Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kaadatti ison puun pihaltaan(rajanaapuri).

Vierailija
11.09.2011 |

Valitettavasti puu kaatuikin sen verran meidän puoilelle että puun oksat katkaisi pyykkinarumme, ja ruhjoi kauniin kuusiaidamme, joka on istutettu 5 v sitten. Puunlatvasta oli matkaa autoomme 2,2 metriä:/

Huomenna kaataja tulee neuvottelemaan korvauksista.



Tuntuu vaikealta jotain summaa pyytää tms?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että korjaa sen kuusiaidan, toisin sanoen ostaa siihen niitä kuusia sitten ja tekee siitä sellaisen mikä oli tilanne ennen tota. ja sit kanssa ostaa uuden pyykkinarun

Vierailija
2/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se korvataan jota menettää: eli osa kuusiaidasta ja se pyykkinaru.

Mitä sitten vaikka olis osunu 10 sentin päästä teidän autosta jos sille ei mitään käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei mennyt mitään isompaa.

Joskus voi noin käydä, vaikka kuinka olisi taitava kaataja.



Pyydät tietenkin uuden pyykkinarun, tai jos koko teline vioittui, niin sitten uusi teline.

Kuusiaidasta tarvitsette tietenkin uusia taimia vanhojen tilalle/lisäksi, joten ainakin niiden hinta.



En tiedä saako tuollaisesta mitään vahingonkorvaausta haitasta, eli niiden oikeiden kustannusten lisäksi.



Kannattaa aloittaa neuvottelu ihan hyvissä mielin, eli ei heti lähteä kiukuttelemaan :)

Vierailija
4/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeaa?

Vierailija - 11.09.11 04:12 (ID 13385982)





Se korvataan jota menettää: eli osa kuusiaidasta ja se pyykkinaru. Mitä sitten vaikka olis osunu 10 sentin päästä teidän autosta jos sille ei mitään käynyt?



mistään pyykkinarusta käydä porisee:)



Vierailija
5/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydätte korvaamaan kuusiaidan ja pyykkinarun. Voitte pyytää istuttamaan uutta kuusiaitaa niin ei teidän tarvitse tehdä sitä työtä.

Vierailija
6/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran mitä ne taimet + istutus siihen maksavat ja uuden pyykkinarun. Todennäköisesti kaataja itse istuttaa uudet kuuset eli siitä saat 0 euroa. Rahallinen korvaus on pyykkinarun verran. Koska kuusiaita istutettu vasta 5v sitten, ei siitä tarvitse korvata kuin peruskokoiset taimet + istutus.



Korvausta ei suoriteta vahingoista, joita ei tapahtunut eli autosta ette saa euroakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autosta ette saa euroakaan.

vai kuinka lähellä oli kun kaatajalle sattui "suuntavirhe". Puu kaatui kuulemma noin 10 m liikaa vasemmalle. Muuta naapurit ovatkin ihmetelleet miksi kaataja kaatoi noin ison puun kokonaisena kun taloja joka puolella. Ap

Vierailija
8/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaataja itse hommaa ja istuttaa taimet, käy laittamassa teille uuden pykkinarun paikoilleen. So simple!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autosta ette saa euroakaan.

vai kuinka lähellä oli kun kaatajalle sattui "suuntavirhe". Puu kaatui kuulemma noin 10 m liikaa vasemmalle. Muuta naapurit ovatkin ihmetelleet miksi kaataja kaatoi noin ison puun kokonaisena kun taloja joka puolella. Ap

aina suoraan ne faktat. No joo, en ymmärrä siitä huolimatta miten auto liittyy asiaan.

Vierailija
10/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa, että aloituksessa kerrottaisi aina suoraan ne faktat.

oli kerrottu miten paljon tahansa:D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tähän on jo pakko. Aloituksessasi pohdit korvauksien määrää ja kerrot vahingot, kuusiaita ja pyykkinaru paskana ja autosta 2,5m päähän. Sen perusteella kyllä vaikuttaisi että aiot pyytää korvauksia myös siitä kun melkein osui autoon.

Vierailija
12/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tähän on jo pakko. Aloituksessasi pohdit korvauksien määrää ja kerrot vahingot, kuusiaita ja pyykkinaru paskana ja autosta 2,5m päähän. Sen perusteella kyllä vaikuttaisi että aiot pyytää korvauksia myös siitä kun melkein osui autoon.

Ei tuosta kyllä saanut käsitystä että autostakin korvauksia, vaan kertoi miten lähelle autoa puu kaatui. Yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaataja vaikuta. olisi voinut siis mennä auto. ja siitä olisi tullutkin korvattavaa! harmittaahan se et ammattitaidoton kaataja tulee ja pilaa toisten tontin! eikä kaikki nyt ole rahasta kiinni.

Vierailija
14/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nyt jokainen tajua, että puu kaadetaan pätkissä, kun on pienintäkään vaaraa kokonaisena kaadettuna osua mihinkään suunnassa olevaan? Tai siis itse oon nähny vain pätkinä pilkotun tollasissa olosuhteissa. Tosi typerä kaataja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tähän on jo pakko. Aloituksessasi pohdit korvauksien määrää ja kerrot vahingot, kuusiaita ja pyykkinaru paskana ja autosta 2,5m päähän. Sen perusteella kyllä vaikuttaisi että aiot pyytää korvauksia myös siitä kun melkein osui autoon.

Ei tuosta kyllä saanut käsitystä että autostakin korvauksia, vaan kertoi miten lähelle autoa puu kaatui. Yksinkertaista.


Mutta voihan sitä kauhistella lisää lisäämällä että talosta 3 metrin päähän. ;) Mutta kai se on hienompaa että pääsee sanomaan että meni läheltä. Sama kuin "kehuisi" että melkein tuli kolari kun auto pysähtyi 2,5 metrin päähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi