On meidän teinillä pokkaa.
Alkuvuodesta jäi kiinni ekan kerran alkoholista, toukokuun lopulla toisen kerran pikku hiprakassa ja viikko sitten kunnon sekoilu kaverinsa kanssa, kaveri aika huonossa kunnossa.
Nyt esitti aivan pokkana että on menossa ensi viikolla "Sarin" mökille yöksi.
Kun kerroin ettei onnistu kysymys oli miksei muka. Ja että homma kusahtaa ellei hän pääse. Jaa, oliskohan pitänyt miettiä etukäteen mitä tekee.
Ikää ihan kokonaiset 15v
Mä en pysty luottamaan yhtään=(
Kommentit (4)
Tuo on lapsi vielä ja kontrolli pelaa, varsinkin kun se on ollut tarpeen. Tiedä miten kaverinkin olis käynyt ellen olisi ollut epäluuloinen ja tsekannut kuntoa
kakkonen puhuu soopaa.
ihan oikein teit.laps ton ikänen tottatotisesti on. voimia pysyä tiukkana!
Joku siellä hukkuu tai puukottavat toisensa.
päässy jo kunnon vauhtiin tuon juomisen kanssa. ei siinä enää kiellot auta. anna mennä ei tuo nyt enää mikään lapsikaan ole