Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on rumempi, arpi vai tatuointi? Kannattaako arpi piilottaa tatuoinnilla?

Vierailija
22.06.2024 |

Minulla on ruma leikkausarpi melko näkyvällä paikalla olkavarressa. Olen nähnyt kauniita arpien peittotatuointeja, mutta tatuointi ei oikein sovi tyyliini. Toisaalta leikkausarpi jossa selkeät tikkien jäljet ei ole myöskään kaunis ja naisellinen. Mielipiteitä? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin piilota tatu arvella

Vierailija
2/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat ällöjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tatska niin ei häiritse enää. Monet tekee näin.

Vierailija
4/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu arvesta.

Kerran näin tatskan, missä tikkien jäljet oli piilotettu vetoketjutatskalla, ja se oli hauska.

Mutta vaatii mielikuvitusta, miten vaikkapa paloarvesta saa ruusun. Pitää olla hyvä artisti.

Vierailija
5/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt myös peittotatuointeja, joilla vain maskeerataan arpi piiloon, entä sellainen? 

Vierailija
6/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on aina rumia. Arvet sen sijaan kuuluu elämään eikä rumenna ketään.

Vierailija
7/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on arpia kasvoissa. Ei tulisi mieleenkään tatuoida mitään niiden päälle. Arvesta saa mahdollisimman huomaamattoman kun käyttää vuoden silikoniteippiä arven päällä. Se vähentää keloidin muodostumista.

Vierailija
8/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siten miten itse haluat. Mieti haluatko itse arven piiloon vai onko se ihan ok, olisiko tatuointi sinusta kiva vai ei ja millainen jne. Älä välitä muiden mielipiteistä. Tällä foorumilla ainakin tatuoinit haukutaan aina maanrakoon.

Vierailija
9/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet tulevat elätystä elämästä. Tatuoinnit ovat... en edes tiedä, huomionhakuisuutta?

Kävisit edes muutaman kerran jonkun psykologin juttusilla, ennen kuin päätät mitään. Voisi olla hyvä jutella jonkun kanssa, joka osaa esittää oikeanlaisia kysymyksiä ja saada sinut ajattelemaan. Ehkä opit arvostamaan arpea tai edes hyväksymään sen. Ehkä päätät piilottaa sen. Mutta älä hätiköi sen päätöksen kanssa, vaan etsi ensin vastaus siihen, miksi se arpi sinua vaivaa. Miksi et osaa hyväksyä itseäsi?

Vierailija
10/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi on ok. Tatuoinnit ovat aina rumia. Eli itse pitäisin ehdottomasti arven, enkä edes harkitsisi tatuointia siihen.

Vierailija
11/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu arvesta.

Kerran näin tatskan, missä tikkien jäljet oli piilotettu vetoketjutatskalla, ja se oli hauska.

Mutta vaatii mielikuvitusta, miten vaikkapa paloarvesta saa ruusun. Pitää olla hyvä artisti.

Taiteilija.

Vierailija
12/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä ja arpi on vain arpi

Vierailija
13/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi: henkilö on ollut vankilassa, myynyt itseään ja käyttänyt huumeita.

Arpi: henkilö on selvinnyt hengissä vakavasta sairaudesta / onnettomuudesta.

Vierailija
14/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi antaa sinusta ainakin fiksumman kuvan kuin tatuointi, näin se vaan menee

Vierailija
15/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin oma nahka arpineen kuin jotain töhryjä.

Vierailija
16/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nähdä arpia jotenkin rumina. Ymmärrän kyllä että omassa kehossa se voi harmittaa mutta sanoinpa silti. Tulee vaan mieleen jotain "mitäköhän on käynyt" ja sitten unohtaa koko sen arven. 

Vierailija
17/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi aiheuttaa myötätuntoa ja sääliä.

Tatuointi aiheuttaa myötähäpeää ja inhoa.

Vierailija
18/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota tatuointia jos ne ei ole sun juttu, kadut aivan varmasti. Sama kuin joutuisi käyttämään jotain isoa korua mikä ei sovi yhtään omaan tyyliin.

Vierailija
19/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvissa ole mitään vikaa. Itselläni on masussa umpparileikkauksen jäljiltä, ja pidän sitä nättinä. On ollut siinä yli puolet elämästäni. Kun näen muilla arpia mietin aina että mistäköhän ne on tullut. Se jotenkin tekee ihmisen elämäntarinasta jännemmän. En tietysti mene utelemaan ihmisiltä jos ei itse ota asiaa puheeksi, mutta en siis pidä niitä mitenkään rumina tai piilotettavina juttuina. Jokainen toki tekee omat valintansa. Jos sinulla on joku kiva tatuointi-idea, niin mikäpä siinä.

Vierailija
20/44 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota tatuointia jos ne ei ole sun juttu, kadut aivan varmasti. Sama kuin joutuisi käyttämään jotain isoa korua mikä ei sovi yhtään omaan tyyliin.

Niin, ja sellaista korua, jota ei voi riisua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan