Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero edessä, vaimo varastanut lapselle säästettyä rahaa.

Vierailija
27.10.2022 |

Olen tällä hetkellä erittäin vihainen ja en saa tuota akkaa ulos asunnosta, viimeinen pisara oli kun on tuhlannut lapsen rahoja.

Aikoinaan vaimoni muutti minun asuntooni ja ei ole ikinä osallistunut mihinkään asumiskuluihin, aina on ollut jotain parempaa käyttöä rahoilleen. No minä olen kiltisti maksanut kaiken.

Töihin hän ei missään nimessä halunnut mennä ennenkuin lapsi täytti kolme, ei vaikka minä olin kotona ja sanoin että voin etätöiden aikana kyllä hoitaa lapsen niin ettei hänen hoitopäivänsä olisi pitkät.

Ilmoitin kesän alussa haluavani eron ja toivoin että hän etsisi itselleen asuntoa.
Nyt kun sopiva asunto löytyi alkoi kiukuttelu rahasta, sanoin että voidaan siirtää lapselle tarkoitetulta säästötililtä takuurahat ja maksetaan ne sinne sitten puoliksi takaisin.

Tili on minun nimellä mutta pankkitunnuksia on pidetty lipaston laatikossa että sieltä voi sitten siirtää omalle tililleen aina kun tarve ostaa lapselle jotain (lapsen lapsilisä mm. Menee sinne)

Kun kävin tilillä huomasin että vaimoni on sieltä siirtänyt useamman tuhannen kesän aikana omalle tililleen.

Olen niin raivoissani tästä varkaudesta että tekis mieli heittää akka pellolle samantien, minkälainen äiti varastaa lapsensa rahoja🤬 ??

Miten saan tuon ämmän ulos elämästäni kun nyt ei ole varaa edes takuuvuokraan kun hän on tuhlannut kaiken.

Kommentit (198)

Vierailija
1/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvauvan mielikuvitusvaimo, osa 25 600

Vierailija
2/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no se on sun ongelma. Onnea ja menestystä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus poliisille, varaudu siihen että joudut kasvattamaan lapsen yksin, varkaita ei liiemmin oman lapsen etu kiinosta.

Terv. Mies

Vierailija
4/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarkkoja ollaan niin ei kyseessä ole varkaus. Tili on sinun nimissäsi, ei lapsen. Tunnarit on sinun ja vaimon saatavilla. Et voi todistaa kuka teki tilisiirron tililtäsi vaimon tilille. Itse asiassa sinä olet ollut huolimaton, kun olet säilyttänyt tunnarit muiden saatavilla. Tarinan opetus: tili olisi pitänyt olla lapsen nimissä.

Vierailija
5/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin rikosilmoituksen. Ja sitten alkaisin hakemaan häätöä, määräisen myös tietyn hintaisen vuokran vaimolle jonka joutuu maksamaan niin kauan kuin siellä asustelee

Vierailija
6/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vain yhtäkkiä muutti asuntoosi etkä voinut sille mitään? Samoin et voinut sillekään mitään että lapsi vain syntyi?

Ehkä aloittaisin ihan ensin siitä omanelämänhallinnasta.

Vierailija
7/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tarkkoja ollaan niin ei kyseessä ole varkaus. Tili on sinun nimissäsi, ei lapsen. Tunnarit on sinun ja vaimon saatavilla. Et voi todistaa kuka teki tilisiirron tililtäsi vaimon tilille. Itse asiassa sinä olet ollut huolimaton, kun olet säilyttänyt tunnarit muiden saatavilla. Tarinan opetus: tili olisi pitänyt olla lapsen nimissä.

Kyse nimenomaan on varkaudesta jos menee toisen tilille ja siirtelee sieltä rahaa omalle tililleen.

Vierailija
8/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatia ei taida olla vahva alueesi? Et taida edes tietää, mitä sana tarkoittaa? Tällaisessa ahdistavassa elämäntilanteessa olevalle ihmiselle ei puhuta noin.

Toivottavasti kukaan ei joudu elämään sinun kanssasi.

Vierailija
9/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla ap olisi kahdet pankkitunnukset. Itselläsi ja lipaston laatikossa. Höpö, höpö.

Vierailija
10/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse nimenomaan on varkaudesta jos menee toisen tilille ja siirtelee sieltä rahaa omalle tililleen.

Ja miten todistat kuka kirjautui pankkiin ja siirsi rahaa? Tili on miehen nimissä joten tunnarit on miehen nimissä. Silloin voi olettaa, että mies itse siirsi tililtään rahaa vaimon tilille.

Netti on täynnä näitä tapauksia. Ei ole perusteita nostaa rikossyytteitä.

Ihan elämän perusasia tämä on. Omat pankkitunnukset pidetään salassa AINA.

Vierailija
11/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo vain yhtäkkiä muutti asuntoosi etkä voinut sille mitään? Samoin et voinut sillekään mitään että lapsi vain syntyi?

Huoh, onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa?

Ei, vaino ei muuttanut yhtäkkiä, vaan ihan yhteisestä sopimuksesta, kun hänen oma silloinen vuokra-asuntonsa myytiin.

