Hinnoitteluapua kirppikselle - poikien vaatteet 120-140cm
Olen viemässä itsepalvelukirppikselle vaatetta ja tavaraa ensi viikolla ja kaipaisin hinnoitteluapua..
Mitä maksaisitte/ mitä voisi pyytää seuraavanlaisista vaatteista? (kyseessä siis poikien vaatteet, koot 120-140cm, välillä), kaikki erittäin hyväkuntoisia, lähes uudenveroisia (ne tahraiset, nuhruiset, kuluneet, nukkaiset ym. olet käyttänyt rätteinä).
- benettonin farkkuja
- benettonin collegehousuja
- benettonin sammareita
- benettonin perustrikoopaitoja
- benettonin perus-t-paitoja
Legot vaatteita:
- t-paidat
- pitkähihaiset trikoopaidat
- farkkuja
Esprit:
- farkkuja
- t-paitoja
- pitkähihaisia trikoopaitoja
Bogin collegehousuja ja trikoopaitoja
Popin trikoopaidat
Vikingin talvikenkiä (koot 32-33)
Entä kannattaako ulkomailta ostettuja (mm. Okaidi) laittaa lainkaan vai menevätkö vain huutiksessa?
Auttaako, hinnoittelu-urakka olisi edessä enkä oikein tiedä, mitä pitäisi pyytää (en halua ilmaiseksi jaella, mutta en myöskään pyytää järjettömiä hintoja).
Kommentit (7)
käytetyistä hyväkuntoisista vaatteista max 30% uuden hinnasta.
taidan perua pöydän ja lahjoittaa vaatteet pelastusarmeijalle, en 1 euron kpl-hinnan takia ala edes koko urakkaan. Olin siis ajatellut noille Legon ja polarn o. pyret vaatteille sellaista 3-4e kappalehintaa, benettonin käyttämättömille 2-3e - ilmeisesti niin kova hinta, että jäisivät pöydälle.
Kiitos, säästitte minut isolta urakalta!
jos olet pk-seudulla? voin maksaa enemmän kuin euron ton kuntoisista ;)
noista Legon ja pop:n pitkähihaisista paidoista 128cm. Etkö viittis laittaa noita huutiksen vaikka "osta heti"-hinnalla?
turkuun siis olisin nuo kirpparille vienyt. Kaivelen kaappeja ja naputtelen varmasti osan (Lego + PoP) huutikseen viikon sisällä.
Hei!
Minä olen käynyt Espoon Akselissa ja siellä hinnat ovat usein 6-7-10€ per hyvät housut, 3-5€ per hyvä paita, takkeista pyydetään jopa 20-30€. On tietysti halvempia ja kalliimpiä vaatteita, mutta yleensä kaikki hyvä mene suoraan myyjän käsistä. Mene joku päivä tutustumisretkelle ja katso millainen hinta-taso siellä on, ei tarvitse lahjoitta, jos tarvitset raha.
Eli kaikki poikien vaatteet oli 1euron kappale. Eipä jäänyt yhtään vaatetta pyörimään pöydälle ; )Aiemmin olen huomannut, että just tuon kokoiset vaatteet eivät mene kaupaksi, jos laittaa vähänkään niihin hintaa (3-5euroa/kpl)