Jos ei ole kuin 50 euroa haalariin niin kannattaako ostaa käytetty Reimatec? Vai uutena H&M-haalari?
Onko käytetyissä haalareissa enää sitä lämmönpitokykyä? Siis siistin ostaisin tietenkin jos ostaisin käytetyn. Mutta pitääkö ne enää lämpöä? Pitäisikö lämpöä paremmin H&M uutena ostettu 50 euron haalari?
Kumman ostaisit? Käytetyn Reimatecin saisi noin 30 eurolla, uuden H&M 49 eurolla!
Kommentit (60)
Tai sitten ciraftecin.
Neljällä lapsella hyviksi koettu. Yksi reimatec on ollut, enkä eroa huomannut muussa kuin hinnassa.
aina vedenpitävän haalarin? Minunkin pitäisi tässä 2-vuotiaalle hankkia toppahaalari, mutta mietin että tarvitsenko sitä ominaisuutta että olisi täysin vedenpitävä. Olen täältä ainakin saanut sen käsityksen, että päiväkodissakin laitetaan kuitenkin ne kurikset siihen päälle, oli haalari sitten vedenpitävä tai ei.
joka oli sillåä -25% alella sen 52e. Ehdottomasti suosittelen sitä!! Jollet ole vielä jäsen, liity kassalla niin saat sen alen.
Käytettyä en ostaisi koska et voi tietää miten se on pesty eli pitääkö vielä vettä.
niin laadullisista, ekologisista kuin aatteellisistakin syistä, mutta maksaisin siitä kympin, korkeintaan 15e. Ihan älyttömiä nämä nykyiset "kirpparihinnat" varsinkin netissä! Kuka olisi mummonmarkkoina maksanut satasia KÄYTETYSTÄ haalarista??! Kyllä se reimatecinkin polvi kuluu puhki, vaikka kestääkin aika hyvin.. Niin ei, mammat pyytää neljää-viittäkymppiä käytetystä haalarista käyttöjälkineen ja kun niille tarjoaa sitä kymppiä niin loukkaantuvat. No eihän siinä mitään, ei se kuulemma ole tyhmä joka pyytää.. mutta ihmettelen mistä ostaja(t) löytyy, löytyy ne sit kai lopulta jostain(?) Ostan sitten mieluummin uuden reimatecin alkuperäishintaan. Mutta noista esitetyista vaihtoehdoista valitsisin uuden halpishaalarin kuin että maksaisin useita kymppejä käytetystä haalarista. Hei se on KÄYTETTY!!
http://vahankaytetty.fi/ulkovaatteet/haalarit/toppahaalari-muu-merkki-koko-100.html pitää käytetyt lämpöä samanlailla kuin uuetkin
Mutta löytyyhän niitä reiman enstexpukuja tuolla hinnalla uutenakim kuk katsoo tarjouksesta.
mieltä kuin edellinen, mutta korostan sitä, että monikaan ei pyydä haalarista useita kymppejä, vaan niistä väkisin maksetaan :)
olen myynyt huuto.netissä käytettyjä haalareita, joille lähtöhinnaksi laitan sen 10e. parhaiten olen saanut 80e, yleensä 40-60e per haalari. siinä ei kauheasti jää hintaa haalarille meidän käytön ajaksi, muutama kymppi.
mieltä kuin edellinen, mutta korostan sitä, että monikaan ei pyydä haalarista useita kymppejä, vaan niistä väkisin maksetaan :)
olen myynyt huuto.netissä käytettyjä haalareita, joille lähtöhinnaksi laitan sen 10e. parhaiten olen saanut 80e, yleensä 40-60e per haalari. siinä ei kauheasti jää hintaa haalarille meidän käytön ajaksi, muutama kymppi.
sais olla reimateciä, ne on hyviä laadultaan mutta kamalan tylsiä kuoseja vaan.. oisko kellään jotain värikästä pojalle, hyvää kympillä ja kokoa 92?? :)
t.se jonka kanssa olit samaa mieltä
ei oo sitä kokoa just nyt myyntiin menossa, meidän nuorimmainen käyttää ens talvena samaa kokoa.
ei oo sitä kokoa just nyt myyntiin menossa, meidän nuorimmainen käyttää ens talvena samaa kokoa.
ostaisin silti vaikka ne kuriksetkin vedettäisiin päälle. Eikä ne enää kaikissa pk:ssa vedä! Jos vain muistaa kertoa et se puku on vedenkestävä ja lisäksi,pakkasellakin on vedenkestosta hyötyä,jäätnyttä vettähän se on lumikin,haalari kastuu kuivuessaan ehkä hieman (siis roikkuessaan) ulkopuolelta muttei sisältä.
Ja jäähän aikalailla pukua sinne kuristen ulkopuolellekkin,hihat yms
2-5 vuotiailla lapsilla. Oli tosi hyvä ostos. Koskaan ei ollut läpimärkä tai kylmä ja kesti siistinä ja ehjänä koko talven. On ollut Reimatecciäkin, sekin oli hyvä. Mutta ehkä ottaisin sen uuden H&M:n. Lämpimämpi kun on uus. Vesi/ loskakelillä kurikset sitten siihen päälle.
mutta nyt kun sain siskolta reimatecin niin katsotaan sitä sitten.
on muuten hyvä! ainut vaan, että kuosit tosi tylsiä. mutta ominaisuudet ehkä jopa parempia kuin reimatecissä (polvet ei kulu samalla tavalla, ei saumoja lahkeiden sisäpuolella...)
terv.se reimatecin kauppaaja
Läheskään kaikki mallit ei hivele silmää, mutta ainakin pojille voi löytyä ihan Ok perusmalleja. Greenhillit kestää kulutusta ja pitää vettä hyvin!
Tarjouksessa olsin saanut Luhdan haalarin samaan hintaan (normi 69€) tai Luhdan "astetta paremman" 55€ (norm 79€), mutta Lassien malli oli pojalleni parempi, enemmän tilaa topata alle. Muut haalarit olivat kalliimpia, mutta toisaalta myyjä sanoi, että malleja on tulossa vielä paljon lisää.
Eli etköhän löydä 50€:lla uuden haalarin muualtakin kuin H&M:ltä (jonka haalareista en kommentoi mitään kun ei ole mitään kokemusta).
Käytetty Reimatec.. Jo pelkkä ajatus värisyttää. Lassiessa on vahvat kankaat, ja on lämmin haalari.
että ostettiin nyt sillä 25% alella talvihaalarikin. Tuntui hieman jäykemmältä (mm kauluksen kohdalta) kuin n 170 euron hintainen merkkihaalari, mutta muuten oikein mukavalta ja joustavalta.
KappAhlin haalari -25% alekupongilla! Ovh.69.90€.
Tai sitten Ellokselta -50% alella, tosin tänä vuonna ei kovin nätti malli...Viime vuonna molemmilla oli elloksen haalarit ja hyvin pelittivät!
Mitoitus on vaan vähän nafti, erit pitkäselkäisille ottaisin muita mitoituksia yhtä isomman koon.
Meillä on käytetty ja siisti Reimatec (10€) ja sit noi Elloksen 40 €.
Minkäikäinen on lapsi? Onko pk:ssa? Nääkin vaikuttaa aika lailla siihen, miten tekninen vaate pitää olla.
kyllä päälleen ku kerran pari näytettiin et miten.
Onhan siinä lumilukot hihoissa,mutta sitä parempi se olikin sitten ulkona,lämmin ja todella kestävä ja pitää mitä tahansa kosteutta