Noudatetaanko teillä klo 17:00 ruokailuaikaa?
Kommentit (111)
Paivallinen klo 20.
ihanko tosissas kysyt milloin syödään iltapalaa, jos klo 20 syödään päivällinen? Kävikö mielessä että sitä ei ehkä syödä jos kasilta syödään kunnolla..? Mä alan tajuta miks mun on välillä vaikea ymmärtää äiti-ihmisiä, joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä...
Ehkä sä et ymmärräkään muita äitejä, kun olet niin tyhmä!
vaan joku muu, jolla ei (ehkä) ollut ääkkösiä käytössään. Mä vaan ihmettelin sitä urpoa joka pähkäili iltapalan sijoittumista sellaisessa tapauksessa jossa päivällinen, anteeksi alunperin pAivAllinen, syödään klo 20. Kyllä te muut äidit vaan ootte niitä tyhmiä:)
päivällinen / illallinen 21-22. Äiti ja harrastava teini-ikäinen. Viikonloppuisin siihen aikaan kun löytyy sopiva aika kummallekin ja kun on nälkä. Iltapäivällä tai alkuillasta.
neuvolan ohjeita kuuliaisesti ja sananmukaisesti noudattavat mammat saavat pian slaagin!
Meillä on päivällinen viiden maissa, ja iltapala on lapsille lämmin, puuro.
päivällinen / illallinen 21-22. Äiti ja harrastava teini-ikäinen. Viikonloppuisin siihen aikaan kun löytyy sopiva aika kummallekin ja kun on nälkä. Iltapäivällä tai alkuillasta.
neuvolan ohjeita kuuliaisesti ja sananmukaisesti noudattavat mammat saavat pian slaagin!
Paitsi, jos teini ei enää käy koulua.
kaikkihan se tietävät, paitsi wt-palsta mamma ;D
Puhun ruuasta!
Paivallinen klo 20.
ihanko tosissas kysyt milloin syödään iltapalaa, jos klo 20 syödään päivällinen? Kävikö mielessä että sitä ei ehkä syödä jos kasilta syödään kunnolla..? Mä alan tajuta miks mun on välillä vaikea ymmärtää äiti-ihmisiä, joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä...
Ehkä sä et ymmärräkään muita äitejä, kun olet niin tyhmä!
vaan joku muu, jolla ei (ehkä) ollut ääkkösiä käytössään. Mä vaan ihmettelin sitä urpoa joka pähkäili iltapalan sijoittumista sellaisessa tapauksessa jossa päivällinen, anteeksi alunperin pAivAllinen, syödään klo 20. Kyllä te muut äidit vaan ootte niitä tyhmiä:)
Myöhemmin korjasi sen tarkoittavan dinneria at 8pm. Mä vaan kummastelin sitä järkystystä jonka joku koki kun luki jossain päin maailmaa syötävän noin myöhään ettei edes iltapalaa ehdi lapsille antaa. Mutta muualla maailmassa ei olekaan yhtä hyvää neuvolaa kuin Suomessa!
mutta sääli niitä lapsia, jotka ei juuri koskaan syö perheen kesken. tai saa kotiruokaa, kotona syödä juuri koskaan.
Ei ole suuri vaiva tehdä muutamana päivänä viikossa ruokaa ja syödä se yhdessä johonkin aikaan. se on kullan arvoinen hetki, kun ollaan perheenä pöydässä.
jälkeen. Koska syöminen jälkkäreineen (hedelmää) kestää pitkään, on sen jälkeen lapselle ohjelmassa iltasuihku, lukeminen ja nukkuminen.
Italiassa asuessamme ilta- ateria helposti venyi yli yhdeksään, koska kuumuuden takia kukaan ei halua kokata tai syödä aikaisemmin. Nyt pohjoisemmassa asuinpaikassa olen yrittänyt aikaistaa rytmiä että osumme paikalliseen kaavaan, lasten kaverien jne takia.
vaaraa sanaa ja mammat meni ihan sekaisin. Meilla on breakfast, lunch, tea and dinner.
mutta sääli niitä lapsia, jotka ei juuri koskaan syö perheen kesken. tai saa kotiruokaa, kotona syödä juuri koskaan. Ei ole suuri vaiva tehdä muutamana päivänä viikossa ruokaa ja syödä se yhdessä johonkin aikaan. se on kullan arvoinen hetki, kun ollaan perheenä pöydässä.
Puhun ruuasta!
kun ohjeistavat ruokkimaan lapset vain neljästi päivässä;)
vaaraa sanaa ja mammat meni ihan sekaisin. Meilla on breakfast, lunch, tea and dinner.
Mutta tossa olikin toi varsin nokkela wt-liite, joten ymmärrän että meni vähän liian vaikeaksi.
suosituksilla kun ollaan elakkeella. Mutta pianhan sekin aika voi koittaa taas.
Ei vain neljasti koska noiden valissa on monta kertaa jotain 'snacks' ja lapset pannaan ennen tuota 'dinner' jo nukkumaan! Se on vain perheen aikuisille.
Paitsi, jos teini ei enää käy koulua.
arvatkaapa mihin aikaan syötiin silloin kun teini oli vielä neuvolaikäinen.
Kello 21! Ehkä joskus kello 20.
Mutta tossa olikin toi varsin nokkela wt-liite, joten ymmärrän että meni vähän liian vaikeaksi.
kun et ole oppinut, että palstalla yhdys sanat kirjoitetaan erikseen.
Varsinkin sana palsta mamma ja esim. ammattisi lähi hoitaja.
ed.
meillä on ruoka yleensä 16.30 viimeistää 17 mutta kyllä iltapala sit syödää seiskalta,yleensä puuroa joskus ihan vaan jugurttia.