Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?

Vierailija
07.08.2011 |

Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?

Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?

Kommentit (277)

Vierailija
21/277 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisesti en ole maistellut, mutta toki vähän olen makua suuhuni saanut, kun olen nuollut vaimoani laukeamisen jälkeen. Tätä tosin tapahtuu vain, jos olen lauennut ennen häntä. Eipä tuo mitään yökötyskohtausta ole aiheuttanut.

Vierailija
22/277 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 11-12-vuotiaana maistoin silloin tällöin kun sai terskan vielä kivasti suuhun. Makeansuolaista, mutta ei ole tehnyt mieli myöhemmin maistella eli haluan kyllä että nainen pesee pillun tai käy hammaspesulla jos on spermat pillussa/suussa.

JA tuolloin 12-vuotiaana kun runkkasin,ajattelin ikäisiäni tyttöjä - jotka näin alasti paikallisen kylpylän yhteissaunassa.

Kerran eräs koulun 4.luokkalainen tuli viereen istumaan -alasti!- ja kotona muistellessa tätä näkyä spermat lensi naamalleni asti!

Säihkähdin.

ja tuo paine on mennyttä jo/ohohoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/277 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sit vast pääset niihin kauyan havitteleemiisi "vapaamuurarweihin"!

Vierailija
24/277 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertana muutamana kun muija kieltäytyi, taas kerran, suihinotosta niin ajattelin että runkkaan tässä sen edessä ja nielen kaiken mitä ulos tulee. tuli vieraita, jäi toteuttamatta..

Kiitos hyvistä nauruista :)

Ei kai ne vieraat tosta olis kauheesti pahastuneet.

Päinvastoin heistä olisi varmaan ollut jännää seurata tuo toimitus.

m39

Vierailija
25/277 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nuolen usein vaimoni pillun jälkiruuaksi. Tämä juontaa juurensa jostain tapauksesta että laukesin ennen vaimoani ja hän oli niin kiimasta soikeena että pyysi nuolemaan hänelle orgasmin. No, ajatus tuntui jollainlailla vieraalta, mutta mitä mies ei tekisi naisensa tyydytyksen eteen. Minulla on nyt oma fetissi, haluan laueta joskus pakaroiden väliin ja nuolla siittiöt sieltä, aikas herkkua.

Ja pieni fantasia on että voisin nuolla jonkun toisen miehen nesteet vaimoni pillusta, häppäreiltä, karvoitukselta... aihe taitaa vain jäädä fantasia asteelle, mutta huikee runkkaus fantasia silti

minä olisin voinut kirjoittaa tuon.

Ei minulle ole mikään juttu nuolla nesteitä pillusta - melkein normisetti

Vierailija
26/277 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama vika rahikaisella....huikee fantasia olis päästä nuolemaan oma kulta puhtaaksi toisen jäljiltä...

Joskus pitkä & märkä suudelma suihinoton jälkeen, puhtaaksi nuoleminen varpailta & sääriltä aivan tolkuttoman upeata.

Vierailija
27/277 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.

Nuolen itseasiassa varsin usein spermat karvoitukselta tai pakaroiden välistä.

Olen hurahtanut runkkaamaan pakaroiden väliiin, on niin kiihotavaa nuolla pillu takaa kun se on avoin, kuuma ja lämmin sekä kuorrutettu siittiöillä  - aikas nam

Vierailija
28/277 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli puoliväkisin nuoltua omaa spermaa, kun nainen tuli orkkuni jälkeen nuoltavaksi naamalleni. En käsitä, kuinka naiset pystyvät ottamaan spermat suihin. Kyllä maistui kamalalta ja oli limamaista suussa. Yäk. Nykyisin nuolen pillua aina ennen sinne laukeamistani, en koskaan jälkeenpäin.

Vierailija
29/277 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon, että se on myös laimentunutta maultaan ja koostumukseltaan, jos tulee vaimon välityksellä vasta miehen suuhun. Parempi olisi kahmaista teelusikallinen puhdasta kamaa suuhun ja maistella sillä lailla, jotta tiedätte mitlä maistuu.

Vierailija
30/277 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen maistanut kädestä. Oli mautonta

Vierailija
31/277 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, erittäin usein. Joka paikasta-omasta kädestä, suoraan naisesta ja jopa anaalista.

Olen tottunut eikä tee ollenkaan pahaa, päinvastoin...

Vierailija
32/277 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2011 klo 14:23"]

Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?

Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?

[/quote]

Kahdesti ihan omasta kädestä, ekan kerran uteliaisuuttani 12-vuotiaana ja toisen kerran nelikymppisenä, kun lupasin yrittää kuvailla eräälle naiselle miltä se maistuu. Ja kaipa muutaman kerran on tullut vaimon pimppiäkin nuoltua sen jälkeen, kun olen sinne lauennut, mutta eipä siinä välttämättä sitä spermaa omaan suuhun niin kovin taida tulla.

Hankala sitä makua on oikein kuvailla, en mä sitä välttämättä ruoakseni söisi, mutta ei se nyt pahaa tai ikävääkään ole.

