Mitä töitä tekisit nyt jos saisit tehdä mitä vaan työtä?
Kommentit (201)
Taidemaalari, ihan sellainen perinteinen: muotokuvia ja asetelmia öljyväreillä.
Hävittäjälentäjänä Yhdysvaltojen ilmavoimissa.
Vierailija kirjoitti:
Käsityön opettaja peruskoulussa.
Tuon minäkin valitsisin. Aivan kuin isoisäni aikoinaan. Valitettavasti olin koulussa parempi teknisissä töissä kuin lukuaineissa ja ilman niitä ei OKL:ään ollut asiaa.
Haluisin päästä taas koodaamaan vanhalla kunnon M-kielellä eli MUMPSilla. Oi niitä aikoja ja luotettavia terveydenhuollon softia.
Pakko korjata, että en ehkä jaksaisi 2 konsultointia illassa. Ja olisi varmaan muuta tehtävää, jos olisi kirja tai verkkokauppa. :)
Rakennusalalla asiantuntijatehtävissä
Keramiikkaartesaani, vapaa kirjailija, korutaiteilija. Kaikkia näitä. Ehkä sitten eläkkeellä
En tiedä. En ole koskaan tiennyt, mitä haluaisin tehdä.
Venäjän armeijan eturintaman sotilas. Puoliso saisi lohen jos joku palauttaisi ruumiini.
Strippari tai aikuisviihdenäyttelijä😍
Vierailija kirjoitti:
Keramiikkaartesaani, vapaa kirjailija, korutaiteilija. Kaikkia näitä. Ehkä sitten eläkkeellä
Nytkin voisit tehdä mitä vaan noista.
Älyttömän vaikea kysymys. Olet pitänyt oikeastaan kaikesta mitä olen tehnyt, mutta jos rahaa olisi jo paljon niin päivääkään en tekisi mitään muita töitä kuin hyväntekeväisyyttä.
Nykyään olen ruokakaupassa, tykkään kaikesta paitsi järjettömästä kiireestä. Tätä haluaisin tehdä mutta niin että kaikki työt ehtisi tehdä oikeasti valmiiksi asti vaikka välillä vastaisi asiakkaiden kysymyksiin.
Uskon että tykkäisin myös henkilökohtaisen avustajan työstä niin kauan kun se ei sisältäisi mitään pesemistä, vaipanvaihtoa, pyllyn pyyhintää tms.
En ole 10 vuoteen tehnyt mitään työtä joten jatkaisin ihan tällä alalla. Eli vuokraan sijoitus asuntojani asunnon tarvitsijoille. Käytännössä autan siis köyhiä ja olen hyvä ihminen. Laupias ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän armeijan eturintaman sotilas. Puoliso saisi lohen jos joku palauttaisi ruumiini.
Laitetaanko se ruumis lohen syötiksi?
Etäkonsultti 2 asiakasta illassa, verkkokauppa ja kirjailija. Myös tuotteiden valmistus pölyttömässä tilassa, kädentaidot. Henkisille ihmisille joku bussikierrosopas kerran kesässä, kertoisi mikrofoniin asioita bussin etuosasta. Olisi myös venekuljetus mökeille joka kuuluisi pakettiin. No ei vaan, ehkä meni vähän lennokkaaksi loppua kohden.