Siis eikä!!!!!! Ei kai Stefan kyttää ja haaveile Amadaa???
Niin mukava mies kun onkin, niin nyt ei hyvin käy tuossa..=(
Säälittää!
Kommentit (51)
heidän liittoonsa äänestyksiä varten.
jos Amanda kännipäässä päättyy Stefanin sänkyyn.
kun flirttailee tälle ja antaa ymmärtää että olis kiinnostunut... Kiusauksen muoto tuokin, voi sitten lopuksi nauraa paskaset naurut että luulitkos että oikeesti olen kiinnostunut!!
Liian hidastempoinen ja huutelee vain arvaas mitä, tiedätkö mitä, amanda, poika.... saa sujuvasti aikaiseksi vain kahden sanan lauseita.
ja Stefan sitten siitä on ihastunut ja jatkanut vaatimuksia pitemmälle. En tiedä liittoutumisista kun en seurannut tarkkaan. Jossain vaiheessa rajat laitettava eikä silloin voi kiltti olla kun torjuu. Stefanilla ei suhteellisuudentajua ketä vokotella.
Stefan on jälkeenjäänyt. Tuotannolta epäsopivaa laittaa tuollaista ihmistä BB:hen. Ei selvästikään ole ihan normaaliälyinen. Puheessa ei mitään johtolankaa, mölisee sanoja sinne tänne. Asuu äitinsä kanssa, joka oli saattamassa studiossa. Huivipäinen harmaa mummo!
Minusta tuossa on pedofilian aineksia. Stefan joutuu vielä ulos talosta yrittäessään raiskata Amandan. Toivottavasti tuotanto ehtii väliin.
Ja Ama on tyhmä, kun ei tajua, että Stefan tosissaan luulee pääsevänsä hameen alle ihan omalla karismallaan.
ihan samaa! Siis, että Stefan ei taida olla ihan "normaali" ja tuossa käy vielä huonosti, meinaan Amandalle.
Ei ole ihan normaalin oloista ihailua vaan Stefanilla tuntuu olevan jonkin asteinen pakkomielle Amandasta, muttei kyllä yhtään todellisuudentajua.
Stefan on jälkeenjäänyt. Tuotannolta epäsopivaa laittaa tuollaista ihmistä BB:hen. Ei selvästikään ole ihan normaaliälyinen. Puheessa ei mitään johtolankaa, mölisee sanoja sinne tänne. Asuu äitinsä kanssa, joka oli saattamassa studiossa. Huivipäinen harmaa mummo!
Minusta tuossa on pedofilian aineksia. Stefan joutuu vielä ulos talosta yrittäessään raiskata Amandan. Toivottavasti tuotanto ehtii väliin.
Ja Ama on tyhmä, kun ei tajua, että Stefan tosissaan luulee pääsevänsä hameen alle ihan omalla karismallaan.
siihen mieheen,ettei nyt luule toisen kiltteyttä ja lojaalisuutta miksikään muuksi!
Silä yritetään luoda just näitä kaunotar ja hirviö -asetelmia.
Stefania hyväksikäytetään aika raa'alla tavalla. Ja toki muitakin, mutta eri tavoilla.
Aikuinen mies se on ja pärjää varmasti tuolla paremmin kuin yksikään teistä. :)
Ja Amandallahan on ainakin sen bestiksen mukaan poikaystävän tekele siviilissä ja silti nuohoutuu jonkun giggolon kanssa. Kaunis se nainen on, mutta ei nuohoutuisi.
että hän on ruotsinkielinen. Hirvittää kyllä miten tossa käy, kun Amanda ei tajua lopettaa sitä sylissä kiehnäämistä. Onneksi tuotanto on hieman jo puuttunut peliin päiväkirjahuoneessa.
että hän on ruotsinkielinen. Hirvittää kyllä miten tossa käy, kun Amanda ei tajua lopettaa sitä sylissä kiehnäämistä. Onneksi tuotanto on hieman jo puuttunut peliin päiväkirjahuoneessa.
tarkkojen kellonaikojen mukaan, mitä oli tehnyt Stefanin kanssa ja kysyttiin, että minkähänlaisen viestin Stefan on saanut näistä sylittelyistä ja silittelyistä.
