Miksi VASTASYNTYNEITÄ raahataan ostoskeskusiin?!?
onko oikeasti tyhmempää olemassakaan? Ei voi olla totta!!! Miten joku voi olla niin idiootti ja itsekeskeinen että vie juuri syntyneen vauvan ostariin? Ihan liikaa melua ja valoja niin pienelle, kamalaa. Olen ihan järkyttynyt! Tänäänkin ainakin pari vastasyntynyttä näin, ja siellä äidit menee sitten niin tukka putkella että huhhuh. Mihin tämä maailma on menossa? Vauvan paras paikka on oma koti, äidin syli ja ennen kaikkea rauhallinen ympäristö (vaikka sisaruksia yms onkin). Onko ketään kanssani samaa mieltä?
Kommentit (95)
sitä mitä tilaa.. kurjaa vauvalle
miksei ketään täällä tajua? kyllä suomalaiset on ihan mänttejä koko sakki!!!
raskausaikana ostellut
ota pipo pois päästä
kuitenkin? Ja jos ei, niin missä iässä sen voi aloittaa? Mitäs teen, kun mun pitää varmaan hommata esikoisen syntymän jälkeen lisää imetysliivejä, ja lähimpään kunnolliseen kauppaan on matkaa 80 km, niin onko parempi, että jätän vauvan sitten kotiin, vai saanko ottaa sen mukaan?
no en kyllä mäkään missään nimessä lähtis. kotona vauvan kanssa ainakin sen 4 vko ihan rauhassa. mies saa käydä kaupassa, ei se siihen kuole. jos yh niin pakkanen ennen synnytystä sapuskaa täyteen, ja tottakai ruokaupassa on käytävä sen tajuan. mutta joo, ei mullakaan mene kaaliin tollanen...
3 äiti
mutta se onkin eri asia kun joku 3 tunnin sählääminen hikisessä ostarissa...
Ap
Miten helpottunut olo... Tosin kyllä tuohon liivinostoreissuun menee vähintään se kolme tuntia, todennäköisesti enemmän.
jos sitä vaan kotona piilossa basilleilta pitää. Ja tiedoksi että yleensä vauva nukkuu paremmin jos ympärillä on jonkin verran taustahälyä.
mutta se onkin eri asia kun joku 3 tunnin sählääminen hikisessä ostarissa...
Ap
Minusta on hullua alkaa seuraamaan jotain tuntemattomia naisia vauvoineen, ja ottaa aikaa siitä kuinka kauan he viettävät ostarilla. Ja vielä monta tuntia!
hei ap,mene nyt kasvaan ja karvoittumaan vielä pariksi vuodeksi.Olet varmaan yhden lapsen teiniäiti ja sulla aivan liikaa aikaa ajatella muiden asioita...
no en kyllä mäkään missään nimessä lähtis. kotona vauvan kanssa ainakin sen 4 vko ihan rauhassa. mies saa käydä kaupassa, ei se siihen kuole. jos yh niin pakkanen ennen synnytystä sapuskaa täyteen, ja tottakai ruokaupassa on käytävä sen tajuan. mutta joo, ei mullakaan mene kaaliin tollanen...
3 äiti
Ei ihme, että nykymammat ovat mitä ovat...
ollessa 2 pv 5 tunniksi shoppailemaan, eikä sitä ketään ihmetellyt..... ja kivaa oli vaikka väsyttikin...
nyt olenkin teiniäiti jolla ei ole elämää? ei näin. ihan tässä kysyn vaan että mikä kiire sinne on? kun se ei edelleenkään mun kaaliin uppoa
ap
nyt olenkin teiniäiti jolla ei ole elämää? ei näin. ihan tässä kysyn vaan että mikä kiire sinne on? kun se ei edelleenkään mun kaaliin uppoa
ap
tarvitsee jotain, tai se, että haluaa kotoa pois hetkeksi?
Mikä helvetin kiire siellä kotona on olla?Miksi pitää olla kotona kahdestaan lapsen kanssa?En ole kertaakaan kuullut 16-v pikku Tiinojen narisevan siitä kun elämä pilalla siitä kun äiti käytti häntä 1kk ikäisenä kaupoilla hänen päiväuniensa aikana.
Mitäs sun äiti teki kun olit vauva?Oli sidottuna kotio isäsi toimesta?Isäsi hoiti kauppareissut työpäivien jälkeen?
onko sun mies joku h moilanen? vai eikö se tosissaan käynyt kaupassa kun (jos sulla lapsia) teillä oli vastsyntynyt. ja en ole kuules äitini kanssa keskustellut miten hän teki kun minä olin pieni. ja se tähän tuskin liittykään....
Kyllä olen samaa mieltä ap:n kanssa että on todella järjen köyhyyttä viedä vastasyntynyt heti kauppakeskuksiin... ite en ole vieny vaan vauva on ollu sen aikaa isän kanssa kotona jos on todella pitäny lähteä shoppailemaan. Järki käteen mammat!
Luojan kiitos! Edes yksi fiksu tyyppi täällä! Herregud.
AP
riittävä ikä jolloin vauvan saa viedä ostoskeskukseen?
Terv. Esikoistaan odottava