Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auta mua ostamaan hyvät hanskat 1.5 v tytölle!

Vierailija
17.09.2011 |

Heippa kaikki hanskoista tietävät!Kauan odotettu tyttömme tarvii nyt hyvät syksy-ja talvihanskat!Koska aikaa on kulunut yli 10 v edellisestä lapsesta,on valikoima aivan eri luokkaa nykyään!Kaipaan suosituksia!Kiitos!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetskari hanskan sivussa helpottaa pukemista.

Vierailija
2/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskojen tulee olla sopivat. 0-koko on varmasti hyvä.Usein näkee että hanskoihin ostetaan "kasvuvaraa" tai koko suoraan lapsen iän mukaan. 3-vuotias poikani käyttää koon 1 hanskoja, vaikka on ihan tavallisen kokoinen. Parhaat hanskat on musta sellaset, jossa on tarranauha ranteen ympärillä. Tarran ansiosta hanskat pysyy kädessä. Lassietec on ollu hinta-laatu suhteeltaan ainakin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vielä muita vinkkejä,merkeistä,materiaaleista ym.??

t.ap

Vierailija
4/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on reimatecin pinkit rukkaset. Kestää aika hyvin vettä, mm kuralätäkköleikit on kestänyt, on kevyesti topatut, vetskari sivussa ja tarranauha jonka voi kiristää ranteessa.

Vierailija
5/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.AP

Vierailija
6/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää hyvin vettä ja talvirukkaset on oikeasti lämpimiä. Ja kun hinta on vain n. 7e, niin niitä raaskii ostaa useammatkin.



Meillä ei muita rukkasia ole käytetty sen jälkeen, kun noita kokeiltiin. Aikanaan maksoin Reimateceistä lähemmäs 30e ja ne oli tosiaan kylmät, vettä eivät pitäneet yhtään Jonathaneita paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.ap

Vierailija
8/8 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä läpi, kun niitä on muutaman kerran pesty:( Parasta onkin ostaa helposti puettavat ja hyvin käteen istuvat edulliset käsineet, joko ohuemmat tai paksummat, ja laittaa niihin tarpeen mukaan villalapaset tai kahdet alle, jos on kova pakkanen. Villa lämmittää märkänäkin ja niitä on helppo pestä pesukoneessakin.



Kokemusta on omasta lapsuudestani ja nyt omien lastenkin kanssa. Ei ole enää lapsillanikaan koskaan kylmät kädet, kun luovuin hölmöistä ja hintavista käsineistä, jotka lupasivat liikoja!



T: Kolmen äiti. Nuorin on minullakin 1,5 v.