Vierailija
33/277 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt ja punut vaimoni kanssa tuosta laukeamisesta vaion suuhun ja sen jälkeen suutelemisesta, lupa on tullut mutta rohkeus puuttuu. ajatus kiihoittaa kovasti..pillusta olen pari kertaa nuollut ja kiihoitti tosi paljon..mikä neuvoksi miten onnistuisin rauhallisesti toteuttamaan fantasiani

Vierailija
34/277 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen saanut tahtomattani ison spermalastin suuhuni. Se tapahtui näin minua alkoi panettaa ja minulla oli hyvin pepusta istuvat farkut päälläni. Laskin farkkuja sen verran alas että pylly ja etupää olivat paljaana en yhtään sen alemmas. Asetuin 80 cm korkean lipaston päälle istumaan sillä tapaa että en istunut pyllylläni koko painollani vaan olin ikään kuin puoliksi istuvinani ja nojaavinani pyllyllä lipason päällä. Kumarruin katsomaan puoli kovana tököttävää pippeliäni kohti samassa kuulin sellaisen äänen kuin joku olisi sylkäissyt. En heti oikein ymmärtänyt mitä oli tapahtunut. Hetken päästä tunsin että suussani on jotain sitten tajusin että olin saanut tahattoman siemensyöksyn suoraan suuhuni. Se ei ehkä heti tuntunut miltään koska sperma oli niin saman lämmintä kuin muu vartalo. Sitä säikähtäneenä aloin juosta kohti WC:tä mutta se ei oikein onnistunut varkut valahtivat nilkkoihin ja ne estivät juoksemista. Lopulta pääsin WC:hen. Katsoin hölmistyneenä WC:een peilistä suutani, olin niellyt juostessani vahingossa koko suuren spermalastini. Sperma tarttui jotenkin kurkkuuni kiinni ja en saanut sitä alas. Join lasillisen vettä mutta sekään ei auttanut. Noin 10 minuutin päästä tunsin kuinka sperma alkoi itsestään hiljalleen valua alas vatsalaukkuuni. Sperma maistui vähän suolaiselta ja kirveli huulia. Vielä seuraavana päivänäkin sperman maku oli suussani koitin myös vältellä muita ihmisiä etteivät he tuntisi sperman hajua minussa. Tämä edellä kertomani tapahtuma on aivan tosi eikä mitään fantasian tuotetta.

Vierailija
35/277 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä omasta kädestä, että naisen suusta ja pimpasta, eikä se nyt ainakaan minusta mitenkään niin kamalalta maistunut (on lopunperin sellaista aika mautonta "limaa")

p.s. meillä muuten vaimo useimmiten nielee... ;)

Vierailija
36/277 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:02"]

Olen mies ja olen saanut tahtomattani ison spermalastin suuhuni. Se tapahtui näin minua alkoi panettaa ja minulla oli hyvin pepusta istuvat farkut päälläni. Laskin farkkuja sen verran alas että pylly ja etupää olivat paljaana en yhtään sen alemmas. Asetuin 80 cm korkean lipaston päälle istumaan sillä tapaa että en istunut pyllylläni koko painollani vaan olin ikään kuin puoliksi istuvinani ja nojaavinani pyllyllä lipason päällä. Kumarruin katsomaan puoli kovana tököttävää pippeliäni kohti samassa kuulin sellaisen äänen kuin joku olisi sylkäissyt. En heti oikein ymmärtänyt mitä oli tapahtunut. Hetken päästä tunsin että suussani on jotain sitten tajusin että olin saanut tahattoman siemensyöksyn suoraan suuhuni. Se ei ehkä heti tuntunut miltään koska sperma oli niin saman lämmintä kuin muu vartalo. Sitä säikähtäneenä aloin juosta kohti WC:tä mutta se ei oikein onnistunut varkut valahtivat nilkkoihin ja ne estivät juoksemista. Lopulta pääsin WC:hen. Katsoin hölmistyneenä WC:een peilistä suutani, olin niellyt juostessani vahingossa koko suuren spermalastini. Sperma tarttui jotenkin kurkkuuni kiinni ja en saanut sitä alas. Join lasillisen vettä mutta sekään ei auttanut. Noin 10 minuutin päästä tunsin kuinka sperma alkoi itsestään hiljalleen valua alas vatsalaukkuuni. Sperma maistui vähän suolaiselta ja kirveli huulia. Vielä seuraavana päivänäkin sperman maku oli suussani koitin myös vältellä muita ihmisiä etteivät he tuntisi sperman hajua minussa. Tämä edellä kertomani tapahtuma on aivan tosi eikä mitään fantasian tuotetta.

[/quote]

22veenä on vielä notkea. mutta 20v päästä harva onnistuu ellei viikottain. ja tätyythän sitä ellei vaimo tee imuja?

Vierailija
37/277 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelen monesti spermalla pillua nuollen, monesti myös haaveillut että sieltä valuisi joskus vieraat spermat. vaimoni monesti istuu naamalleni nuolettamaan......aika nopeasti onkin taas kalu herännyt siitä

Vierailija
38/277 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tulee nuoltua "kuorrutettua". Ei siinä paljon ehdi tappi laskemaan, kun kiimaisen tuoksuista paikkaa maistelee.

Vierailija
39/277 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa viikoittain maistavani omaa spermaani joko käsitöiden yhteydessä tai sitten kahdesta kolmeen kertaa viikossa avokin kanssa rakastellessa.

Koen sen jo tasavertaisuudeksi että minä maistan omaa tuotostani samoin kuin hän saa maistaa omaansa imiessään minua kesken seksin :)

Vierailija
40/277 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kokeilimme ekaa kertaa sellaista, että mieheni laukesi suuhuni ja minä annoin spermat hänen suuhunsa. Mieheni kertoi, että oli oikein kiihottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi