Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ei ole kuin 50 euroa haalariin niin kannattaako ostaa käytetty Reimatec? Vai uutena H&M-haalari?

Vierailija
09.09.2011 |

Onko käytetyissä haalareissa enää sitä lämmönpitokykyä? Siis siistin ostaisin tietenkin jos ostaisin käytetyn. Mutta pitääkö ne enää lämpöä? Pitäisikö lämpöä paremmin H&M uutena ostettu 50 euron haalari?



Kumman ostaisit? Käytetyn Reimatecin saisi noin 30 eurolla, uuden H&M 49 eurolla!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä päälleen ku kerran pari näytettiin et miten.



Onhan siinä lumilukot hihoissa,mutta sitä parempi se olikin sitten ulkona,lämmin ja todella kestävä ja pitää mitä tahansa kosteutta

Vierailija
42/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ciraftecin.



Neljällä lapsella hyviksi koettu. Yksi reimatec on ollut, enkä eroa huomannut muussa kuin hinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vedenpitävän haalarin? Minunkin pitäisi tässä 2-vuotiaalle hankkia toppahaalari, mutta mietin että tarvitsenko sitä ominaisuutta että olisi täysin vedenpitävä. Olen täältä ainakin saanut sen käsityksen, että päiväkodissakin laitetaan kuitenkin ne kurikset siihen päälle, oli haalari sitten vedenpitävä tai ei.

Vierailija
44/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli sillåä -25% alella sen 52e. Ehdottomasti suosittelen sitä!! Jollet ole vielä jäsen, liity kassalla niin saat sen alen.



Käytettyä en ostaisi koska et voi tietää miten se on pesty eli pitääkö vielä vettä.

Vierailija
45/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laadullisista, ekologisista kuin aatteellisistakin syistä, mutta maksaisin siitä kympin, korkeintaan 15e. Ihan älyttömiä nämä nykyiset "kirpparihinnat" varsinkin netissä! Kuka olisi mummonmarkkoina maksanut satasia KÄYTETYSTÄ haalarista??! Kyllä se reimatecinkin polvi kuluu puhki, vaikka kestääkin aika hyvin.. Niin ei, mammat pyytää neljää-viittäkymppiä käytetystä haalarista käyttöjälkineen ja kun niille tarjoaa sitä kymppiä niin loukkaantuvat. No eihän siinä mitään, ei se kuulemma ole tyhmä joka pyytää.. mutta ihmettelen mistä ostaja(t) löytyy, löytyy ne sit kai lopulta jostain(?) Ostan sitten mieluummin uuden reimatecin alkuperäishintaan. Mutta noista esitetyista vaihtoehdoista valitsisin uuden halpishaalarin kuin että maksaisin useita kymppejä käytetystä haalarista. Hei se on KÄYTETTY!!

Vierailija
46/60 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/60 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta löytyyhän niitä reiman enstexpukuja tuolla hinnalla uutenakim kuk katsoo tarjouksesta.

Vierailija
48/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä kuin edellinen, mutta korostan sitä, että monikaan ei pyydä haalarista useita kymppejä, vaan niistä väkisin maksetaan :)



olen myynyt huuto.netissä käytettyjä haalareita, joille lähtöhinnaksi laitan sen 10e. parhaiten olen saanut 80e, yleensä 40-60e per haalari. siinä ei kauheasti jää hintaa haalarille meidän käytön ajaksi, muutama kymppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä kuin edellinen, mutta korostan sitä, että monikaan ei pyydä haalarista useita kymppejä, vaan niistä väkisin maksetaan :)

olen myynyt huuto.netissä käytettyjä haalareita, joille lähtöhinnaksi laitan sen 10e. parhaiten olen saanut 80e, yleensä 40-60e per haalari. siinä ei kauheasti jää hintaa haalarille meidän käytön ajaksi, muutama kymppi.

sais olla reimateciä, ne on hyviä laadultaan mutta kamalan tylsiä kuoseja vaan.. oisko kellään jotain värikästä pojalle, hyvää kympillä ja kokoa 92?? :)

t.se jonka kanssa olit samaa mieltä

Vierailija
50/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo sitä kokoa just nyt myyntiin menossa, meidän nuorimmainen käyttää ens talvena samaa kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo sitä kokoa just nyt myyntiin menossa, meidän nuorimmainen käyttää ens talvena samaa kokoa.

Vierailija
52/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin silti vaikka ne kuriksetkin vedettäisiin päälle. Eikä ne enää kaikissa pk:ssa vedä! Jos vain muistaa kertoa et se puku on vedenkestävä ja lisäksi,pakkasellakin on vedenkestosta hyötyä,jäätnyttä vettähän se on lumikin,haalari kastuu kuivuessaan ehkä hieman (siis roikkuessaan) ulkopuolelta muttei sisältä.



Ja jäähän aikalailla pukua sinne kuristen ulkopuolellekkin,hihat yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-5 vuotiailla lapsilla. Oli tosi hyvä ostos. Koskaan ei ollut läpimärkä tai kylmä ja kesti siistinä ja ehjänä koko talven. On ollut Reimatecciäkin, sekin oli hyvä. Mutta ehkä ottaisin sen uuden H&M:n. Lämpimämpi kun on uus. Vesi/ loskakelillä kurikset sitten siihen päälle.

Vierailija
54/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun sain siskolta reimatecin niin katsotaan sitä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten hyvä! ainut vaan, että kuosit tosi tylsiä. mutta ominaisuudet ehkä jopa parempia kuin reimatecissä (polvet ei kulu samalla tavalla, ei saumoja lahkeiden sisäpuolella...)

terv.se reimatecin kauppaaja

Vierailija
56/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki mallit ei hivele silmää, mutta ainakin pojille voi löytyä ihan Ok perusmalleja. Greenhillit kestää kulutusta ja pitää vettä hyvin!

Vierailija
57/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksessa olsin saanut Luhdan haalarin samaan hintaan (normi 69€) tai Luhdan "astetta paremman" 55€ (norm 79€), mutta Lassien malli oli pojalleni parempi, enemmän tilaa topata alle. Muut haalarit olivat kalliimpia, mutta toisaalta myyjä sanoi, että malleja on tulossa vielä paljon lisää.



Eli etköhän löydä 50€:lla uuden haalarin muualtakin kuin H&M:ltä (jonka haalareista en kommentoi mitään kun ei ole mitään kokemusta).

Vierailija
58/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty Reimatec.. Jo pelkkä ajatus värisyttää. Lassiessa on vahvat kankaat, ja on lämmin haalari.

Vierailija
59/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ostettiin nyt sillä 25% alella talvihaalarikin. Tuntui hieman jäykemmältä (mm kauluksen kohdalta) kuin n 170 euron hintainen merkkihaalari, mutta muuten oikein mukavalta ja joustavalta.

Vierailija
60/60 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KappAhlin haalari -25% alekupongilla! Ovh.69.90€.

Tai sitten Ellokselta -50% alella, tosin tänä vuonna ei kovin nätti malli...Viime vuonna molemmilla oli elloksen haalarit ja hyvin pelittivät!

Mitoitus on vaan vähän nafti, erit pitkäselkäisille ottaisin muita mitoituksia yhtä isomman koon.

Meillä on käytetty ja siisti Reimatec (10€) ja sit noi Elloksen 40 €.

Minkäikäinen on lapsi? Onko pk:ssa? Nääkin vaikuttaa aika lailla siihen, miten tekninen vaate pitää olla.