Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On meidän teinillä pokkaa.

Vierailija
29.07.2011 |

Alkuvuodesta jäi kiinni ekan kerran alkoholista, toukokuun lopulla toisen kerran pikku hiprakassa ja viikko sitten kunnon sekoilu kaverinsa kanssa, kaveri aika huonossa kunnossa.

Nyt esitti aivan pokkana että on menossa ensi viikolla "Sarin" mökille yöksi.

Kun kerroin ettei onnistu kysymys oli miksei muka. Ja että homma kusahtaa ellei hän pääse. Jaa, oliskohan pitänyt miettiä etukäteen mitä tekee.

Ikää ihan kokonaiset 15v

Mä en pysty luottamaan yhtään=(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässy jo kunnon vauhtiin tuon juomisen kanssa. ei siinä enää kiellot auta. anna mennä ei tuo nyt enää mikään lapsikaan ole

Vierailija
2/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on lapsi vielä ja kontrolli pelaa, varsinkin kun se on ollut tarpeen. Tiedä miten kaverinkin olis käynyt ellen olisi ollut epäluuloinen ja tsekannut kuntoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen puhuu soopaa.



ihan oikein teit.laps ton ikänen tottatotisesti on. voimia pysyä tiukkana!

Vierailija
4/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siellä hukkuu tai puukottavat toisensa.