Lapsi oli molemmille yllätys, mutta hyvä sellainen, ei siitä ole sanomista.

Mun elämänhallinta on ihan tasapainossa kun pääsen tuosta riippakivestä eroon joka ei osaa maksaa laskuja, ei säästää, tuhlaa kaikki rahansa ja nyt vielä varasti lapsenkin rahat.

Ap

Vierailija
12/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sosiaalitoimi auttaa, entä sukulaiset? Vaimosi on hirviö, ja on hyvä, että pääset hänestä nyt eroon. Tavalla tai toisella se onnistuu. Mutta vaimosi voi olla lokkivaimo, ja sellaiset pitävät kynsin hampain kiinni siitä reviiristä, jonka ovat onnistuneet hankkimaan. Varaudu pitkään taistoon ja ole määrätietoinen. Sinä olet tässä oikeassa.

Vierailija
13/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sika äiti.

Meillä teki ex-mies tuota. 

Vierailija
14/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmotusta vaan.

Ja jos kirjat on jo muutettu jne. niin voit myös sarjottaa lukot uudestaan sillä aikaa kun varasteleva nainen on jossain muualla.

Jos oikein hyvin asian selvität lukkosepälle, se pistää laskun sille naiselle.

Vierailija
15/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatia ei taida olla vahva alueesi? Et taida edes tietää, mitä sana tarkoittaa? Tällaisessa ahdistavassa elämäntilanteessa olevalle ihmiselle ei puhuta noin.

Olen itse kokenut helvetillisen avioeron missä ex-mies yritti viedä yhteistä varallisuutta. En leiki raha-asioilla enää ikinä, olen läksyni oppinut valitettavasti julmemman kautta. Empatiaa minulta löytyy, mutta talouteni pidän käsissäni hautaan asti enkä jaa raha-asioitani kenenkään kanssa enää ikinä.

Ap joutuu nyt valitettavasti kokemaan saman ja oppimaan kantapään kautta.

Vierailija
16/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimolla alko-ongelma tai peliriippuvuusa? En keksi muita syitä lapsen rahojen varastamiseen. Harva nainen kykenee sellaiseen moraalittomuuteen.

En muuten olisi niinkään varma siitä, että lapsi oli vahinko vaimollesi...

Vierailija
17/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvauvan mielikuvitusvaimo, osa 25 600

Vierailija kirjoitti:

Niin, no se on sun ongelma. Onnea ja menestystä!!

Jos tilanne olisi se että mies olisi varastanut lapseltaan niin hyppisitte seinillä minkä haukkumiselta ehtisitte.

Melko reilua. Eikö.

N40

Vierailija
18/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kokenut helvetillisen avioeron missä ex-mies yritti viedä yhteistä varallisuutta. En leiki raha-asioilla enää ikinä, olen läksyni oppinut valitettavasti julmemman kautta. Empatiaa minulta löytyy, mutta talouteni pidän käsissäni hautaan asti enkä jaa raha-asioitani kenenkään kanssa enää ikinä.

Ap joutuu nyt valitettavasti kokemaan saman ja oppimaan kantapään kautta.

Ja sinun hommasi on vääntää veistä lihassa julmalla syyllistävällä viestillä? Joissakin ei inhimillisyys alka kasvaa edes omien kokemusten kautta.

Vierailija
19/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa?

Ei, vaino ei muuttanut yhtäkkiä, vaan ihan yhteisestä sopimuksesta, kun hänen oma silloinen vuokra-asuntonsa myytiin.

Lapsi oli molemmille yllätys, mutta hyvä sellainen, ei siitä ole sanomista.

Mun elämänhallinta on ihan tasapainossa kun pääsen tuosta riippakivestä eroon joka ei osaa maksaa laskuja, ei säästää, tuhlaa kaikki rahansa ja nyt vielä varasti lapsenkin rahat.

Ap

Olisit hoitanut asiasi paremmin. Olisit jo hänestä erossa. Jos ei halua että vaimo käyttää ja siirtää sun rahoja johonkin ei pidä antaa siihen tilaisuutta. Tyhmässtä päästä kärsii koko ruumis (=elämänlaatu).

Vierailija
20/198 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten todistat kuka kirjautui pankkiin ja siirsi rahaa? Tili on miehen nimissä joten tunnarit on miehen nimissä. Silloin voi olettaa, että mies itse siirsi tililtään rahaa vaimon tilille.

Netti on täynnä näitä tapauksia. Ei ole perusteita nostaa rikossyytteitä.

Ihan elämän perusasia tämä on. Omat pankkitunnukset pidetään salassa AINA.

Vaimo on myöntänyt ottaneensa rahat, ja toisekseen rahat eivät myöskään ole minun siksi pankkitunnukset olivat molempien käytössä.

Oma henkilökohtainen tili on vain minun käytössäni.

Lapseltaan hän varasti, ei minulta. En aio rikosilmoitusta tehdä mutta lapsi tulee kyllä aikoinaan saamaan tiedon tästä..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi