Onko Anneli Auerin asianajaja Suomen paras?
Kommentit (17)
Taitaa Markulla töitä riittää jatkossakin.
Ehdottaisin häntä vuoden Markuksi.
Joko niin, tai syyttäjä on aika pska työssään.
Mulla on käsitys, että Suomen parhaat asianajajat on Markku Fredman ja Riitta Leppiniemi
Musta paras oli tuo Gummerus. Fredman jotenkin ärsytti siksi kun aikanaan puolusti Vilja Eerikan sossua oikeudessa.
Toki teki vaan työtään, ja tämä case meni häneltäkin hyvin!
Miettikää jos AA olis silloin ihan vaan tunnustanut vaikka ta pon siinä jukka s lahden casessa? Se olis aikapäiviä lusittu eikä kukaan enää edes muistaisi asiaa. Tosin ei tulis niin sikana fyffeäkään?
Eagle mies on ehdoton huippu, siis joku Ljungren tms joka edusti sitä kaapelinkatkomislaivaa. Toinen huippu on jopa salainen ihastukseni se BB-rouva joka sai potkut miehensä firmasta ja mies otti vielä eronkin.
Ei, Suomessa on vaan aivan surkeat poliisit
Tähän kaikkeen verrattuna on hyvä muistaa että Koskelan ja Seinäjoen julmat teinimurhaajat olivat hetken vankilassa ja sen jälkeen täysin vapaita... aivan järjetöntä...
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos AA olis silloin ihan vaan tunnustanut vaikka ta pon siinä jukka s lahden casessa? Se olis aikapäiviä lusittu eikä kukaan enää edes muistaisi asiaa. Tosin ei tulis niin sikana fyffeäkään?
Niin, no olisihan se toki voinut poliisille puhua paskaa;"tapoin Jukan". Mutta eihän Annelikaan oo niin tyhmä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no olisihan se toki voinut poliisille puhua paskaa;"tapoin Jukan". Mutta eihän Annelikaan oo niin tyhmä..
Ei sentään yrittänyt lavastaa itsem urhaksi? Jukka puukotti itseään 25 kertaa ja lopuksi hakkasi itsensä halolla hengiltä. Samalla kun soitti itselleen apua hätäkeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään yrittänyt lavastaa itsem urhaksi? Jukka puukotti itseään 25 kertaa ja lopuksi hakkasi itsensä halolla hengiltä. Samalla kun soitti itselleen apua hätäkeskuksesta.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miltäköhän tuntuu, kun saa vapauttavan tuomion, mutta itse sismmässään tietää tehneensä henkirikoksen? Ja vielä taskut täytetään rahalla, jolla kuitenkaan ei voi ostaa puhdasta omatuntoa itselleen? Vaan se ajatus tehdystä kalvaa sisältä joka ikinen minuutti? Ei oikein voi mennä terapiaankaan ja sanoa, että terve. Mua ahdistaa tekemäni henkirikos, josta en jäänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuu, kun saa vapauttavan tuomion, mutta itse sismmässään tietää tehneensä henkirikoksen? Ja vielä taskut täytetään rahalla, jolla kuitenkaan ei voi ostaa puhdasta omatuntoa itselleen? Vaan se ajatus tehdystä kalvaa sisältä joka ikinen minuutti? Ei oikein voi mennä terapiaankaan ja sanoa, että terve. Mua ahdistaa tekemäni henkirikos, josta en jäänyt kiinni.
Miltäköhän susta tuntuu keksiä satuja toisista vauva.fi-sivulla? Miltähän Auerista ja tämän lapsista tuntuu lukea valheita kokoajan?
Ei. Ulvilan poliisit ovat Suomen huonoimmat.
On