mitä voin tehdä???tuntuu niin pahalta kokoajan.
kun tulin raskaaksi,mies oli ahdistunut ja haikaili exänsä perään,sanoi,että häntä ahdistaa,koska ei tunne minua kohtaan yhtä paljon.sain hänet jäämään,koska pelkäsin yksinhuoltajana olemista ja elämämme lähti sujumaan paremmin.
nykyään,lapsemme on 8-kuinen,mieheni sanoo,että olen hänelle kaikkein tärkein,mutta minulla on jokapäivä paha mieli ja itku menneistä sanoista ja teoista,en pysty unohtamaan.menneisyys syö jatkuvasti itsetuntoani,pidän itseäni kokoajan huonompana kuin se exä.mikä neuvoksi?
pelkään masentuvani.
Kommentit (3)
Varmaan täytyisi puhua vakavasti molempien tunteista ja toiveista. Itse en suostuisi roikkumaan "löyhässä hirressä" miehen kanssa, josta en tiedä, haluaako sitoutua vai ei. Jos haluat naimisiin, kerro se. Luulen että yksinhuoltajuuskin on parempi kuin pelätä tulevansa hylätyksi. Mies vastaa omista valinnoistaan - mitään exän haikailua ei pidä hyväksyä suhteessa, vaan miehen pitää valita selkeästi mihin sitoutuu. Muu on väärin sinua kohtaan.
miestä todistelemaan ihnuuttani,yritän parhaani olla näyttämättä pahaa oloani hänelle.välillä käymme keskusteluja tilanteesta..tuntuu pahalta,kuin olisin hänelle hätävara,kuin hän olisi joutunut "tyytymään" minuun.
Sitä paitsi miehesi osaa taatusti lähteä ovesta ulos, jos ei halua olla liitossanne. Älä vain vaadi häntä koko ajan todistelemaan rakkauttaan ja sinun ihanuuttasi, sellaiseen väsyy.