäivän jälkeen en todellakaan ehdi enkä edes halua jättää lapsia uudestaan vieraan hoitajan hoiviin ja lähteä omiin harrastuksiini. Koska mä niiden lasten kanssa sitten olen? Ja keskenään niitä 8 v, 5 v ja 2 v ei voi jättää. Joten minun liikunta on arkiulkoilua lasten kanssa ja muuta aikaa ei ole vaikka kuka sanois mitä.

Vierailija
20/200 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset. Ei se mies kuitenkaan koko ajan ole pois ja kyllä mä ehdin ainakin kahtena päivänä viikossa käydä salilla, kun mies on viikonloput kotona. ja silti jää aikaa vielä koko perheenkin kesken yhdessäoloon, ei sinne salille asumaan mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi