Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnoitteluapua kirppikselle - poikien vaatteet 120-140cm

Vierailija
10.10.2011 |

Olen viemässä itsepalvelukirppikselle vaatetta ja tavaraa ensi viikolla ja kaipaisin hinnoitteluapua..

Mitä maksaisitte/ mitä voisi pyytää seuraavanlaisista vaatteista? (kyseessä siis poikien vaatteet, koot 120-140cm, välillä), kaikki erittäin hyväkuntoisia, lähes uudenveroisia (ne tahraiset, nuhruiset, kuluneet, nukkaiset ym. olet käyttänyt rätteinä).

- benettonin farkkuja

- benettonin collegehousuja

- benettonin sammareita

- benettonin perustrikoopaitoja

- benettonin perus-t-paitoja

Legot vaatteita:

- t-paidat

- pitkähihaiset trikoopaidat

- farkkuja

Esprit:

- farkkuja

- t-paitoja

- pitkähihaisia trikoopaitoja

Bogin collegehousuja ja trikoopaitoja

Popin trikoopaidat

Vikingin talvikenkiä (koot 32-33)

Entä kannattaako ulkomailta ostettuja (mm. Okaidi) laittaa lainkaan vai menevätkö vain huutiksessa?

Auttaako, hinnoittelu-urakka olisi edessä enkä oikein tiedä, mitä pitäisi pyytää (en halua ilmaiseksi jaella, mutta en myöskään pyytää järjettömiä hintoja).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki poikien vaatteet oli 1euron kappale. Eipä jäänyt yhtään vaatetta pyörimään pöydälle ; )Aiemmin olen huomannut, että just tuon kokoiset vaatteet eivät mene kaupaksi, jos laittaa vähänkään niihin hintaa (3-5euroa/kpl)

Vierailija
2/7 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetyistä hyväkuntoisista vaatteista max 30% uuden hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan perua pöydän ja lahjoittaa vaatteet pelastusarmeijalle, en 1 euron kpl-hinnan takia ala edes koko urakkaan. Olin siis ajatellut noille Legon ja polarn o. pyret vaatteille sellaista 3-4e kappalehintaa, benettonin käyttämättömille 2-3e - ilmeisesti niin kova hinta, että jäisivät pöydälle.

Kiitos, säästitte minut isolta urakalta!

Vierailija
4/7 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet pk-seudulla? voin maksaa enemmän kuin euron ton kuntoisista ;)

Vierailija
5/7 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista Legon ja pop:n pitkähihaisista paidoista 128cm. Etkö viittis laittaa noita huutiksen vaikka "osta heti"-hinnalla?

Vierailija
6/7 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkuun siis olisin nuo kirpparille vienyt. Kaivelen kaappeja ja naputtelen varmasti osan (Lego + PoP) huutikseen viikon sisällä.

Vierailija
7/7 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä olen käynyt Espoon Akselissa ja siellä hinnat ovat usein 6-7-10€ per hyvät housut, 3-5€ per hyvä paita, takkeista pyydetään jopa 20-30€. On tietysti halvempia ja kalliimpiä vaatteita, mutta yleensä kaikki hyvä mene suoraan myyjän käsistä. Mene joku päivä tutustumisretkelle ja katso millainen hinta-taso siellä on, ei tarvitse lahjoitta, jos tarvitset raha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän