Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei ole kuin 50 euroa haalariin niin kannattaako ostaa käytetty Reimatec? Vai uutena H&M-haalari?

Vierailija
09.09.2011 |

Onko käytetyissä haalareissa enää sitä lämmönpitokykyä? Siis siistin ostaisin tietenkin jos ostaisin käytetyn. Mutta pitääkö ne enää lämpöä? Pitäisikö lämpöä paremmin H&M uutena ostettu 50 euron haalari?



Kumman ostaisit? Käytetyn Reimatecin saisi noin 30 eurolla, uuden H&M 49 eurolla!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KappAhlin haalari -25% alekupongilla! Ovh.69.90€.

Tai sitten Ellokselta -50% alella, tosin tänä vuonna ei kovin nätti malli...Viime vuonna molemmilla oli elloksen haalarit ja hyvin pelittivät!

Vierailija
22/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa CityMarketeista ja esim. Tokmannista tai Robin Hoodista. Ja hyvin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se REIMATEC kun ei ole paras mammat maksavat 50€ REIMATEC lisää... ;)

Vierailija
24/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma. Kyllä sen haalarin saa lämpimäksi villa-kerratsolla ja kunnon sisäkerrosvaatteilla.



Vedenpitävyys on suurempi ongelma suomen talvessa. Vai kenen kotiseudulla miinuskelit kestää koko talven? Eteläsuomessa on loskaa yli puolet talvesta. Haalarin pitää olla kestävä ja vedenpitävä. Jospa lindexistä löytää ihan ok haalareita pienille lapsille. Villakerrasto alle niin lämpö pysyy sisällä ja vesi ulkona.

Vierailija
25/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elloksen haalareista on vedenpitävä?

Vierailija
26/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ellos.fi/dv/30-Paallysvaatteet-Haalarit/_/N-fugZ1z141xe?Nr=3…



ja käytät ton 40 % alen, niin sat vielä rukkaset ja myssynkin viiteenkymppiin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ellos.fi/dv/30-Paallysvaatteet-Haalarit/_/N-fugZ1z141xe?Nr=3… aikaisempi on vain vettähylkivä, tämä vedenkestävä! Ja koodilla 0743 pitäisi saada -50%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan aina esikoiselle Reimatec, nuorempi pitää ne kaikki. Ovat vielä hyväkuntoiset ja siistit. Ei tulisi mieleenkään, että ostaisin samaan hintaan molemmille uudet halvat. Myrkkyjäkin niissä halvoissa tekstiileissä on enemmän, ja on ekologisempaa kierrättää.

Vierailija
30/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsenhankintaa ottanut huomioon, että sulla ei ole varaa ostaa ees kunnon vaatteita??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecien hinnassa on puolet ilmaa. Ihan älytöntä rahastusta, niinkuin moni muukin "laatuhaalari". Samanlaista laatua saa esim. Lassieissa, ja näiden kahden välillä lämpimyysero on Lassien hyväksi. Reimatecit ei ole mitään paukkupakkasten haalareita.



En missään nimessä menisi ostamaan käytettyä reimateciä, polvista se menee kuitenkin puhki alta aikayksikön (oli mikä tahansa merkki). Uusi on aina uusi.

Vierailija
32/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalin haalarit maksaa 69 e. Ei kovin halpaa!


tuon -25% alen kanssa 52,40€! Klubin jäsenet saa noita kuponkeja kokoajan ja jos ei ole jäsen niin liittymällä taitaa saada tuon saman alen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki on ollut sisaruksilla käytössä 2,5 vuotta ja se on pesty kurakeleillä kymmeniä kertoja. Pitää edelleen vettä eikä eroa laadultaan mitenkään Reimatecistä.

Reimalta en enää osta kuin takkeja, koska haalarit/housunpolvet kuluvat muutamassa kuukaudessa, eivätkä pidä vettä.



Eli mä voisin noista kahdesta itse valita H&M:n haalarin.

Muita mahdollisuuksia voisi olla jostain tarjouksesta Lassietec, Remu tai Jonathan. Tai sitten peruslassie, jos tykkää kuravaatteiden kanssa askarrella.

Vierailija
34/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina käytetyinä lapsille vähän paremmat haalarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena 69e,mutta jos kuuluu Kappiksen clubiin tulee joka kk kotiin -25% kuponki. Jos menee ostamaan,eikä vielä kuulu,saa alennuksen liittyessään,hintaahan jää silloin n.52e.

Vierailija
36/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin LassieTec-haalareita. Kestävät kovaa kulutusta.



Vierailija
37/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin kassalla oli laatikossa niitä kuponkeja, joilla sai alennusta leluista ja vaatteista, ihan itse olisi pitänyt ottaa kupongit.



Vedenpitävän haalarin valitsisin, vaikka kalliimpaan hintaan. Ei sen tarvi olla just reimatec, vaihtoehtoja löytyy edullisemmistakin mm. Minymo on lämmin ja pitää vettä, alesta viimevuotinen malli varmasti alle 50.

Vierailija
38/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena ostin sellaisen 3 v. pojalleni, mutta palautin, koska se oli todella hankala pukea, poika ei saanut itse millään jalkoja lahkeista läpi, kun siellä oli niin monta kerrosta kaikenmaailman resoria ja lumipussia...

Vierailija
39/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk.koht hirvittää, mitä käytetystä haalarista maksetaan. ja joo, oon semmonen mamma joka maksaa 50e ylimääräistä reimatecista, josta aiemmin joku kirjoitti :) oikeasti ostan kyllä toppaa usein alesta, harvoin normihinnoilla. ja jos tärkeintä ei ole uusimmat kuosit, niin huippuhaalareita saa -40%, joskus jopa -70%.



mutta ennemmin maksan uudesta ja muhkeasta haalarista, kuin käytetystä, haalistuneesta ja muutenkin kulahtaneesta haalarista. myyn huutiksessa ja kirppareilla lasteni hyväkuntoisia vaatteita, ja kyllä ihmisten maksamat summat joskus ihan oikeasti ihmetyttää. itse en koskaan maksaisi niin paljoa, lähes uuden hintaa vanhasta.

Vierailija
40/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvi olla just reimatec, vaihtoehtoja löytyy edullisemmistakin mm. Minymo on lämmin ja pitää vettä, alesta viimevuotinen malli varmasti alle 50.

toppahaalareita alesta.