Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?
Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?
Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?
Kommentit (277)
Joka kerta runkatessani maistelen spermaani. Kiimatipat aina suuhun ja aika usein koko lasti, jota on joskus isokin lasti, kun olen kiusannut kulliani muutaman tunnin esileikeillä. Sperma maistuu lähes aina samalta, makealta ja viljaiselta. Se on varmaan se syy miksi haluan sitä aina niellä. Nytkin tekee mieli ja kulli kovettui.
Kyllä. En nyt aina, mutta usein nuolen spermat vaimon pillusta tai karvoitukselta(jos sitä sattuu olemaan). Kiihottaa kummulle laukeaminen ja sperman nuoleminen siitä
Minulla toimii niin että jalat kannattaa nostaa ylös seinää tai muuta tukea vastaan, sängyllä maatessa tms. niin että saa ohjattua mehut alas, suoraan suuhun lauetessa. Se on aina kiihottavaa, mutta kädestä ei tee melkein koskaan mieli enää laittaa suuhun. Jännä juttu kyllä. Hyvältähän se oikeastaan maistuu, usein tulee maistettua.
Sen verran olen testannut että ymmärrän miksi vaimo mieluummin nielee kun jättää suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut ja menee omasta spermasta vatsa todella sekaisin, ihan vesiripulille parin tunnin ajaksi joten ei pysty. Erikoinen ilmiö kyllä että miksi oma tuotanto aiheuttaa tuollaisen reaktion..?
Spermassa on jokin aineosa mikä löystyttää vatsan,
Kun Vaimolla on vatsa kovalla.
Hän pyytää sperma anukseen,
Että saa vatsan löysälle
Ainut tuossa omassa spermassa on se, että se tulee orgasmin hetkellä. Naiselle se varmaan eri kun se vaan tulee suuhun. Tosin vaimo ainakin kerran saanut orgasmin samalla kun laukesin suuhunsa.
Vain lauettuani naisen suuhun ja suudeltuani häntä sen jälkeen.
Maistuu seksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vain lauettuani naisen suuhun ja suudeltuani häntä sen jälkeen.
Maistuu seksiltä.
Samoin. Vaimo tosin nielee aina kaiken mutta jäähän sitä aina vähän suuhun / huulille ja suutelee sitten minua joten olen siis omaa spermaa maistanut.
Laukesin rouvan suuhun ja rouva laski spermat minun suuhuni ja meni selälleen tyyny pyllyn alle, menin pillulle siirsin kielellä sperman pillun sisään ja työsin peniksellä sen vielä syvemälle, aloin panemaan luonnon liukkarilla. Rouva sai hyvän orgun, mutten itse saanut toista.
Vastaus kysymykseen: olen maistanut, niin on rouvakin.
M59
Olen useasti oman rouvan pillua nuollut yhdynnän jälkeen ennen toista kierrosta sekä kerran vieraalle rouvalle antanut suuseksiä pilluun laukeamisen jälkeen...
Oli melkoinen yllätys kun uusi tyttöystävä ilmoitti että kyllä hän ottaa suihin ja nielee jos minä kykenen itse ottamaan lastini suihin ja nielemään sen yökkäämättä.
Suostuin välittömästi koska olin ensimmäsistä runkuista lähtien nuollut sormille roiskuneet spermatipat ja ihmetellyt mitä tytöt oikein liioittelevat ja yökkäävät kun se ei maistu oikein millekään.
Eipä pitänyt ihan paikkansa. Tyttöystävä otti spermat suuhunsa, kiipesi päälleni, otti kummastakin ranteesta tukevan otteen, veti kädet pään päälle ja antoi väkisin syvän kielisuudelman joka sai koko lastin holahtamaan suuhuni.
Pystyin nielemään yökkäämättä mutta paksu lämmin neste liimautui limakalvoille ja maistui ihan erilaiselta kuin ne sormiin lentäneet tipat. Kielen eri alueethan maistavat eri makuja ja aiemmin olin saanut sitä vain kärkeen.
Juu ja arvaatte varmaan että tyttöstävä kiihottui tästä roolileikistä enemmän kuin lääkäri määrää
En, koska silloin muuttuisi homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika heppoista laatua sinun heteroutesi sitten.
Yleensä heteromien homoksi muuttumiseen vaaditaan jonkun toisen miehen spermat suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Melkone päätelmä. Jos kahtot kajulla jonkun persettä ja se osottautuu mieheks,,sun logiikan mukaa oot homo.
No mää osaa määeitellä itteeni, oon oma ihteni
Ja vastaus kysymykseen oon, ja minusta se on iha ok makusta
Vierailija kirjoitti:
nuorena ja notkeana imin itselleni monta nautinnollista kertaa orkun. Oikein hyvältä maistui:)
t. mään
Jos kaikki miehet olisivat vielä vanhanakin niin notkeita että pystyisivät ottamaan itseltään suihin niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten.
Toisaalta tyttöystävän saksanpaimenkoira osasi nuolla itselleen "teini-ikäisenä" sellaiset orkut että mälliä lensi pitkin sohvaa ja seiniä eivätkä nekään ole sukupuuttoon kuolleet.
Nuolin naiselle ensin useamman squirttiorkun. Kasvot märkinä, sauva pepussani nussein rintojen väliin ja nuolin spermani pois hänen rinnoiltaan.
Olen hyvinkin yllättynyt tästä ketjusta naisena. Itse en mielellään ota suihin loppuunasti, koska en ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa jonka lasti maistuisi mauttomalta tai vain lievästi suolaiselta. Kaikilla (4) on ollut hyvinkin kitkerän makuista ja yhdellä tosiaan maistui suoraan kloorilta. Puolella myös tavara on ollut niin paksua että koostumuksen puolesta ei ole mennyt kurkusta alas yksinään (pitänyt juoda jotain että ei tukehdu siihen limaklimppiin).
Useasti.joskus kun olen kiimainen ja laukean nopeasti niin nuolen rouvan alapään puhtaaksi ja samalla saa siitä myös orkun.nuolettaa myös pillunsa kun on saanut vierasta.ihanaa olla alla kun vieras painaa peppuun ja vetää ulos kun tulee.saa tuoreet spermat imeä kullista.
Kyllä olen