Siis eikä!!!!!! Ei kai Stefan kyttää ja haaveile Amadaa???
Niin mukava mies kun onkin, niin nyt ei hyvin käy tuossa..=(
Säälittää!
Kommentit (51)
Salli mun nauraa :D
Vaikka olisi kuinka ruotsinkielinen, puhuisi sitten ruotsia. Tyhmä eli yksinkertainen se on. Suu auki toljottaa eteensä kuin vähä-älyinen.
Hän on pitänyt kännääjistä huolta ja jaksanut kuunnella empaattisesti Annikan teinitilitystä ja ottanut Minnaa huomioon paremmin kuin suurin osa asukkaista. Hyvät käytöstavat ja kohtelias, ei todellakaan mikään jälkeenjäänyt raiskaaja. Ihmeelllisiä mielikuvia joillekin herää ilmeisesti vain ulkomuodon perusteeella. Amanda nolaa itsensä, tekee itsestään huomionkipeän pellen. Huomaa, että tyttö kaipaa liehittelyä ja miesten huomiota. Nolo ämmä.
Itseään täynnä se Amanda. Miksei voi olla nättejä tyttöjä joilla on terve itsetunto eikä tuollaisia ylikorostuneita egoja? Se Kätlin oli suloinen ja jalat maassa vaikka olikin kaunotar. Perjantaina koosteessa Stefan ehdotti juhlijoille että bileet olisivat Amandan kunniaksi, ja tyttö vain säteili tästä. Kuka tahansa muu olisi edes hiukan nolostunut. Tai toppuuttelisi Stefania jo tuossa vaiheessa.
se Janica on just tuollainen suloinen tyttö. Ei tuo itseään esiin, jaj käyttäytyy kauniisti.
Joo, ne seksiesitykset on tosi vaatimattomia ja Suvin ja Annikan tahallinen kiusaaminen on hyvin kaunista.
Salli mun nauraa :D
Vaikka olisi kuinka ruotsinkielinen, puhuisi sitten ruotsia. Tyhmä eli yksinkertainen se on. Suu auki toljottaa eteensä kuin vähä-älyinen.
Onhan suurikokoinen ja kömpelö sellainen karikatyyri että piiretyissä sen helposti mieltää yksinkertaiseksi. Asia ei kuitenkaan ole yksinkertainen. Väitän että Stefan on yksi talon älykkäimmistä ihmisistä jo pelkän ikänsäkin puolesta. Sen lisäksi hänellä on selvästi hyvä sydän ja hienot käytöstavat.
t: 11cm mies
Salli mun nauraa :D Vaikka olisi kuinka ruotsinkielinen, puhuisi sitten ruotsia. Tyhmä eli yksinkertainen se on. Suu auki toljottaa eteensä kuin vähä-älyinen.
Onhan suurikokoinen ja kömpelö sellainen karikatyyri että piiretyissä sen helposti mieltää yksinkertaiseksi. Asia ei kuitenkaan ole yksinkertainen. Väitän että Stefan on yksi talon älykkäimmistä ihmisistä jo pelkän ikänsäkin puolesta. Sen lisäksi hänellä on selvästi hyvä sydän ja hienot käytöstavat. t: 11cm mies
Millä mittarilla ikä tuo lisää älykkyyttä? Älä nyt vaan kuvittele, että kun nyt olet tyhmä, olet 10 vuoden päästä älykäs ihan itsestään! :D
Itseään täynnä se Amanda. Miksei voi olla nättejä tyttöjä joilla on terve itsetunto eikä tuollaisia ylikorostuneita egoja? Se Kätlin oli suloinen ja jalat maassa vaikka olikin kaunotar. Perjantaina koosteessa Stefan ehdotti juhlijoille että bileet olisivat Amandan kunniaksi, ja tyttö vain säteili tästä. Kuka tahansa muu olisi edes hiukan nolostunut. Tai toppuuttelisi Stefania jo tuossa vaiheessa.
se Janica on just tuollainen suloinen tyttö. Ei tuo itseään esiin, jaj käyttäytyy kauniisti.
Joo, ne seksiesitykset on tosi vaatimattomia ja Suvin ja Annikan tahallinen kiusaaminen on hyvin kaunista.
Jos nuo pissikset kiusaantuvat, sehän on niiden oma häpeä. Janican tanssi on kaunista taidetta. Kateelliset ämmät pitäkööt läskinsä.
Itseään täynnä se Amanda. Miksei voi olla nättejä tyttöjä joilla on terve itsetunto eikä tuollaisia ylikorostuneita egoja? Se Kätlin oli suloinen ja jalat maassa vaikka olikin kaunotar. Perjantaina koosteessa Stefan ehdotti juhlijoille että bileet olisivat Amandan kunniaksi, ja tyttö vain säteili tästä. Kuka tahansa muu olisi edes hiukan nolostunut. Tai toppuuttelisi Stefania jo tuossa vaiheessa.
se Janica on just tuollainen suloinen tyttö. Ei tuo itseään esiin, jaj käyttäytyy kauniisti.
Joo, ne seksiesitykset on tosi vaatimattomia ja Suvin ja Annikan tahallinen kiusaaminen on hyvin kaunista.
Jos nuo pissikset kiusaantuvat, sehän on niiden oma häpeä. Janican tanssi on kaunista taidetta. Kateelliset ämmät pitäkööt läskinsä.
Janican käytöstä, siihen en puutu millaisia ihmisiä härnäämisen kohteet ovat. Korostan vielä että mielestäni Janica on hyvää telkkaria ja pelaa tuota peliä oikein. Mutta turha häntä on enkeliksi ja kiltiksi kehua, sellaisesta ei ole näyttöä.
Ei kai Stefan luule voivansa kilpailla Benin kanssa Amandasta?
se Janica on just tuollainen suloinen tyttö. Ei tuo itseään esiin, jaj käyttäytyy kauniisti.