Stefanilta taas kysyttiin, onko hän huomannut tai tullut ajatelleeksi, että talossa voi olla juonittelua.
Tätä ennen oli näytetty, kuinka Ben ja Salar juonittelivat Pesässä. Ben sanoi, että tarvittaessa Amanda saa helposti puhuttua Stefanin heidän liittoonsa.
Stefan on myös sinisilmäinen eikä huomaa nuoren tytön flirttiä.
Oikein kieli poskella odotan milloin Ben ja Amanda tanssii vaakamamboa ja miten Stefan siihen reagoi.
Toivottavasti kukaan tuosta ryhmittymästä: Ben, Amanda ja kumppanit ei pääse suoraan finaaliin (tai no: kenties sen jälkeen tekee virheitä ja pissi nousee päähän? ;)
on pelkkää mainosta sille räppärille. ei kukaan ole ikinä kuullutkaan siitä "Junosta", mutta nyt on. luulen, että ovat aman kanss avain kavereita ja tämä ns. seurustelu on keksitty julkisuustemppu räppärin uraa vauhdittaakseen. aika suuri osa nuorista tietää nyt, kuka juno on ja kuuntelee millaista musaa sillä on tarjota. ama ja juno jakavat tulot tasan myöhemmin. ei kai se jätkä olisi heti antamassa haastettelua seuraavana päivänä aman taloon mentyä, jos ei haluaisi julkisuutta bändiviritelmälleen. ama on feikki.
Huomaa että joillaikuilla ei ole mitään käsitystä suomenkielisestä räpäytyksestä. Ai että ihan bändiviritelmä...
Itseään täynnä se Amanda. Miksei voi olla nättejä tyttöjä joilla on terve itsetunto eikä tuollaisia ylikorostuneita egoja? Se Kätlin oli suloinen ja jalat maassa vaikka olikin kaunotar.
Perjantaina koosteessa Stefan ehdotti juhlijoille että bileet olisivat Amandan kunniaksi, ja tyttö vain säteili tästä. Kuka tahansa muu olisi edes hiukan nolostunut. Tai toppuuttelisi Stefania jo tuossa vaiheessa.
aiheuttaa vielä stefanissa jonkun mustasukkaisuusreaktion ja käy huonosti, kun stefan käy niiden kimppuun. yhdellä lyönnillä tuonkokoinen ukko saa hengen pois. aman kannattaisi olla varuillaan, mutta kun saa julkisuutta tuolla tavoin kiehnäämällä, niin jatkaa vaan.
ja Amanda on vähän otettu, kun oikea mies on hänestä kiinnostunut. Talossa kun ei ole oikeita miehiä juuri lainkaan.
Suomi ei taida olla Stefanin pääkieli, joten siksi heikko ulosanti. Miehestä muuten heti huomaa että on älykkö ja nautiskelija.
Hän on muuten yksi ainuita talossa, jolla on käytöstavat. Jännä että pelkäätte hänen raiskaavan??? Mies kun ei pitänyt laisinkaan alapääjutuista, joita muut viljelevät.
T: 11cm mies
Huomaa että joillaikuilla ei ole mitään käsitystä suomenkielisestä räpäytyksestä. Ai että ihan bändiviritelmä...
en ole tuon kirjoittaja, mutta arvasin, että joku "Junon" muka tunteva tulee tänne leveilemään, kuinka suuri artisti toi tuntematon räppäri on.
Suomessa on muitakin, kun sen naapurit ja koulukaverit, jotka ehkä sen tuntee. :D
Tulee karu pudotus. Mukava ja kiltti mies ei pärjää pelkällä luonteella jos vastakkainasettelu on noin radikaali..