Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisäättekö jotain kaupan hernekeittoon?

Vierailija
19.09.2011 |

Onko muita, jotka höystävät tölkkihernekeiton HK:n sinisellä? ;oP



Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön juuston ja sinapin kera.

nykyään teen hernarin itse,kun on niin helppo tehä.

Vierailija
2/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettaa koko ajatus...

omatekoinen on niiiin hyvää =)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on laskiaisena jossakin pulkkamäessä ja keitto tehdään trangialla. Luonnossa maistuu hyvälle, vaikkei höystetäkään. Emme siis kuljettele mitään muuta, kuin pullollisen vettä, 3-4prk hernesoppaa ja astiat + tranfian tietty. Niin ja juoma on termarissa. Astiatkin on muuten hieno innovaatio...!

Laskiaissoppamme on jo perinne, monen monen vuoden ajan.

Vierailija
4/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappi sopii hyvin hernekeiton mausteeksi.

Vierailija
5/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kuivattuja herneitä. Liota yön yli. Siinä ainekset. Itse laitan läskin sijasta jauhelihaa.

Vierailija
6/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kuivattuja herneitä. Liota yön yli. Siinä ainekset. Itse laitan läskin sijasta jauhelihaa.


että meillä ei kukaan koskaan halua hernaria, mutta joskus sitten vaan tekee mieli, ja se pitää sitten saada, ei se mielihalu kestä seuraavaan päivään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee paljon parempaa kuin itsetehty keitto mielestäni.

Vierailija
8/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi nähdä itse tekemisen vaiva kun kaupastakin saa tosi hyviä valmiina! Palvikinkkua kunnon kappaleina sekaan ja kelpais vaikka perluskoonille. Kermaperseet täällä hienostelee ja haukkuu eineksiä.. syökööt kengurupihvejänsä kultalautaselta, aivan sama mulle.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä;-) , meiramia ja sinappia

Vierailija
10/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niinpä, miksi tehdä itse kun kaupan on ihan yhtä hyvää (ja halpaa)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermaa, sinappia ja pekonia. Ja omatekemä on paras :).

Vierailija
12/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras eines, ja ainoa, jota syömme :) vaikkakin erittäin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sinappia sekä paljon mustapippuria ja paprikajauhetta. Vaihtoehtoisesti myös kunnolla tabascoa auttaa.

Vierailija
14/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus meiramia ja sipulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona (-80-luvulla) syötiin purkkihernekeittoa niin, että sen joukkoon paistettiin lenkkimakkarasiivuja. Se oli mielestäni niiiiin hyvää! Takuulla ainoa eines, jota oli tarjolla. Myöhemmin tajusin, etteivät muut välttämättä laita makkaraa hernekeittoon ;-)

Vierailija
16/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettaa koko ajatus...

omatekoinen on niiiin hyvää =)))

Kyllä afrikan nälkäänäkevä tykkäisi eikä oksentaisi.. Enkä usko että jos sitä eteesi tuotaisiin vaikkapa jossain kylässä, et oksentaisi vaan söisit, ihan tavallista ruokaa. (ai niin, sun kaveritkin on tosin nin hienoja etteivät voi ostaa purkkihernesoppaa, tuskimpa käyttekään muualla kun stockan herkussa ;))

Jotenkin nää hienostelijat oksettaa mua.

Vierailija
17/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaran avulla sain lapset alunperin syömään keittoa.

Hyvää kylmänäkin, joskus vedän suoraan purkista kuten laskettelijat kuulemma tekee.

Vierailija
18/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hernekeittoon? Hyh... kukin tavallaan. Imeväthän jotkut persettäkin, miksei sitten makkaraa hernekeiton seassa?



Hernekeitto purkista kattilaan, sekaan vettä ja sinappia, lopputolos herkkua =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi