Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noudatetaanko teillä klo 17:00 ruokailuaikaa?

Vierailija
28.05.2011 |

Miksi teillä on valittu tuo aika?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun mä oon huono äiti kun en tätäkään sääntöä joka päivä noudata!

Vierailija
22/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan istahtaa hetkeksi ennenkuin itse syön. Meillä ei tehdä virallisesti toista lämmintä ruokaa, kaikki ovat jo yhden kuitenkin syöneet. Jokainen ottaa jotain, kun on nälkä. Koululaisetkin osaa jo lämmittää mikrossa jotain pizzaa, lihapiirakan, karjalanpiirakoita ... ja ovatkin usein juuri syöneet, kun tulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun mä oon huono äiti kun en tätäkään sääntöä joka päivä noudata!

Vierailija
24/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset syötetään viisi kertaa päivässä? :D

Vierailija
25/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset syö pienen iltapalan kahdeksalta ja sängyssä 4-vuotiaat on yhdeksältä, 8v puoli kymmeneltä (viimeistään). Meillä ei ole kellään aamuisin kiirettä mihinkään.

Koska mies tulee silloin töistä. Ja ruokaa saa laittaa rauhassa lastenohjelmien aikaan :)

Eli monelta teillä on iltapala ja lapset menee nukkumaan?

Meillä kun syödään klo 17 kieppeillä, iltapala ennen klo 20 ja lastenohjelmien ikäiset lapset petissä klo 20.30.

Vierailija
26/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies tulee silloin töistä. Ja ruokaa saa laittaa rauhassa lastenohjelmien aikaan :)

Vierailija
27/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytän aika paljon ihan sitä kuuluisaa maalaisjärkeä ja elän elämää siten kun se MEIDÄN perheella parhaiten sopii:) Peace and love!

Vierailija
28/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan istahtaa hetkeksi ennenkuin itse syön. Meillä ei tehdä virallisesti toista lämmintä ruokaa, kaikki ovat jo yhden kuitenkin syöneet. Jokainen ottaa jotain, kun on nälkä. Koululaisetkin osaa jo lämmittää mikrossa jotain pizzaa, lihapiirakan, karjalanpiirakoita ... ja ovatkin usein juuri syöneet, kun tulen.

Lapset saavat päiväkodissa ja koulussa lämpöset ruuat, kyllä sen pitää riittää. Kaapista otetaan jotain leipää, jugurttia tms. kun nälättää. Ei kai siinä kelloa tarvitse?

Vierailija
29/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vielä harjoitella sitä lukemansa tajuamista. Kyllä siellä neuvolassa kehoitetaan säännölliseen ruokailurytmiin 5 krt/pv.

Vierailija
30/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paivallinen klo 20.

Vierailija
31/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytän aika paljon ihan sitä kuuluisaa maalaisjärkeä ja elän elämää siten kun se MEIDÄN perheella parhaiten sopii:) Peace and love!

Vierailija
32/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paivallinen klo 20.

Vierailija
33/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauatko yhtään avata tätä juttua?

Vierailija
34/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paivallinen klo 20.

ihanko tosissas kysyt milloin syödään iltapalaa, jos klo 20 syödään päivällinen? Kävikö mielessä että sitä ei ehkä syödä jos kasilta syödään kunnolla..?

Mä alan tajuta miks mun on välillä vaikea ymmärtää äiti-ihmisiä, joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä...

Vierailija
35/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vielä harjoitella sitä lukemansa tajuamista. Kyllä siellä neuvolassa kehoitetaan säännölliseen ruokailurytmiin 5 krt/pv.

se 5 krt päivässä rytmi voi olla vaikkei söiskään iltaruokaa klo 17.

Meillä esim. aamiainen klo 9. päiväruoka klo 12, välipala klo 15, välipala klo 18 ja iltaruoka klo 20. ja lapset nukkuu klo 21.

Vierailija
36/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paivallinen klo 20.

ihanko tosissas kysyt milloin syödään iltapalaa, jos klo 20 syödään päivällinen? Kävikö mielessä että sitä ei ehkä syödä jos kasilta syödään kunnolla..? Mä alan tajuta miks mun on välillä vaikea ymmärtää äiti-ihmisiä, joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä...

Ehkä sä et ymmärräkään muita äitejä, kun olet niin tyhmä!

Vierailija
37/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on päivällinen viiden maissa, ja iltapala on lapsille lämmin, puuro.

Vierailija
38/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paivallinen klo 20.

ihanko tosissas kysyt milloin syödään iltapalaa, jos klo 20 syödään päivällinen? Kävikö mielessä että sitä ei ehkä syödä jos kasilta syödään kunnolla..? Mä alan tajuta miks mun on välillä vaikea ymmärtää äiti-ihmisiä, joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä...

Dinner is at 8p.m.

Vierailija
39/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paivallinen klo 20.

Ehkä sä et ymmärräkään muita äitejä, kun olet niin tyhmä!

vaan joku muu, jolla ei (ehkä) ollut ääkkösiä käytössään. Mä vaan ihmettelin sitä urpoa joka pähkäili iltapalan sijoittumista sellaisessa tapauksessa jossa päivällinen, anteeksi alunperin pAivAllinen, syödään klo 20.

Kyllä te muut äidit vaan ootte niitä tyhmiä:)

Vierailija
40/111 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällinen / illallinen 21-22.

Äiti ja harrastava teini-ikäinen.

Viikonloppuisin siihen aikaan kun löytyy sopiva aika kummallekin ja kun on nälkä. Iltapäivällä tai alkuillasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan